Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-08-31 19:31:14 Wczoraj wróciłem do domu po dwudniowej ciężkiej bitwie z Kanciakiem. Ostatecznie dokonałem całkowitego rozbioru elementów miękkich czyli wszystkich wykładzin i wygłuszeń aż do gołej blachy. Tak jak przypuszczałem nie wygląda to najciekawiej pod spodem. Nie znam sie zbytnio na wykonaniu DF'ów ale ta podłoga mi na oryginalną nie wygląda, wydaje mi się że była poprawiana ale zobaczymy co na to powie blacharz.
Z tego co sam byłem w stanie zauważyć to odporność nadwozia na skręcanie jest taka jak paczki papierosów - jak podniosłem go za próg z przodu (dość wysoko) to nie mogłem po tej stronie drzwi otworzyć ani poźniej zamknąć ![]() ![]() Zamontowałem też małe (ale głośne) zabezpieczenie. Niestety nie miałem czasu podłączyć ani CB ani sygnałów z modulatorem, które były zamontowane w kombi kolegi Kaovtza gdy to jeszcze było karetką ![]() Powodem braku czasu był dziwny hałas w przednim lewem kole - coś wyraźnie ocierało jakby metal o metal. Myślałem że już pożegnałem klocki więc mając nowe (w sensie grubsze) postanowiłem to sprawdzić. I to był największy błąd. Najpierw nie mogłem ściągnąć zacisku, ale nic na siłe - wziąłem wiekszy młotek i zlazł ![]() podniosłem na nim cały samochód tak że stał na dwóch kołach a tłoczek nawet nie drgnał. Wcześniej po złamaniu śrubokręta wylałem na niego pół puszki WD-40. W końcu się poddałem bo przypomniało mi się co mi ktoś mówił dając klocki: "przód i tył to to samo, różnią się tylko grubością". Jednak ku mejej rozpaczy okazało się że tylne mają jakiś wypust (żeby tłoczek się nie obracał??) i musiałem go zeszlifować. Znów na siłe wciasnąłem zacisk na miejsce, wszystko poskładałem i na próbe. Tył zostawiłem z jednym klockiem bo i tak nie działa (głowny przewód). Okazało się że to przednie koło grzeje się niemożliwie. Po ~15km woda wylana na felgę moment się gotowała ![]() Teraz muszę kupić główny przewód na tył, pastę gumki i co tam jeszcze bedzie potrzebne (?) i zrobić cały układ hamulcowy. Jednak nie chce już ratować serii, może uda się od razu zaciski od Łady zamontować... Co za poyebane hamulce! ![]() >> Galeria zdjęć z rozbiórki << |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-08-31 23:52:33
Nie miałem czasu - musiałem wracać do domu. Poza tym czym to czyścić? Wypompowałem go troche (jakieś 1,5cm) i dało się go wcisnąć spowrotem dwoma "łyżkami" ale dalej nie chciał iść. Skoro nie schował się pod naciskiem ponad pół tony to raczej musi być mocno "brudny". Ech jakbym trafił jakąś Łade na części to bym sobie inne heble zapodał. A te stare bym zregenerował i na tył do hydro-łapy ![]() A książke o Kanciaku mam już niedługo dostać ![]() |
![]() MCQUEEN F&F Sympatyk Fiat 127 Łódź | 2003-08-31 23:56:18 fajny ten ciągnij - taki oldschoolowy ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-01 11:31:00
Wiem, za rok w wakacje zabieram sie za remont ![]() ![]()
Nie, licze na to że jak te z Łady wyczyszce to będę miał choć troche lepsze hamulce. Nie chce mi sie robić tych co mam skoro planuje niedługo wymiane. Tylko jeszcze nie jestem całkowicie zdecydowany na jakie... ![]() [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-09-01 11:49:47 ] |
![]() kosa131 (S) Furious Moderator 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2003-09-01 12:10:26 'wyciscisz' tznm wyjmiesz tloczki, przepolerujesz je, przesmarujesz smarem do tloczkow i wymienisz uszczelki? Jesli tak to ok, bo czyszczenie z zewnatrz raczej na niewiele sie zda. A jesli chcesz miec chociaz odrobine lepsze hamulce to doprowadz obecny uklad do ladu - zregeneruj zaciski, powymieniaj przewody elastyczne, zmien plyn i porzadnie odpowietrz. Swoja droga to nie wiem jakim cudem masz na to auto przeglad z takimi hamulcami.... |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-01 22:55:51 No to teraz pytanko:
