Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 21:26:48 Witamy witamy.
Ale nie chcę Ciebie straszyć, żebyś nie uciekł za szybko, bo jak nasza wspaniała Mod to zobaczy to może nie być za bardzo zadowolona A do powitań jest specjalnie założony wątek: Tu się witamy nowi klubowicze [ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2010-01-08 21:30:41 ] |
Gendi daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:39:58 już wiem wiem juz się przywitałem |
Gendi daewoo espero Ujście | 2010-01-08 21:40:46 a jak ją usunąć?
|
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 21:56:26 Jakoś mi dwa razy wyświetliło Mod usunie cały temat |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 21:56:40 Nic się nie martw, pojawi się Marzena to posprząta
A co do twojego problemu, to nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Przelewa Ci płyn w zbiorniku na wolnych obrotach? Przyznam, że pierwszy raz słyszę o takim przypadku, no ale człek uczy się przez całe życie. Pomyślę, może coś mi przyjdzie do głowy i później coś naskrobie. Ale tak prawdę powiedziawszy, to skoro robiłeś u jakiegoś mechanika głowicę, to powinieneś odebrać sprawne autko. Jedź z reklamacją za spapraną robótkę. PS. Witaj w naszych skromnych progach! |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 22:10:04 Chcesz powiedzieć, że wylewa się przez zakręcony korek?
Przepełnia zbiornik? |
Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2010-01-08 22:13:17 Wydaję mi się, że dzieję się tak jak jest coś z uszczelką pod głowicą. Wtedy powstaje duże ciśnienie i wylewa przez korek, ale oczywiście mogę się mylić. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2010-01-08 22:18:56 Do zbiornika od góry dochodzą dwa węże powrotne.
Jeden jest z małego obiegu płynu, a drugi to powrót z chłodnicy. Zapewne jak odkręciłeś korek to zobaczyłeś duże ciśnienie płynu z powrotnego krućca. Jeśli nie wywala Ci płynu przy zamkniętym zbiorniku to wszystko jest oki. Napisz jeszcze jak masz podłączony parownik. |
mifinka (S) Klubowy Weteran Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:23:53
Ją czyli - mnie , czy post? |
bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2010-01-08 23:39:35
Marzenko ...a co to jest ploszcyzna ?? P.S. spokojnie możesz usunąć to co napisałem i siem skorygować ..Pozdrufka! [ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2010-01-08 23:43:23 ] |
mifinka (S) Klubowy Weteran Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:42:46 Od mifiego - jak odkręcisz korek od zbiorniczka wyrównawczego, to dodaj gazu ręcznie przepustnicą - i obserwuj!
Jak puścisz przepustnicę, jak silnik zejdzie z obrotów i zacznie wywalać płyn ze zbiorniczka, to według mnie wina uszczelki pod głowicą, a to, że była wymieniana niczemu nie dowodzi, mogła paść drugi raz!, może też być pęknięta głowica! Tego nie życzymy! |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2010-01-08 23:43:00 przyczyn może być kilka:
- uszczelka PG - pęknięta głowica - uszkodzona pompa wody (urwany wirnik) - zgniecione/zagięte przewody - najbardziej prozaiczna - zapowietrzony układ i na tym ostatnim bym się skupił, zwłaszcza że jak piszesz masz źle wpięty parownik - może tworzą się bąble powietrza i płyn nie krąży należycie |
mifinka (S) Klubowy Weteran Ford Probe 2,5V, BMW ... Warszawa - Wola | 2010-01-08 23:46:16
Sorry nie edytowałam i nie poprawiałam - okulary Teraz edutuję: w tym poście nie użyłam "ę" w słowie "się" wybacz "mea culpa" Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: mifinka dnia 2010-01-08 23:52:39 ] |
grzesiu85 Klubowy Weteran ESPERO 1.8 CD Łódź | 2010-01-10 15:47:27 ja miałem podobny przypadek, mianowicie po wymianie uszczelki pod głowica silnik na niskich obrotach przegrzewał się, natomiast po dodaniu gazu schładzał sie. wina była warsztatu w którym wymieniali uszczelkę - zapomnieli odpowietrzyć układ chłodzenia |