[MKV] RS2000 rozbiórka kolektora dolotowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, trzeba podnosić silnik czy da sie wyciągnąć kolektor ssący od góry? z tego co widze to ciężko będzie..
Jakies wskazówki jak najprościej. potrzebuje wymienic listwe wtryskową i musze ściągnąć cały dolot, bo jedna sruba na listwie jest objechana
  
 
według mnie, wyjdzie do góry, ale trzeba dostać się do mocowań od spodu...
  
 
oby.. jak nie trzeba ruszać poduszek i półosiek etc to gitara..
to wiem że od dołu trzeba odkręcać tylko czy silnik trzeba ruszyć moze ktos sie tak bawil
  
 
Da sie ściągnąć bez podnoiszenia silnika i jakichkolwiek ceregieli
Wszystkie śruby mocujące kol. ssący są pod kolektorem. Wystarczy je odkręcić i to wszystko. Kol schodzi do góry.
Troche trudno sie do nich dostać ale tak to sie robi. Bez żadnego podnoiszenia silnika.
  
 
Zenq mi kolektor odkręcał chyba 10 minut ale on to robił już wcześniej. Tobie zajmie to do 30 minut.
Pamiętaj o uszczelce bo później będzie ssał powietrze lewe.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Dzięki panowie uszczelke już mam, na listwe też 4szt oringów, więc jutro zabieram sie do roboty, jeszcze możecie powiedzieć jaki jest dobry środek do czyszczenia kolektora wew i przepustnicy z nagaru..
  
 
ja usiebie plukalem kilka razy benzyna ekstrakcyjna, nic wiecej raczej zrobic sie nie da
  
 
Everlast, w kolektorze dolotowym nie ma prawa być nagaru
Jeśli już to będzie syf z odmy, a wtedy to możesz coś pogdybać z oil catch tankiem, bo to nie wpływa za dobrze na osiągi

Ten syf wystarczy przemyć preparatem do czyszczenia układów hamulcowych.
  
 
Cytat:
2010-01-15 18:18:45, GrzEE pisze:
Everlast, w kolektorze dolotowym nie ma prawa być nagaru


widać że nie jeździsz na elpidżi albo nie rozbierałeś dolotu w zagazowanych autach z gen 1 albo 2, bo przy bezpośrednim wtrysku takie rzaczy sie nie dzieją
  
 
Podepnę się pod temat a gdzie można dostać te oringi pod wtryski do RS bo u mnie nie do dostania
  
 
u mnie w Bielsku bez problemu, to są groszowe sprawy.
Wpisz w googlach oringi, uszczelki itp i miasta w twojej okolicy napewno cos znajdziesz.
Jak nie znajdziesz a będziesz potrzebowal to moge ci podeslac kiedys przy okazji
  
 
Cytat:
2010-01-15 20:34:47, everlast pisze:
widać że nie jeździsz na elpidżi albo nie rozbierałeś dolotu w zagazowanych autach z gen 1 albo 2, bo przy bezpośrednim wtrysku takie rzaczy sie nie dzieją



Ok, nie jeżdżę, ale dalej nie zgadzam się, że jest to nagar
  
 
GrzEE jak nie nagar to cos czarnego osadzającego się na ściankach kolektora czyściłem to benzyna ekstrakcyjna bo była lekka powłoka "tego czegoś". nagar może być na tłokach jak sama nazwa mówi.
Kleszczak jak zdejmiesz kolektor dolotowy, wyczyścisz wszytsko, silikon itp i złożysz wszytsko tak żeby grało i zmieścisz się w 10-30minutach daje ci mojego RS a nawet i dwa
jestem laikiem w tych sprawach, bo robiłem to pierwszy raz i wsyztsko trwało jakieś 3godz, robota na spokojnie ale najważniejsze, że funga narazie, że aż miło
  
 
kleszczak chyba że chodzilo tylko o zdjęcie kolektora, to jak się ktoś postara ma kanał nie musi podnosi auta i wszytskie klucze pod ręką, najlepiej grzechotki na oczku, to wtedy tak w 30min można się zmieścić
  
 
Everlast, dawaj mi jednego RSa, jak zdejmę kolektor dolotowy w 10min
  
 
Cytat:
2010-01-16 19:42:52, GrzEE pisze:
Everlast, dawaj mi jednego RSa, jak zdejmę kolektor dolotowy w 10min


da sie, tylko tak jak mówie trzeba mieć auto na kanale albo juz na podnośniku i klucze pod to przygotowane. to tylko 5 srubek, sorki 9 bo jeszcze 4szt na rozpórce, pare opasek i kilka wiązek poodpinać a więc jest opcja w 10min to ogarnąć
moge dać oba jak ktoś ściągnie , wyczyści i założy w 30min