[MkVII] Cofa się paliwo? Prosze o odpowiedz..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam...
Wyszukiwarke przejrzałem bardzo mocno...
Mam pytanko czy ktoś posiada zamontowany zaworek zwrotny by nie cofało się paliwo i może dysponuje FOTO?Nie mam pojęcia jak ten zaworek wygląda i gdzie dokładnie go zamontowac...Chciałem by mój disellek nie miał kłopotów z odpalanie w chłody...Wymieniłem wszyskie filtry,olej,świece i mam nowy akumulator a mimo to nawet przy tej temperaturze kiedy rano zapalam mimo podgrzania swiec dwa,trzy raz musze go kręcić dobre 2 min w 4 seriach po 30 sek i dopiero załapuje i to tez nie odrazu tylko tak powoli i czuć jak dostaje dopiero paliwo...Akumulator nowy ale jak tak dalej pójdzie to go szlag trafi
Wygląda na to że cofa się paliwo ale czemu?
Prosze o Foto jesli ktos posiada ten zaworek będe bardzo wdzięczny...
  
 
Zaworek
  
 
Dokładnie ,wstaw go pomiędzy filtrem ,a pompą .wymień ten odcinek przewodu na gumowy .Zakup od razu cztery opaski żebyś nie latał dwa razy do sklepu. Pamiętaj o strzałce na nim ,czasami nie ma namalowanej to trzeba sprawdzić metodą 'usta -zaworek" .
  
 
Dzieki wam bardzo...Kolega Drif dał link wiec mam rozumieć że 8 mm bedzie pasił...? Tz jak kupie przewód 8mm plus zaworek 8 mm to ta śrenica jest ok ? na tą nakładke filtra i pompy?Hmmmm może wogóle dobrym rozwiązaniem jest przewód przeźroczysty
  
 
Cytat:
2009-12-06 15:27:01, variat13 pisze:
Dzieki wam bardzo...Kolega Drif dał link wiec mam rozumieć że 8 mm bedzie pasił...? Tz jak kupie przewód 8mm plus zaworek 8 mm to ta śrenica jest ok ? na tą nakładke filtra i pompy?Hmmmm może wogóle dobrym rozwiązaniem jest przewód przeźroczysty



Dokładnie 8mm Zaworek kupisz w chyba w Każdym sklepie motoryzacyjnym ja za swój dałem 23zł w sumie nie do Forda ale działa świetnie i polecam raz że nie cierpi Aku + Rozrusznik a paliwo zawsze masz tam gdzie powinno być .
Przezroczysty przewód paliwa jest Fajny bo widzisz czy masz paliwo ale nie polecam kub Zbrojony przewód do Paliwa i dodatkowo skoro chcesz widzieć czy masz paliwo to dokup Filtr Paliwa zakładany na Przewód Paliwowy taki Plastikowy przezroczysty mniej więcej coś takiego

  
 
A to nie do benzyny ten filterek
  
 
i zobaczcie sami


Zainstalowałem zaworek zwrotny jak pisaliście między filtrem a pompą...Zeby byc pewnym narazie założyłem przeźroczysty przewód bym mógł obserwowac co się dzieje...i co dziś widze Do zaworka ropka jest dalej pucha Reczna pompka i jazda.Na dłoni już odcisk ale co tam po 10 min pompowania ropa doszła do zaworka Szlag mnie trafi...Wyrzuciłem juz wszystkie pieniądze...Filtry akumulator.nowy rozrusznik,świece itd...a mam wrażenie że od samego początku problem był w samym cofającym się paliwie...Nie wiem może zainstalowac dodatkowy zaworek przed samym bakiem Nie mam już siły do tego auta...
  
 
Cytat:
Dokładnie 8mm Zaworek kupisz w chyba w Każdym sklepie motoryzacyjnym ja za swój dałem 23zł w sumie nie do Forda ale działa świetnie i polecam raz że nie cierpi Aku + Rozrusznik a paliwo zawsze masz tam gdzie powinno być .
Przezroczysty przewód paliwa jest Fajny bo widzisz czy masz paliwo ale nie polecam kub Zbrojony przewód do Paliwa i dodatkowo skoro chcesz widzieć czy masz paliwo to dokup Filtr Paliwa zakładany na Przewód Paliwowy taki Plastikowy przezroczysty mniej więcej coś takiego


ten filtr paliwa co 2 lata dobrze jest wymienić czasem lubi przymarznac zimowa porą i problemy z odpaleniem auta ja tak miałem wymian pomogła
 
 
Dlatego sensem było by założyć go przed tą pompką ręczną. W innym poście tak sugerowałem z racji tego, że właśnie one podobno przepuszczają, więc jaki sens jest przed pompą wtryskową? U Ciebie to się potwierdziło.
  
 
Zaworek jest zamocowany w dobrym miejscu.Ale co autko nie odpala dalej? Rozumiem ,że paliwo zniknęło tylko za zaworkiem.To co masz w tym półmetrowym przewodzie powinno wystarczyć na odpalenie .Po zapaleniu jest takie ciśnienie ,że w momentalnie paliwo zostaje zassane z filtra .Filtr nie jest nigdy wypełniony po brzegi.
  
