MotoNews.pl
  

Fiat 126p Pompka nie ciagnie paliwa..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wymienilem pompke na nową i dalej to samo, po zdjeciu wezyka i zassaniu ustami paliwo idzie ale pompka nie ciagnie mimo ze dalem nową. paliwo wraca do baku. ma ktos jakas rade? pozdro
  
 
-moze montujesz za duzo podkladek pod pompe?
-moze wytarl sie popychacz?
-moze wytarla sie krzywka od popychacza czy co go tam napedza?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-01-15 15:19:28 ]
  
 
popychacz chodzi przy kręceniu rozrusznikiem ??
  
 
sprawdze czy sie porusza, ale raczej tak bo do gory paliwo z pomki idzie ale nie ciagnie z baku.
  
 
Może słabo dokręcony masz dekiel od pompki? wtedy paliwo będzie się wracać i nie pociągnie go ...
  
 
JA myślę, że to przez ten złamany kluczyk w tylnej klapie
  
 
nowa pompka dzis kupiona wiec dobrze jest dekiel dokrecony. zobacze co z ta podkladka moze spiłowanie cos da?
  
 
Cytat:
2010-01-15 16:22:54, el_comendanto pisze:
JA myślę, że to przez ten złamany kluczyk w tylnej klapie




gosciu nudzi ci sie?
  
 
Cytat:
2010-01-15 16:24:16, URSUS-STRONG pisze:
gosciu nudzi ci sie?

ale po co te nerwy?

co do pompki to spróbuj odkręcić korek od baku i zobacz czy zaciągnie.
  
 
wyglada na to ze popychacz ledwo sie porusza albo wcale, co z tym fantem zrobic?
  
 
Jeśli się nie rusza to masz wałek wyjechany przez co musisz go wymienić/napawać.Jeśli popychacz jednak chodzi to daj pompkę na cieniutkich uszczelkach(w maluchu są uszczelki o dwóch grubościach w sklepie)także zastosuj możliwie jak najbardziej cienkie wtedy pompa będzie bliżej bloku i zwiększy się skok membrany.
  
 
czyli rozbieranie silnika? ;/ skrócę tą podkładkę ebonitową może to pomoże.
  
 
Jesli podkladka nic nie da to pozostanie Ci wyjecie walka,nic trudnego,wystarczy rozebrac rozrzad i dekiel zaworow,klawiature,popychacze i szklanki
  
 
jak sie dokladnie nazywa ten walek? to kupie nowy i bede sie z tym bawil
  
 
Rozrządu, kałuża 555
  
 
hehe na szczescie mam zapasowy czyli bez rozbierania calego silnka da rade wymienic walek? bo nie widzi mi sie wyciagac silnik ;]
  
 
wstaw pompe elektyrczna a miejsce po obecnej zaslep i nie mosisz silnika rozbierac
  
 
z tego co tu czytalem na temat elektrycznej pompy to jest z tym jeszcze wiecej zabawy.
  
 
tak - kabelek +, kabelek -,dwa nowe cybanty, nowy przewod paliwowy pompa - gaznik.
Mocujesz pompe gdzies z lewej strony, doprowadzasz elektryke, podlaczasz przewod bak-pompa skracajac go pewnie wczesniej, podlaczasz przewod pompa gaznik, zaslepiasz miejsce po pompie mechanicznej albo po prostu wyciagasz popychacz i pompe zostawiasz.

Walek rozrzadzu:
-zdejmujesz dekiel zaworow, klawiature, wyjmujesz popychacze
-zdejmujesz belke tylna podwieszajac wczesniej silnik
-zdejmujesz dekiel rozrzadu, lancuch
-i teraz problem bo jak wyciagniesz walek to szklanki powpadaja do miski pewnie (tak mi sie wydaje), zeby je latwo wyciagnac przed wyjeciem walka przydalo by sie zdjac glowice i oslony popychaczy.
-Jak masz aparat zaplonowy to wyciagasz
-wyciagasz walek

Przydalo by sie pomierzyc czy walek nie wyrobil bloku i nie trzeba wstawiac tulei zeby cisnienie oleju bylo w normie.

Nie wiem co latwiej - pompa czy walek?



[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-01-17 01:13:54 ]
  
 
dobra, to jaka konkretnie pompa sie do tego nada? pozdro