Czy jest dostępne gdzieś coś takiego jak nowa podłoga do DF'a, jeśli tak to jaką powierzchnie pokrywa (skąd dokąd sięga), co zostaje stare, co jeszcze by trzeba kupić i ile może kosztować taki element?? A, i czy da sie ją wymienić bez ramy? ![]()
Dokładnie tak chce zrobić, ale juz z innymi zaciskami - chce mieć jakieś inne, nawet jeśli nie będą dużo lepsze to zawsze będę miał jakąś ciekawostke, przeprowadzę modyfikacje a to dla mnie ważne ![]()
Lepiej dla Ciebie że nie wiesz - w przeciwnym wypadku musiałbym cię zlikwidować ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-09-01 23:33:04 ] |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-09-02 01:33:09 |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-02 07:28:02
No fajnie, ale do czego to sie odnosi? Na jakie pytanie tam niby znajde odpowiedz i gdzie? Przejrzałem to z rana i niewiele zauważyłem. Mam nadzieje że po szkole będe widział więcej ![]() |
![]() Koniu F&F Sympatyk CRX Kraków | 2003-09-02 10:00:29 www.dakol.com.pl
podłoga przednia po 20zł płat ( czyli 40zł przód ) ostatnio kupowalismy z Yaro, jest wszystko progi, podproża, progi wew. podłogi. el. blacharskie po prostu wszystko. pozdrawiam |
![]() DamianS F&F Sympatyk Mercedes 230E Wola | 2003-09-02 10:03:47 |
ArF Warszawa | 2003-09-02 10:27:15 Zaaayebisty ciagnik ![]() Chlapnij go na zielony metalik ![]() |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-07 14:57:49
Spox, nie wiem czy na metalić ale na 99% zostanie zielony, nie wiem jeszcze jaki odcień ale chyba ciemny ![]() Wracając do tematu - są gdzieś na necie jakieś fotki tych elementów blacharskich? Chodzi mi głownie o podłogę bo jestem ciekaw jak to wygląda i chciałbym mieć jakieś wyobrażenie o stopniu trydności ich wymiany. A w katalogu z www.dakol.com.pl znalazłem tylko podłogę bagażnika ![]() ![]() ![]() |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-09-08 18:52:48 Ja postuluję żeby ten ciągnik był czarny ![]() |
![]() MAGNUM 125 Reda | 2003-09-10 00:25:14 kurczę, widze że tez masz nielekko z autkiem.szczerze mówiąc to mój wyglada trochę lepiej,pomijając walory kolorystyczne twój sie przynajmniej próbuje błyszczec, mój nie ma szans.ale roboty masz od cholery, kupę serca w niego wsadzisz, oby służył ci wiernie.
jako blachaz dam ci radę.przed progami wymieńnajpierw płaty podłogowe.nie wiem jak wygladają progi wewnetrzne al e powinieneś jakos dac radę przyspawac do nich podłogę. dopiero wtedy możesz brac się za progi. aha . na 100% oprócz progów zewnetrznych mozesz zawczasu kupic wzmocnienia środkowe. to najprawdopodobniej z powodu ich braku lub szczątkowej pozostałości wyginaja ci sie słupki podczas podnoszenia auta.dobrze by było nawet dodać dodatkowe wzmocnienia z grubej blachy bezpośrednio pod słupkami-przyspawywując je do progów wewnetrznych( oczywiści eod środka progu.a dopiero na koniec nałozyc na to progi zewnetrzne. |
![]() Race_D F&F MEMBER FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-09-10 02:35:32
Mój już nie za długo będzie tak błyszczał - czarny mat załatwi sprawe (patrz VT w profilu) ![]() Co do Twojego blacharskiego opisu to wszystkiego nie qmam ale będę to miał na uwadze przy konsultacji z blacharzem. ![]()
"Z" jak zapomnij - na pewno nie będzie czarny. Jak na razie roważam tylko 3 warianty kolorystyczne: 1. zielony 2. zielony i 3. zielony, który wybiore to się jeszcze okaże ![]() |