 
Nie ma bata,dostaje się powietrze do przewodu.Te przezroczyste przewody dobre są do wody.Załuż czarny o śr.8 do paliwa + zaciski 13 ale te droższe skręcane a nie zaciskane(ale namotałem,takie jak ma GM w oplach) i wtedy zobacz.
Ja przerabiałem dopływ nawet ze zbrojonym ale przezroczystym i dupa blada,nie trzymał szczelności.
  
 
A oleju nie przybywa?? Moze to wina pompy, bo dam sobie reke uciac ze jesli jest zawor zalozony to sie paliwo nie cofnie.

Panowie, ja nie mam diesla, ale czy w tym modelu nieszczelna pompa moze powodowac przedostawanie się paliwa do oleju?? Kiedyś o czymś takim słyszałem.

Jeżeli koledze ucieka paliwo z tego przezroczystego przewodu to gdzieś sie musi podziewac, a na pewno do baku nie wraca.
  
 
masz nieszczelnosc na odcinku zawor zwrotny - zbiornik.
po drodze podgrzewacz, filtr, pompka reczna wszystkie zlaczki.
  
 
Cytat:
2009-12-08 22:02:38, CKsrv pisze:
masz nieszczelnosc na odcinku zawor zwrotny - zbiornik. po drodze podgrzewacz, filtr, pompka reczna wszystkie zlaczki.



ok, ale paliwo znika tez z tego przezroczystego weza. Jak to tłumaczyć, jeżeli dołożony zawór zwrotny nie przepuszcza do filtra???
  
 
Cytat:
Jak to tłumaczyć, jeżeli dołożony zawór zwrotny nie przepuszcza do filtra???



O co Ci chodzi ,jeżeli jest tam paliwo to dobrze. Nie napisałeś czy coś się zmieniło po dołożeniu zaworka .
  
 
Źle mnie zrozumiałeś - jezeli dobrze kminie to z tego dolozonego kawalka tez paliwo ucieka, ale ten zaworek nie pozwoli wrocic sie do filtra, a dalej do baku.
  
 
Podpinajac sie pod temat. Kilka dnie temu postapilem dokladnie jak kolego zalozylem zaworek zwrotny miedzy filtrem, a pompa, musze jeszcze ominac podgrzewacz, ale najpierw potrzebuje znalezc - dopasowac jakas rurke do polaczenia przewodow paliwowych zasilanie filtra - bak paliwa.

Moje pytanie brzmi co to byla na oryginalnym przewodzie paliwowym, oryginalnym miezdy filtrem a pompa. Wygladem przypominalo jakby odpowietrznik jakis??
  
 
Panowie przewód przezroczysty wiem że jest lipny ale to było w ramach doświadczenia....Jak widać od pompy wtryskowej do zaworka paliwo sie nie cofneło bo i nie miało prawa ale już za zaworem jak zassałem ustami to chyba do samego baku pustka....Na tej pompce ręcznej zatykjąc wszystkie otwory tworzy sie podcisnienie gdy pompuje więc stawiam że jest szczelnośc...Sam już nie wiem co robić...Zakładał ktos zaworek za filtrem paliwowym ?
  
 
Cytat:
2009-12-09 11:38:29, variat13 pisze:
Panowie przewód przezroczysty wiem że jest lipny ale to było w ramach doświadczenia....Jak widać od pompy wtryskowej do zaworka paliwo sie nie cofneło bo i nie miało prawa ale już za zaworem jak zassałem ustami to chyba do samego baku pustka....Na tej pompce ręcznej zatykjąc wszystkie otwory tworzy sie podcisnienie gdy pompuje więc stawiam że jest szczelnośc...Sam już nie wiem co robić...Zakładał ktos zaworek za filtrem paliwowym ?



Co ci szkodzi spróbować staraj się go tak wpiąć nie ciąć przewodu tylko wypiąć z filtra paliwowego wsadzić Zaworek dołożyć 4cm przewodu do filtra i sprawdzić czy pomogło
  
 
To jest jakaś ku....paranoja
Ponad 1000 zł wyrzucone(filtry olej aku rozrusznik świece i reszte pierdół) po to by samochód nie miał problemów przy mrozach a mamy 5 stopni na plusie a auto nie pali !! Przepraszam ale nigdy więcej Ford Wróciłem dopiero co i paliwo dalej się cofa...Kupiłem pożdny przewód zbrojony paliwowy przezroczysty solidne zaciski i co? Gó...o !! Powiem tak juz nawet niewierze w nieszczelnośc pompki przewodów złaczek itd po podpiełem przewód paliwowy(jeden metr)bezposrednio pod filtr i zaczełem zasysac ustami...zanim paliwo doszło to w wężyku robi się takie podciśnienie że mało jężyka nie zassie do środka i przerywając na około 15 sekund ciśnienie w przewodzie wydaje się stałe...Przecież gdyby po drodze gdzieś łapał powietrza wyrażnie bym to odczuł...Już nie wiem co robić palić go złomować Najgorsze jest to że człowiek tyle kasy władował a efektów żadnych...

[ wiadomość edytowana przez: variat13 dnia 2009-12-09 14:06:49 ]