[2107-1300] Problem z zapłonem oraz felgi of VW Golfa II

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Dwa pytania:

Moja siedmiorka trapiona jest od jakiegos czasu problemami z zaplonem. Niezaleznie od tego czy jade na LPG czy Pb.

Wymienilem kable, mialy przebicia. Swiece sa dobre, nie wypalone.

Auto nie ma wolnych obrotow na LPG, krztusi sie, strzela w gaznik, pali bardzo duzo.

Na Pb jest podobnie. W czasie jazdy wariuje obrotomierz i skacze/buja sie non stop.

Gdzie szukac przyczyny?

--

Kupilem nowy aparat zaplonowy, bawic sie w przekladanie?

--

Pytanie drugie:

Zostaly mi stalowe felgi z bardzo dobrymi oponami zimowymi po moim VW. Popularne, 13 calowe "szpulki". Czy ktos jezdzil na tym?

Da sie zalozyc? Wiem, ze jest inny rozstaw srub, chodzi mi o otwor centralny i ET.

-----------------
http://plepleple.pl
  
 
cewka zaplonowa
  
 
Jak masz nowy aparat to go załóz, wymiana jakieś 7 minut, ustawienie z 5 - 10 minut.
Świece są na tyle śmiesznie tanie że można wymienić, często nie widać na oko że są złe, a wymiana nigdy nie zaskoczy, a czasowo też mniej niż 10 minut Ci zejdzie

A jeśli Ci się nie chce tego robić... to poza cewką - masz dobrze ustawiony zapłon ? Skoro strzela w dolot, i sie krztusi i problem z wolnymi obrotami...
  
 
Witam
U mnie takie objawy dawał padnięty kondensator przy aparacie zapłonowym, ale kiedy o wymieniłem to i tak się za długo nie pocieszyłem, bo padło cos nastepnego
  
 
w mojej bialej zaczal sie bujac obrotomierz i zaczela szarpac strzelac i wogole, 4 miesiace wymian palcow kopulek swiec kabli i kicha, doradzono mi wymiane cewki, obrotomierz przestal szalec i samochod zaczal jakos rozsadnie pracowac
  
 
Dziękuję wszystkim za porady, sprawdzę po kolei wszystko

-----------------
http://plepleple.pl