[125] jakie były montowane wersje silnikow 1500

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. od dluzszego czasu z kumplem z ptk zastanawialismy sie jakie montowano wersje silnikow 1500 w kantach i czym sie roznily. podobno mozna to odczytac z tabliczki znamionowej. tam jest napisane CC. i jakos niepasuje nam to do zadnej znanej nam wersji silnika. z gaznika wynika ze mam 75KM. kumpel natomiast twierdzi, ze skoro mam zielony blok to mam 82KM. czy faktycznie byly roznice w mocy w zaleznosci od koloru bloku? czy kolor bloku byl nieistotny? a moze mam fabryczna zbieranine czesci. wkoncu to wersja C, a z nimi roznie bywalo.
  
 
masz 75km (to znaczy w teorii ), żółte 115C i czerwone, polonezowskie AB miało 82km.

to 115CC oznacza nadwozie typu sedan a nie silnik.

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2009-12-22 13:45:47 ]
  
 
własnie. fajnie jest wierzyc, ze nadal ma sie te 75KM. czyli jednak kolor tez byl oznaczeniem mocy silnika. ehh. czyli naprawde mam najwieksza kryzysowke jakie wypuscilo FSO. niejest zle. mocy jeszcze troche ma wiec da sie jezdzic. wiem ze te mocniejsze silniki mialy lepiej obrobiona glowice i nizej osadzona i twardsze sprezyny. spasowanie czesci tez bylo lepsze czy takie samo jak w tych zwyklych 75KM.?
  
 
spasowanie części - dobre sobie

aby nie wyły jak wilki w lesie i jazda



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2009-12-22 15:54:29 ]
  
 
mehehe. tak sie pytam.
bo moze czasem sie przykladali do tego. ale chyba dobre modele to tylko lud szczescia. ale moj chyba do tego nienalezy.
  
 
Dobrze spasowany silnik to taki jaki się samemu złoży dbając o najmniejsze pierdółki
  
 
W poniedziałki i wtorki się nie przykładali bo było po weekendzie, a potem to już czekali do następnego
  
 
Cytat:
2009-12-22 19:38:45, Nowy666 pisze:
Dobrze spasowany silnik to taki jaki się samemu złoży dbając o najmniejsze pierdółki



Nie moge czytać twojego pieprzenia. W każdym wątku pierdolisz jakies bzdury koleś. Silnik złożony samemu w garażu "warsztacie" jest lepszy niż fabryczny, Nosz kurwa nie moge.....
  
 
Carv ale to prawda akurat - w przypadku wiekszosci komunistycznych produkcji, zlozenie silnika przez KOMPETENTNA osobe z dbaloscia o szczegoly przynosi same zyski. Seryjne produkcja plus mega oszczednosci daja kiepskie efekty.
  
 
I po co sie denerwować?
  
 
Bo istotnie śmiecisz na forum.


PS. Dobre spasowanie to nie tylko dobry montaż ale też właściwy dobór i obróbka elementów.
  
 
Poj. 1,3 na lancuszku rozrzadu miala nastepujace moce:
Typ 116C.076/56-moc 65km
Typ 116C.076/01-moc 60km
Na pasku rozrzadu:
Typ BA-moc 65km
Typ BB-moc 60km
Poj. 1,5 na lancuszku rozrzadu
Typ 115C.076/52-moc 75km
Typ 115C.076/53-moc 70km
Typ 115C.076/56-moc 82km
Na pasku rozrzadu:
Typ AA-moc 75km
Typ AB-moc82km
Typ AC-moc70km

prosze Tu masz odpowiedz na swoje pytanie ale wpierw proponujesz poszukac na forum czy temat nie byl poruszany.
  
 
dziekuje bardzo. wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo. szukalem o tym na forum, ale znalazlem tylko niewielkie zmianki. nic konkretego. a tu otrzymalem perfekcyjna odpowiedz. z gory dzieki.