[MKV] Po przekładce silnika 1.4 z MKVII nie kręci rozrusznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam jakiś miesiąc rozbiłem moje mkVII chciałem go zrobić ale to by był za duży koszt, więc postanowiłem przełożyć silnik z osprzętem i elektryką do mkV mojego ojca kiedy po przełożeniu chciałem go odpalić to się załamałem bo przed wypadkiem auto jeździło bez problemu, a teraz lampy, podświetlenie środka działa, a pompa paliwa nie działa oraz nie chce kręcić rozrusznik. silnik 1.4 na pełnym wtrysku z 96roku escort posiada imobilajzer i nie wiem co może być przyczyną
dziękuje za pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-12-20 19:05:56 ]
[ powód edycji: Temat ]
  
 
możliwe, że immo, albo alarm, albo coś pomięszałeś z kablami. Zakładam, że przerzuciłeś cała elektryke silnika...?
  
 
elektryka silnika została cała przerzucona. Z kablami raczej nic nie pomieszałem bo przed rozłączeniem wszystkie oznaczyłem i wszystkie odnalazłem. A macie może jakiś sposób by oszukać immo czy tylko wizyta u elektryka mnie ratuje
  
 
a kompa jakiego masz?? tego z 96??? a skrzynki bezpiecznikow nie sa inne??


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2009-12-20 20:43:31 ]
  
 
Musisz dac kompa tego od twojego 1,4 na pewno. Moze sie okazac ze i skrzynke bezpiecznikow bedziesz musiał zmienic.
  
 
Skrzynki bezpieczników są inne, u mnie wina była właśnie w skrzynce.
Nie wiem tego do końca ale jak otworzysz skrzynkę to na tej stronie z przekaźnikami powinno być w jednym miejscu dwie zworki, najprawdopodobniej jest jedna.
Znajdziesz je w miejscach z symbolem B1 i obok jest B2, u mnie wystarczyło włożyć zworkę w B2 i rozrusznik kręcił.
Jeżeli to nie pomoże to wtedy zmieniaj skrzynkę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach