Jakie głosniki do samego radia ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Dostałem w prezencie radio Pioneer DEH-2200UB i chciałbym do tego radyjka dokupić jakieś głośniki. Na forum polecane są zazwyczaj głośniki Hertz, oraz HELIX DB.
Powiem w prost i szczerze że zupełnie nie znam się na sprzęcie audio car, dlatego proszę szanownych użytkowników forum o podpowiedź które głośniki będą najlepsze do podłączenia (bez wzmacniacza) do w/w radia.

Z góry uprzejmie dziękuję i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku
  
 
Radio które posiadasz ma wbudowany wzmacniacz dlatego będziesz mógł użyć mocniejszych głośników plus firmowe głośniki w sumie daje ci o wiele lepszy efekt tak samo ja mam w moim samochodzie zrobione same firmówki akurat w moim przypadku jest to wzmak i sub firmy JBL a głośniki SONY ale te zamierzam wymienić na JBL wg. mnie mają najlepszy efekt moim zdaniem do tego radia były by odpowiednie głośniki tego typu JBL GT5-650C jeśli szukasz głośnika okrągłego a jeśli owalny to Głośniki JBL GT5-963

[ wiadomość edytowana przez: luk_28 dnia 2010-02-28 22:48:55 ]
  
 
Cytat:
2010-02-28 22:35:24, luk_28 pisze:
Radio które posiadasz ma wbudowany wzmacniacz ...




a to ciekawe. wszystkie tak maja.

Cytat:
2010-02-28 22:35:24, luk_28 pisze:
...a głośniki SONY...
/font>



a to juz nie jest trafny wybor
i Hertz i Helix jest lepszy.
  
 
by nie tworzyć kolejnego tematu spytam sie w tym:
kupiłem sobie fabryczne radio 6006 i po przełożeniu do nabytego samochodu okazało sie że prawy głośnik "pierdzi" (w innym essim nie pierdziało nic więc to nie wina radia). Nie chce mi sie bawić w naprawianie tego głośnika tylko od razu kupiłbym jakiś inny zestaw. Pytanie brzmi:
Jaki?
Znalazłem trzy zestawy tylko czy samo radio uciągnie te głośniki (nie zamierzam inwestować w wzmacniacz)
HERTZ
Boschmann
DAX
czy każdy z tych głośników będę mógł podpiąć do standardowych fordowskich kabli?