MotoNews.pl
  

Ogarniam webera 34 DCHD - porady

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem na etapie przerabiania i regulacji webera ktory ma docelowo zasilac silnik w vw polo 1.3. Niestety gaznik jest lekko niekompletny i potrzebowalbym wszelkie informacje na jego temat. Schemty, zdjecia opisy -wszystko.
Gdzie na slasku najlepiej zaopatrzec sie w dyszki i inne tego typu ustrojstwa? Czy zostaje tylko eter-mot?

z gory dzieki i pozdrawiam wszystkich
  
 
www.zum.lodz.pl/czamienne.html

[ wiadomość edytowana przez: Nowy666 dnia 2010-01-02 15:18:18 ]
  
 
wygooglawszy:

podciśnieniowy i mechaniczny z 125p - dysze w sklepach starych polmozbytach




polecam również książkę/artykuł Pachonia - usprawnienia poloneza - dot regulacji, i modyfikacji tego szitu



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2010-01-02 16:46:07 ]
  
 
Panowie dzieki za szybka odpowiedz. Wyslalem zapytanie do sklepu. Co do usprawnienia - gardziele zostaly wypolerowane na lusterko, wszystki pozostalosci odlewnicze zostaly usuniete. Dolna czesc gaznika zostala "liznieta" grubszym papierem.
Macie moze schemat tego gaznika jakos sensownie opisany? Na googlach nic konkretnego nie moge znalezc

pozdrawiam!!
  
 
Cytat:
Bogumił Kalinowski "Gazniki WEBER"







[ wiadomość edytowana przez: Nowy666 dnia 2010-01-03 19:33:09 ]
  
 
Nowy666 Widze że piszesz żeby pisac.I tej książki na oczy nie widziałeś

W ww książce sa tylko gazniki:ADF,DAT,DMTE,DMTR,ICEV,ICT.
  
 
fakt,niewiedziałem o tym,ale książka Krzysztofa Trzeciaka "W moim samochodzie:gaźnik" jak najbardziej podejdzie.
  
 
Cytat:
2010-01-04 16:34:03, Nowy666 pisze:
fakt,niewiedziałem o tym,ale książka Krzysztofa Trzeciaka "W moim samochodzie:gaźnik" jak najbardziej podejdzie.



1. chłopaku przestań pieprzyć bo mi się rzygać już chce od Twoich pomysłów - po pierwsze
2. chłopaku przestań spamować - licznik napisanych postów od dawna nie działa

Co do tematu:
Ogarniałem niadawno takie badziewie wg. pachonia. Wypolerowanie wszystkiego to nie koniec - gardziele muszą mieć odpowiedni kształt i jego korekta właśnie to podstawa modyfikacji, co do polerki to ja polerowałem jedynie gardziel, dyfuzor i wlot powietrza (otwory w wieczku), dolnej części korpusu wogóle nie ruszałem - ona celowo ma taki kształt jaki ma.
Zdecydowanie sprawdź luz na przepustnicach bo to bolączka tych gaźników (zestaw regeneracyjny - nadwymiar napewno idzie jeszcze dostać) i pływak - bo się okropnie lubi przecierać - są na nim dwie blaszki to użyj jednej z nic i nie będzie opadał na dno komory pływakowej.
Raczej odradzam Ci gaźnik podciśnieniowy z uwagi na to że zdecydowanie trudniej w nim opanować "dziurę w obrotach" - przykrezjawisko jakie daje się odczuć w związku ze zbyt późnym otwarciem przepustnicy nr 2. Zdecydowanie lepszy jest gaźnik z mechaniczną przepustnicą tylko ustawioną "wcześniej" łatwo to uzyskac przez odpowiednie stuningowanie cięgiekna/dzwigienki II przepustnicy...

Jak koniecznie potrzebujesz materiały to Ci mogę posłać fotki z książki do 125p - obu typów gaźników i art. pachonia do poduszki - tylko zapodaj na priv maila...