dinek123 gLIWICE | Silnik prawie zagrzany to wg mnie taki kiedy wskazówka cieczy jest w jednej czwartej na wskaźniku. Natomiast gdy przełącza się na gaz wskazówka ledwo przekracza początek wskaźnika no i silnik po kolejnych metrach się coraz bardzie grzeje by osiągnać wymaganą temperaturę. Jak montowałem gaz to monter mówił coś o 15 st C że przełączać się będzie na gaz i że nie mam to żadnego wpływu na parownik (bo tam się już nie ma co zepsuć), a zapytany o wyższą tem. powiedział poco jak auto ma przełączać się w odpowiednim momencie i to daje ta temp 15., a poza tym dłużej pracował by na benzynie. Już teraz przy mrozach aby przełączyć się na gaz przy tem otoczenia -5 st. C potrzebuje przejechać 2,7km. Jak jest całkowicie ciepły silnik nie ma żadnego problemu.
Jaką proponujecie temp optymalną na zimę i czy na lato znów nie wrócić do tej którą mam obecnie? |