MotoNews.pl
  

Skąd ta rurka gumowa i do czego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, podczas wymiany żarówki swiatła postojowego (lewa strona patrząc od przodu), na dobudową całego reflektora, biegnie rurka gumowa, która za pomocą klipsa metalowego
( obejmuje ten klips tą rurkę) jest zaczepiona o rant metalowy karoserii (z przodu nad grilem). Rurka opada sobie w dół, odczepiłem to urzadzenie i patrzę a ona znika przez otwór obok rury , która podaje powietrze do filtra powietrza. Dalej nie mogę zajżeć i nie wiem co to jest. Jest to suche czyli jakiś ciśnieniowy przewód powietrza? Tylko po co? Przed tym otworem jest na tej rurce jakiś element plastykowy ok. 5 cm, takie zgrubienie, nakłądka. omega 2.5 v6
  
 
A masz xenony czy soczewki, gdzieś kiedyś coś słyszałem że w xenon-ach jest jakis mechanizm odpowiadający za autopoziomowanie ale czy to prawda to nie dam sobie ruki abciąć
  
 
Silniczki dostają sygnał,samopoziamowanie jest elektryczne.
  
 
podejżewam a wręcz skłaniałbym sie ku twierdzeniu iż jest to zasilenie w powietrze pompki NIVIOMATU
zerknij pod spodem powinieneś mieć nivo
  
 
Mam xenony, rzeczywiscie to pewnie od tego systemu poziomowania, bo jak sie usiądzie w bagażniku ze światłami włącoznymi w nocy z rzutem na ściane, to widac jak światła idą w dół pod obciazeniem bagażnika. Czyli sterowanie jest pneumatyczna, stąd ta rurka, jasne.
  
 
Cytat:
2009-11-26 08:22:32, scraby pisze:
Czyli sterowanie jest pneumatyczna, stąd ta rurka, jasne.


Bullshit. Już Ci pisali - to rurka upustowa/zasysająca od nivomatu. Xenon nic to nie ma do rzeczy.
  
 
Cytat:
2009-11-26 08:22:32, scraby pisze:
Mam xenony, rzeczywiscie to pewnie od tego systemu poziomowania, bo jak sie usiądzie w bagażniku ze światłami włącoznymi w nocy z rzutem na ściane, to widac jak światła idą w dół pod obciazeniem bagażnika. Czyli sterowanie jest pneumatyczna, stąd ta rurka, jasne.

Niestety mylisz się. Samopoziomowanie jest sterowane hydraulicznie pompą hamulcową. Nie wierzysz - rozpędź się do 100km/h i gwałtownie zahamuj. Zobaczysz jak światła pójdą ostro w dół
 
 
nie mogłem sobie darowac

-Jasiu! Jako mój uczen kształcic sie umiał na nauce. Co to jest mój chłopcze?
-To jest rura, Panie Majster.
-Tak jest. A do czego jest ta rura?!
-Ta rura jest do niczego.
  
 
Cytat:
2009-11-26 22:41:27, urg pisze:
nie mogłem sobie darowac -Jasiu! Jako mój uczen kształcic sie umiał na nauce. Co to jest mój chłopcze? -To jest rura, Panie Majster. -Tak jest. A do czego jest ta rura?! -Ta rura jest do niczego.



  
 
wiedzący dzielą się na dwie grupy - tych co wiedzą bo sprawdzili i tych co wiedzą wszystko bo słyszeli ale w którym kościele tego już nie wiedzą ...

poczytaj drogi znawco uważnie temat
podejdź do wechikułu , sprawdź , pomacaj a póżniej pisz BZDURY
xenon ma samopoziomowanie zasilane elektrycznie podobnymi siłownikami co soczewka i ryfle mają opuszczanie strumienia światła w dół w chwili obciążenia tyłu
w xenonie odbywa się to AUTOMATYCZNIE pod warunkiem iż jest fabryczny a nie made in allegro i montowane w soczewki
sygnał do nich trafia o ile mnie pamieć nie myli z przedniej i tylnej osi pojazdu na których są zainstalowane czujniki
skąd pomysł z pompą hamulcową

a żeby do końca wyczerpać temat to dodam iż siłownik koryguje ustawienie światła 60x na sekunde
wydaje mi się technicznie niewykonalne sterowanie z pompy hamulcowej ...
no chyba że w stacji kosmicznej MIR

[ wiadomość edytowana przez: Pit_Diablo dnia 2009-11-26 23:17:50 ]
  
 
Cytat:
2009-11-26 23:14:23, Pit_Diablo pisze:
a żeby do końca wyczerpać temat to dodam iż siłownik koryguje ustawienie światła 60x na sekunde


A dlaczego akurat 60?? Wiesz, że dzwoni ale coś kościoły pomyliłeś
Cytat:
wydaje mi się technicznie niewykonalne sterowanie z pompy hamulcowej ...


Wydaje mi się, że Immo dokładnie opisał jak działa regulowanie pompą hamulcową, no chyba, że masz za słabe hamulce

Jeśli nadal nie kumasz, musisz zapytać o rurę...
  
 
Cytat:
2009-11-26 23:14:23, Pit_Diablo pisze:
wiedzący dzielą się na dwie grupy - tych co wiedzą bo sprawdzili i tych co wiedzą wszystko bo słyszeli ale w którym kościele tego już nie wiedzą ... poczytaj drogi znawco uważnie temat podejdź do wechikułu , sprawdź , pomacaj a póżniej pisz BZDURY xenon ma samopoziomowanie zasilane elektrycznie podobnymi siłownikami co soczewka i ryfle mają opuszczanie strumienia światła w dół w chwili obciążenia tyłu w xenonie odbywa się to AUTOMATYCZNIE pod warunkiem iż jest fabryczny a nie made in allegro i montowane w soczewki sygnał do nich trafia o ile mnie pamieć nie myli z przedniej i tylnej osi pojazdu na których są zainstalowane czujniki skąd pomysł z pompą hamulcową a żeby do końca wyczerpać temat to dodam iż siłownik koryguje ustawienie światła 60x na sekunde wydaje mi się technicznie niewykonalne sterowanie z pompy hamulcowej ... no chyba że w stacji kosmicznej MIR [ wiadomość edytowana przez: Pit_Diablo dnia 2009-11-26 23:17:50 ]



Kolega chyba nie zrozumiał, że był to złośliwy żart.
  
 
w takim razie chyle czoła przed żartem
a swoją drogą dzieki takim żartom ktoś kto chce sie czegoś dowiedzieć zgłupieje do reszty
  
 
w 7 roku istnienia stac nas na żarty