[mkv]SWAP RQB - N7a lub 2.0 zetec

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

po przeglądnięciu przegladarki i wątków Kolegów chciałbym podsumować i prosić o uzupełnienie i porade.

1.rqb - n7a
-kołyska zostaje,łapa pod dodatkową poduche jest
-półosie,skrzynia,sprzegło,przeguby zostają(mtx75)
-wkładam silnik z całym osprzętem,wiązką -to na pewno
-wkładam komputer z rsa- bez imo.
-przód wydechu z rsa
-linki zostają
-chłodnica od rsa czy jej mocowanie są inne???
-nie wiem tez czy skrzynka bezpieczników da rade???
-pompa hamulcowa/serwo zostają
-nie wiem jak z maglownicą?? moj rqb mk5 a rs byłby mk6
wiem ze tam są dwa typy końcówek węży..

2.rqb - 2.0 zetec mondeo
-goły silnik bez osprzętu uzbrajam w kolektory,czujniki,przepustnice
z rqb
-przekładam pompe i miske
-przekładam pompe wody
-skrzynia,półosie,sprzegło,wszystko zostaje z rqb

Jest jakas róznica miedzy poduchą główną w zetecu i n7a ??







  
 
Witam
Co do pkt 2 to wszystko zależy jaki chcesz wpakować silnik ST (silver top) czy też BT (black top).
  
 
1.rqb - n7a
-kołyska zostaje,łapa pod dodatkową poduche jest ---jak masz dodatkową łape to zostaje
-półosie,skrzynia,sprzegło,przeguby zostają(mtx75)---zostają
-wkładam silnik z całym osprzętem,wiązką -to na pewno---tak
-wkładam komputer z rsa- bez imo.---tak ale wiązke z kompa do silnika przekładasz jak i wiązke silnika do czujników.
-przód wydechu z rsa-- tak
-linki zostają---linka do sprzęgła może być z ABSem lub bez.
-chłodnica od rsa czy jej mocowanie są inne???---- są takie same
-nie wiem tez czy skrzynka bezpieczników da rade??? ---skrzynki są inne, musi być z RSa
-pompa hamulcowa/serwo zostają---zostają
-nie wiem jak z maglownicą?? moj rqb mk5 a rs byłby mk6
wiem ze tam są dwa typy końcówek węży..---nie wiem, jak przekładałem bo miałem całego.
  
 

wiązka od skrzynki pod zegary i kierownice moze zostac?
moj escort miał immobilaiser..bedzie to w czyms bruzdziło?

czyli skrzynke ,komputer z wiazką do silnika i do skrzynki i wiązke od czujników do skrzynki...
To wszystko sie razem pospina czy trzeba przerabiać jakieś wejścia czy kostki?

dzieki za pomoc..


  
 
Kostka wiązki idącej do skrzynki pewnie jest 8 pinowa a w mk6 ja miałem 12 pinową. trzeba było ją pospinać prawidłowo.
Ja przełożyłem całą wiązke idąca do skrzynki choć część pisało że nie trzeba. Przekładałem bo myślałem że jest w niej problem a problemem był brak masy.

Trzeba ci wiązke od kompa do silnika. W tej wiązce są dwie kostki 12 pinowe lub jedna 8 a druga 12 pinowa. Zależy od wersji.
Jedna wiązka 12 pinowa idzie do instalacji silnika, druga 12 lub 8 pinowa łączy się z wiązką idącą do skrzynki bezpieczników.
  
 
to juz z grubsza widze tą robote
dzieki za pomoc
pozwole sobie jeszcze ponudzić jak zaczne reanimacje escorta..
  
 
Chcialbym odswiezyc temat i zapytac sie czy przy RDA bedzie podobnie jak RQB. Czy prawie wszystko pasuje plug and play?
  
 
tak pasuje, wiązkę i skrzynkę bezpieczników musisz mieć z RSa
  
 
no wlasnie mam calego RSa. znaczy byl caly ale wszystkie czesci mam chcialem sie dowiedziec co moze zostac z mojego co z wahaczami generalnie przednim zawiasem i hamulcami. Bo procz amorow to wszystko prawie nowe...
  
 
Elementy zawieszenia pasują, a hamulce to w zasadzie jak wolisz Ja bym przełożył z RS'a, ze względu na ich rozmiar
  
 
aha dzieki a co ze skrzynia biegow jest taka sama jak w RSie?
  
 
Cytat:
2012-02-21 21:04:40, bezgranicznieoddany pisze:
aha dzieki a co ze skrzynia biegow jest taka sama jak w RSie?


Nie , RDA mialy zwykla skrzynie Ib5 bez podciaganego wstecznego - Rs ma mtx z podciaganym wstecznym
  
 
Ale pasować będzie jak co. Może jednak ciut pogorszyć osiągi. Jeśli chciałbyś przy niej zostać to odpada Ci cała zabawa z przekładaniem sanek itd.
  
 
to chcialem wiedziec wlasnie ;/ tylko dales mi do myslenia teraz