MotoNews.pl
  

[OGÓLNE] Po włączeniu, kierunkowskazy ciągle się świecą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
problem jak w temacie?
od jakiegoś czasu przy włączeniu kierunku w lewo, bądź prawo (awaryjne działają bez problemu) kierunkowskazy świecą ale w sposób ciągły :/
Czy to może być wina przekaźnika w skrzynce?

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Będę wdzięczny za cenne wskazówki.

pozdrawiam
trifoglio

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-25 21:13:18 ]
  
 
zespolony obstawiam
  
 
Cytat:
2010-01-17 12:00:42, CKsrv pisze:
zespolony obstawiam


a w nim czarny przekaźnik kierunków
  
 
a awaryjne to czym sa przerywane?
  
 
Cytat:
2010-01-17 12:13:38, CKsrv pisze:
a awaryjne to czym sa przerywane?


a czym się różnią kierunki od awaryjnych?
Wg mnie ten sam przekaźnik
  
 
no wlasnie.
a
Cytat:
2010-01-16 18:16:11, trifoglio pisze:
...(awaryjne działają bez problemu)...



wiec przerywacz jest ostatnim winowajca
  
 
Cytat:
2010-01-17 12:31:32, CKsrv pisze:
no wlasnie. a wiec przerywacz jest ostatnim winowajca


ok, niedoczytałem
  
 
a czy przerywacz od kierunków nie jest czasem osobno ? biały po lewej stronie kolumny kierownicy?
  
 
Witam,
pisząc "przerywacz" macie na myśli przekaźnik, tak?
Mój escorcik to MKVII.
Lokalizując biały przekaźnik (czy ma on jakieś inne oznaczenie?) mówicie o przekaźnikach w skrzynce przekaź.-bezpiecznikowej?

Tutaj zasadnicze pytanie? Czy przekaźnik od awaryjnych jest ten sam co od kierunków? Czy nie ma oddzielnie przekaźnika od lewych i prawych kierunków? Jak to wygląda w MKVII?

Czy przyczyną braku "odbijania" ("mrygania") może być problem z masą?

Cytat:
2010-01-17 12:46:19, fryszard pisze:
a czy przerywacz od kierunków nie jest czasem osobno ? biały po lewej stronie kolumny kierownicy?

  
 
Jasne że może być problem z masą i od tego zacznij, najprościej najpierw wyczyścić pkt. masy a potem inwestować w przekaźnik i przerywacze.
  
 
Cytat:
2010-01-17 19:13:13, Kris75 pisze:
Jasne że może być problem z masą i od tego zacznij, najprościej najpierw wyczyścić pkt. masy a potem inwestować w przekaźnik i przerywacze.



Czy mógłbyś podać charakterystyczne punkty masowe w MKVII??
Przekaźnik od kierunków jest w skrzynce? Czy w przełączniku zespolonym?
  
 
Cytat:
2010-01-17 20:08:10, trifoglio pisze:
Czy mógłbyś podać charakterystyczne punkty masowe w MKVII?? Przekaźnik od kierunków jest w skrzynce? Czy w przełączniku zespolonym?




W zespolonym to napewno go nie ma, tam jest od awaryjnych.Jak kiedys o nim zapomnialem i go nie zamontowalem to nie mialem awaryjek, po włozeniu byly.Czyli ten w zespolonym nie ma nic wspolnego z mryganiem kierunkow lewo/prawo
  
 
Cytat:
2010-01-17 20:30:57, maniek0012 pisze:
W zespolonym to napewno go nie ma, tam jest od awaryjnych.Jak kiedys o nim zapomnialem i go nie zamontowalem to nie mialem awaryjek, po włozeniu byly.Czyli ten w zespolonym nie ma nic wspolnego z mryganiem kierunkow lewo/prawo



Wielkie dzięki za pomoc.
To oznacza (nie jak wcześniej sugerowano) przekaźnik od awaryjnych i kierunkowskazów lewo/prawo jest inny. A więc są dwa oddzielne przekaźniki

To w takim razie jak zlokalizować ten od kierunków i jak zidentyfikować nr skrzynki ???
  
 
Nr skrzynki jak można się domysleć jest na skrzynce, dodatkowo można go wyciągnąć z programu Microcat podając nr vin. Najprościej jest rzucić okiem w schemat do twojego konkretnego modelu: silnik- rocznik- wersja i już będzie wszystko jasne. Przekaźnik od kierunków jest w niektórych modelach w skrzynce a w niektórych nad, zaczepiony (biały) o osłonę plastikową obok skrzynki (i nie w każdej wersji jest biały). Charakterystyczne pkt. masy to np. pkt. za leflektorami przednimi, prawa i lewa strona przed przegrodą przednią, wewnątrz za skrzynka bezpieczników, po przeciwnej stronie w TD, bagażnik prawa i lewa strona za wytłumieniem nadkoli, oprócz tego styki na złączkach np. żarówek, leflektorów, "kostek" łącznikowych.
  
 
Cytat:
2010-01-17 20:30:57, maniek0012 pisze:
W zespolonym to napewno go nie ma, tam jest od awaryjnych.Jak kiedys o nim zapomnialem i go nie zamontowalem to nie mialem awaryjek, po włozeniu byly.Czyli ten w zespolonym nie ma nic wspolnego z mryganiem kierunkow lewo/prawo


1. Jak nie miałeś awaryjek, to na pewno nie jest od kierunków?
2. Jak włączysz kierunek, to co Ci pyka? Nie ten właśnie przekaźnik?
3.
4. W wykazie przekaźników w skrzynce nie znalazłem tego przekaźnika.

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2010-01-19 09:00:12 ]
  
 
Cytat:
2010-01-19 08:57:53, surec pisze:
1. Jak nie miałeś awaryjek, to na pewno nie jest od kierunków? 2. Jak włączysz kierunek, to co Ci pyka? Nie ten właśnie przekaźnik? 3. 4. W wykazie przekaźników w skrzynce nie znalazłem tego przekaźnika. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2010-01-19 09:00:12 ]



Czy jest to jakiś uniwersalny schemacik? Czyli ostatecznie brak przekaznika w skrzynce? pod kierownicą szukać
  
 
No na tym schemacie jest akurat podczepiony pod zespolony nr 41 przekaźnik kierunkowskazów. Inna sprawa że należałoby w TISie albo Micro pójść dalej i sprawdzić gdzie faktycznie jest umiejscowiony.
  
 
Cytat:
2010-01-23 18:23:37, Kris75 pisze:
No na tym schemacie jest akurat podczepiony pod zespolony nr 41 przekaźnik kierunkowskazów. Inna sprawa że należałoby w TISie albo Micro pójść dalej i sprawdzić gdzie faktycznie jest umiejscowiony.



a co to jest ten TIS bądź Micro??
  
 
Musisz podjechać do ASO bądź poprosić któregoś z kolegów z forum, którzy pracują w serwisie samochodowym np. forda i mają dostęp do legalnego oprogramowania (Microcat-części zamienne TIS - procedury serwisowe itp.) tam można "na obrazkach" luknąć co gdzie jest poutykane w danym modelu. Przy okazji dostaniesz konkretny schemat do twojego modelu. Dla przykładu dla ogrzewania przedniej szyby w esie udało mi się skompletować 9 różniących się od siebie istotnie schematów, plus 2 "nie fordowskie" kompletnie nie pasujące do rzeczywistości
  
 
sprawdz przerywacz nie wiem jak w mk 7 ale też chyba pod kierą !!
a może poprostu wadliwy pająk ci sie zdu***