[sebastianb43] Niebieski Esii ciąg dalszy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Na forum jestem już kilka miesięcy i jakoś nie było czasu się przedstawić. Jestem szczęśliwym posiadaczem Escorta HB w 3 drzwiach z silnikiem 1.4 o mocy 75 KM. Auto jest z 1997 roku i nie cały rok w kraju. Nie jest zagazowane . Tak wiem ten silnik troszkę za mały przydał by się 1.6 16V ale jakoś mam szczęście do tych poj miałem taką samą w Peugeocie 306.

Jak na skromny budżet ucznia coś tam się dzieje przy modyfikacjach Essiego są one możne nie znaczne ale cieszą. Auto jest ciągle w ruchu dojeżdżam nim do szkoły 15 km w jedną stronę.

Dokonane modernizacje:

-Centralny zamek z pilota (założenie uniwersalnych siłowników w miejsce oryginalnych które strasznie było słychać )
- Brak listew ochronnych na drzwiach
-W miejsce halogenów włożona siatka
-Końcowy wydech zwykły z końcówką WM Sport
-Wydech środkowy sportowy i wszystkie rury Firmy Automotavie czy coś takiego
-Przyciemnione tylne boczne i tylna szyba na 80 %
-Zegary i wszystkie przełączniki i oświetlenie wnętrza zrobione na niebiesko
-Nowe kable zapłonowe
-Nowe amory i sprężyny tył
-Nowe tuleje i sworznie wahaczy
-Żarówki Ala Xenon
-I takie tam drobnostki

Planowe modernizacje:

-Alu 15" pewnie oryginał Forda
-Grill plaster miodu przerobienie go na bez znaczka
-Pomalowanie ramki przednich lamp na czarno
-Białe kierunki
-Wywalenie sportowego wydechu i założenie normalnego i zostawienie tylko końcówki dla ładnego wyglądu
-Elektryczne szyby + domykanie z pilota
Car Audio :
-Radio Clarion z USB DXZ388RUSB
-Subwoofer Blaupunkt 250 RMS
-Wzmacniacz Blaupunkt
-Głośniki tył i przód również firmy Blaupunkt

Oto kilka zdjęć troszkę brudny ale jest ;D
Dodam więcej jak umyje ;P









I są miniaturki ;P

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-02 15:10:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-08 15:13:25 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-02-01 18:34:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2011-03-23 18:20:30 ]
  
 
ładnie kolego, tez jestem "uczniem" i wiem jak to jest z modzeniem, niedługo chyba otworze tez swój temat.

Trzymam kciuki, żeby plany się zrealizowały.
  
 
ale nastepnym razem przeskaluj zdjecia bo mi sie na monitorze niemieszcza ładny ess
  
 
Wszystko pięknie kolego, tylko edytuje te fotki, bo rozjeżdża się cała strona przez nie. Poczytaj o wstawaniu fotek przez imageschacka.
  
 
km7 i dla mnie to juz jest plus daj mu Angelki to bedzie glancik
  
 
wiem wiem u mnie tez się nie mieszczą następnym razem będą miniaturki dzięki
  
 
Wstaw foty jeszcze raz i zmniejsz po prostu rozdzielczość i bedzie ok albo miniaturki


[ wiadomość edytowana przez: kylo32 dnia 2010-01-02 13:45:21 ]
  
 
ja to bym tu glebe proponowal
  
 
Cytat:
2010-01-02 13:51:27, kamil_cabrio pisze:
ja to bym tu glebe proponowal



Gleba i felga to oczywistość więc się o nich nie wspomina
Jak nie chcesz angeli to pryśnij oryginały w środku już będzie ciekawiej, a tak ogółem to powodzenia w modach
  
 
Tak jak wspomniałem wcześniej dodaje kilka fotek po umyciu.

Postanowiłem go w końcu umyć bo osad z soli nachodził już na szyby.
Na myjni jak go myłem ukazał się okrutny widok rudej Naprawdę ta zima Essiemu da się we znaki. Tylne nadkola zamierzam robić ale dopiero w czerwcu bo bd troszkę gotówki Zamierzam wspawać reperaturki i mam jeszcze do pomalowanie cały tyli zderzak. Na wierzchu są już widoczne grzyby ( pęcherze z rdzą ) jestem naprawdę ciekaw jak się ma ta blacha wewnątrz pewnie dużo lepiej nie wygląda. Jak dalej bd utrzymywać się śnieg co ciekawe co zostanie z tych nadkoli a tu trzeba przejeździć do czerwca msakra
Mam tylko nadzieje że nie zrobią się z tego dziury bo bd to koszmarnie wyglądać sami zobaczcie....







[ wiadomość edytowana przez: sebastianb43 dnia 2010-01-08 15:43:22 ]
  
 
Wez zdrap ta rdze i pomaluj podkladem - nie pozwol ,zeby bardziej zarlo - moze sie uda bez wspawyania reperaturek - co oryginal to orginal wg mnie. Duze ogniska to nie sa wiec warto ratowac.
  
 
Oj chyba nie warto ....
Poprzedni właściciel już go szpachlował zęby sprzedać i mu to nie wyszło bo jak go oglądałem przy kupnie to było widać że go robił i też tanio poszedł minął od tego czasu rok tam jest teraz więcej szpachli niż blachy i nie ma innego wyjścia ale to musi zaczekać do czerwca

PS. wuja ma kadetta którego co rok szpachlował i na nowo zakwitał zimą jak wspawał reperaturki to problem zniknął teraz już jest 3 zimę na nowej blasze i zero rdzy
  
 
pod tymi pecharzami jak i progu juz sa dziuy mialem to samo takze repertury zostaja i wymiana progow pewnie tez niebawem
  
 
Próg jest tylko w tym jednym miejscu miejscu opanowany rudą na szczęście.
A takto to progi są lux
  
 
a jaki masz kolor? bo ja przez chwile jakbym swoje auto ogladal hehe ja mam f5 i identyczne kolpaki na 14"
  
 
Cytat:
2010-01-08 16:18:20, sebastianb43 pisze:
Próg jest tylko w tym jednym miejscu miejscu opanowany rudą na szczęście. A takto to progi są lux



a puknij tam młotkiem to się przekonasz czy takie lux
  
 
Wizualnie są idealnie żądnych pęcherzy tylko w jednym miejscu tym widocznym na foto wyskoczył jeden grzyb

Cytat:
a puknij tam młotkiem to się przekonasz czy takie lux



Wole niee bo się jeszcze okaże że progi bd musiał zrobić
  
 
wystarczy test srubokreta sproboj wbic srubokret w prog jak wejdzie wiadomo jak nie to blacha zdrowa
  
 
Witam

Mam takie pytanie nie wiem jak odpowietrzyć układ chłodzenia w essim 1.4 mk7 nie mogę znaleźć jednoznacznej odp na forum lub za słabo szukam Wymieniłem dzisiaj chłodziwo na nowe weszło ok 6.5l i nie wiem jak odpowietrzyć układ robiłem to po przez naciskanie węza od chłodnicy na odkręconym korku od zb wyrównawczego. Teraz gdy go przytrzymam to puchnie więc chłodziwo krąży a możne jest jakiś odpowietrznik do tego lub jakiś inny sposób

Z góry dzięki
  
 
odpal silnik, nastaw nawiew powietrza na najcieplejszy i max obroty dmuchawy i poczekaj jak się płyn rozejdzie po układzie. Jeżeli będzie za mało to dolejesz...