Check Engine

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Czy jest jakiś sposób by "zgasić" kontrolkę silnika i Check na komputerze pokładowym pomimo błędów w silniku ?
Powodem jest błąd 34 w Omedze B 94 rok, 2.0 16V automat i czekające mnie norweska kontrola EU której bez rozwiązania problemu auto nie przejdzie.

Pozdrawiam!
Rafał
  
 
Cytat:
2009-11-25 00:47:55, seni24fal pisze:
Witam! Czy jest jakiś sposób by "zgasić" kontrolkę silnika i Check na komputerze pokładowym pomimo błędów w silniku ? Powodem jest błąd 34 w Omedze B 94 rok, 2.0 16V automat i czekające mnie norweska kontrola EU której bez rozwiązania problemu auto nie przejdzie. Pozdrawiam! Rafał


Najprościej to wyjąć żarówkę.
Jeśli ma tworzyć pozory funkcjonowania i gasnąć, to podłącz check pod ABS
  
 
Najprosciej bedzie chyba wyciagnac zarowke, chociarz niewiem jak to wyglada w B
  
 
Musze przedłużyć temat o 2 pytania.
1. Co może być powodem różnicy w sile hamowania miedzy lewym a prawym przednim kołem? Przytkany przewód? Myślę zlać stary płyn, zalać nowy i porządnie odpowietrzyć. Co jeszcze zrobić?
2. Ma ktoś jakiś sposób na podciągniecie linki ręcznego? Przecież tam miedzy wałem, a tunelem nie ma miejsca nawet na pół klucza?

Pozdrawiam!
Rafał
  
 
Ad.1 sprawdź stan prowadnic zacisku Ad.2 luz między szczęką a bębnem kasujesz regulatorem przez otworek w piaście, indywidualnie lewe i prawe koło
  
 
1. Prowadnice i tłoczki są dobre, sam czyściłem i smarowałem przy okazji wymiany tarcz i klocków, oba elementy pracują gładko i lekko, wiec problem jest chyba innego rodzaju.
2. Bardziej podkręcić w bębnach już się nie da, problem jest w lince dlatego pytałem konkretnie

Pozdrawiam!
Rafał

  
 
Sprawa z podciąganiem jest prosta krótki klucz wygięty i wiotkie ręce, a jak nie to odkręć podporę wału to będziesz miał więcej miejsca. Ja w swojej robiłem tak na kołach popuściłem regulatory na maxa wymieniłem tarcze i okładziny linkę podciągłem dosłownie może z centymetr i na kołach wystarczył jeden obrót. I wiedz że w automacie linka się niewyciąga bo się ręcznego nie używa.
  
 
Jak naciąg jest podkorodowany, to już takie proste nie jest.