[MKVI] Nie pali na jeden cylinder.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam następujący problem.
W EScorcie 1,6 16v zetec z94 roku przy zimnym silniku zapala na 4 cylindry lecz po krótkiej jeżdzie zaczyna przerywać jeden cylinder,zawsze ten sam.Wymieniłem już świece ,cewę ,sondę lambda,pompę paliwa lecz problem nie zniknąl.
Może ktoś miał ten sam problem bo nie mam już pomysłu co jest grane.Ps.Silnik bardziej się dławi przy wiekszym obciążeniu.
silnik ma przebieg 387000tyś lecz ciśnienie w cylindrac to jeszcze 8,7.


[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-12-05 22:34:02 ]
[ powód edycji: Edycja tytułu. ]
  
 
najprawdopodobniej zasyfiony albo skończony wtryskiwacz miałem podobnie mkv 1,6 cvh efi, po przekroczeniu jakichś obrotów przestawał chodzić na dwa cylindry, zasyfiony cały układ paliwowy był po poprzednim właścicielu
jak ciśnienie w pozostałych cylindrach ??

[ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2009-12-06 00:10:22 ]
  
 
właśnie kolego podskocz sobie na jakiś warsztacik i pomierz sobie ciśnienie na cylindrach
  
 
Ciśnienie było mierzone jest równe n a wszystkich cylindrach ok 8,7
]
  
 
no to niemal na 100% wtryskiwacz, jak chcesz byc pewny bez kosztów to zamień go miejscami z innym i zobacz co wtedy bedzie
  
 
narazie dzięki sprawdzę chodz caly uklad paliwowy czyscilem bo wymienialem pompe paliwa ifilter ,jedynie wtryskow nie wyciagalem.Może być spalony lub komputer nim żle steruje albo leje?
  
 
a kable WN wymieniales...
  
 
Cytat:
2009-12-06 12:22:04, lukas1986 pisze:
a kable WN wymieniales...



a czytasz to od początku ?
  
 
Kable WN też wymienine a co do złomowania to narazie dzieki nie skrzystam
  
 
a tak z ciekawości ile bierze ci oleju ??


[ wiadomość edytowana przez: mikekot dnia 2009-12-06 15:06:16 ]
  
 
Cytat:
2009-12-06 13:18:07, wilim75 pisze:
Kable WN też wymienine a co do złomowania to narazie dzieki nie skrzystam



A pisałem coś o Złomowaniu do kogo to ale jest kierowane
  
 
Cytat:
2009-12-06 15:09:21, DriF pisze:
A pisałem coś o Złomowaniu do kogo to ale jest kierowane



Jak ktos Cie nie zna (z forum) to Twoj podpis mozna by zrozumiec jako tekst ktory wkleiles i podajesz komus
  
 
Cytat:
2009-12-06 15:13:49, Seba pisze:
Jak ktos Cie nie zna (z forum) to Twoj podpis mozna by zrozumiec jako tekst ktory wkleiles i podajesz komus



muszę się z tobą jednak zgodzić sorki za OT
  
 
jak coś to listwe wtryskową mogę sprzedać, za cenę do dogadania, leży po swapie sporo rzeczy i marnuje się.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
A teraz do rzeczy skoro Kable,Świece i Ciśnienie na Cylindrach jest spox to pozostają Wtryski czyli nie dostaje paliwa na cylinder , dlatego pali na 3gary a ten 4musi być albo zatkany albo go zalewa paliwem odpal auto i jak możesz to daj mu po garach zgaś wykręć Świece tom na tym cylindrze co na nim nie pali i zobacz czy nie jest zalana świeca ? będziesz wiedział czy wtrysk nie leje paliwem i nie zalewa świecy. Można jeszcze Przepalić świecę nad palnikiem od pieca i wkręcić ją ciepłą i spróbować odpalić auto zobaczyć jaka reakcja będzie
  
 
TA co nie pali po wykręceniu jest czarna,a pozostałe normalne ,chyba masz rację co do wtrysku chyba będzie lał ,jutro rozkopię i go sprawdzę ,dzięki.
  
 
Witam przełorzyłem cała listwę ze wtryskami od kolegi z auta i nadal to samo.
Jest możliwe aby sie zawór zawieszał czasami,bo czasami go słychać?Nie mam już pomysłów co by było grane!
Praktycznie to co możliwe sprawdziłem i poczyściłem.
  
 
witaj
A reset komputerka robiłeś ? Może pomóc i na pewno nie zaszkodzi .
  
 
Nie a jak go naljepiej zresetować,ps dobry pomysł tego jeszcze nie próbowałem
  
 
Wypnij klemy od akumulatora na jakieś 1/2 godzinki