Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() coastbasse Sympatyk FEFK Mondeo MK III Brzeg | 2009-11-22 19:11:13 Wspawać nowe progi i kupić nakładki ![]() ![]() To o czym mówisz to trochę tak jakbyś wsadził sobie gumę do żucia w dziurę w zębie ![]() |
![]() nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-11-22 23:18:11 Witam
Wspawać nowe progi, założyć nakładki i obowiązkowo zakonserwować od środka preparatem do profili zamkniętych(można gęstym olejem silnikowym). Pozdrawiam |
![]() Cr1Pp0 Ford Escort Szczecin | 2009-11-23 01:12:48 dołącze sie do pytania ![]() ![]() |
![]() Gromo Audi A4 Avant 1.8T Śląsk ma władze | 2009-11-23 08:00:39 w InterCars 50zł za próg na jedną stronę, do tego musisz doliczyć szpachlówkę, baranek oraz z 2 setki farby w kolorze nadwozia
(opcjonalnie) |
![]() zombi1980 Sympatyk FEFK Ford focus [mk1] Stronie Śląksie | 2010-04-28 07:46:49 Próbowałem łatać, efekt był ładny przez rok ![]() ![]() |
![]() Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2010-04-28 09:44:51 chyba wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że progi to nie tylko kawałek blaszki który wygląda, ale to element mający wpływ np. na całą konstrukcję auta... a jeżeli ktoś się nie zgadza to niech mi napisze dlaczego cabrio ma inne progi ![]() |
grzesiek127 Sympatyk FEFK focus mk I Świdnica / Wrocław | 2010-04-28 09:46:26
co myślę o nowych progach - owszem najładniejsze rozwiązanie, ale koszto i pracochłonne, poza tym w zielonym mk6 nowy próg (wymiana uszkodzonego) wytrzymał tylko 3 lata, więc słabo w porównaniu do oryginału, który teraz wygląda tak samo jak robiony a konserwację to wykonuje się przed nie po fakcie [ wiadomość edytowana przez: grzesiek127 dnia 2010-04-28 09:48:17 ] |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-04-28 11:12:44
jeszcze nie widziałem żeby żywica trzymała się blachy na dłużej...no chyba, że zanitujesz toto jeszcze...a i tak prędzej czy później blacha odstanie (różnice temperatur, drgania...), zwłaszcza, że jest sporo rdzy... A po co kłaść baranek na laminat? Porządnie wspawany próg i zabezpieczony odpowiednio wytrzyma spokojnie kilka lat, ale jak się oszczędza, to szybko wcina rudy... ![]() |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2010-04-28 19:05:43
No to trochę Cię wyprowadzę z błędu, gdyż w zeszłym roku sam wstawiałem sobie progi (koszt spawarki z butlą zamknął się w granicach 900zł) i nie widzę w nich żadnego elementu konstrukcyjnego. Przynajmniej w przypadku escorta htb. W cabrio zapewne stawnowią już element konstrukcyjny i przy ich wymianie trzeba zapewnić sztywność konstrukcji. |
![]() surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2010-04-29 18:51:51
Wg mnie stanowią element konstrukcyjny. Mniej wpływający na budę niż w cabie, ale jednak. Ja przed wycięciem wspawałem poprzeczkę, coby nie rozjechało sie wszystko, później dopiero montowałem próg...Ale może za bardzo się cackałem... ![]() Dodatkowo przy podnoszeniu na lewarku, czy podnośniku też usztywnia budę... |