[OGÓLNE] Sonda Lambda - brak przejścia (oporności)ob.grzalki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie ,powinno byc ok 2-5 ohma na szarych przewodach a nie ma nic - czyli grzalka spalona pewnie - jaki wplyw ma to na prace sondy?? Silnik na zimnym chodzi cacy a im bardziej cieply tym problem z wolnymi obrotami,falowanie,gasniecie itd Moze ta sonda to robic??


-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-12-17 22:23:48 ]
[ powód edycji: Temat ]
  
 
Jak o pupie maryny to 1000ludzi ma cos do powiedzenia a jak konkret to cisza

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Sondy w kolektorze RSa są dość blisko głowicy, więc powiedziałbym raczej, że nie ma to aż takiego wpływu. Dla pewności sprawdź miernikiem sygnał, jeśli sonda będzie odpowiadać z opóźnieniem, to może być jej wina. Ja przyczepiłbym się do czujnika temperatury, od którego robione są korekcje w EECIV i sporo zależy.
  
 
Cytat:
2009-12-18 16:00:17, toradek pisze:
Sondy w kolektorze RSa są dość blisko głowicy, więc powiedziałbym raczej, że nie ma to aż takiego wpływu. Dla pewności sprawdź miernikiem sygnał, jeśli sonda będzie odpowiadać z opóźnieniem, to może być jej wina. Ja przyczepiłbym się do czujnika temperatury, od którego robione są korekcje w EECIV i sporo zależy.

Tez o nim mysle,ale ... na starym silniku wszystko bylo ok,a na nowym kicha Osprzet ten sam. A lambdy mogly sie uszkodzic poprzez wywalanie APSu - slusarz ktory to wywalal nie wykrecil ich,mogly opilki metalu sie dostac do nich i robia jakies cyrki - tak tylko przypuszczam

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Kupilem nowa sonde z wtyczka orginalna NTK - jak przyjdzie to zaloze i bedzie wiadomo. Jak nic sie nie zmieni to podmienie czujnik temperatury z sygnalem do kompa.



-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650