Walek 304

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Jestem nowy na tym forum i potrzebuje rady.
jestem w posiadaniu walka 304 do 126p od halczynskiego. Moze ktos z was jezdzil na tym walku? Chcialbym poznac wasze spostrzezenia na temat tego walka.
Chce splanowac do niego glowice 5mm.
Chcialem tez zrobic na tlokach dotatkowe kanaly na olej.
Tylko nie wiem jakiej wielkosci je zrobic i ile 2 czy moze 3?
A czy walek 304 od halka i Abarth 42-82 to te same walki? Bo maja chyba takie same czasy otwarcia.
Barzdo bym prosil o pomoc
  
 
polecam kontakt z użytkownikiem pavlus z tego forum - może coś cię oświeci w zakresie swoich wyrobów rzemieślniczych
  
 
planuj na 5-5,5mm, w którym miejscu chcesz robić kanały?
  
 
chialem zrobic ponizej lini pierscionkow,ale nie wiem jakie maja byc duze i ile ich zrobic. Ma moze ktos tak zrobione? Powinno to chyba poprawic smarowania i chlodzenie
  
 
Cytat:
2010-01-22 20:01:13, grzeius88 pisze:
A czy walek 304 od halka i Abarth 42-82 to te same walki?


To już musisz Abartha spytać czy od nas kopiowali
  
 
pytam sie bo kolega ma kopie abartha-przynajmniej tak twierdzi, i z porrownania czasow wychodzi ze to ten sam walek.

Chcialem ten walek zalozyc do nanoplexa-walek jest bez zebatki napedu na aparat,tylko nie wiem czy wykorzystam go w pelni przez odciecie zaplonu.
  
 
czasy (kąty) otwarcia mogą być takie same, ale może być inny np.kąt pomiędzy krzywkami co całkowicie zmienia fazy rozrządu. na jakiej podstawie porównaliście "czasy" ? co do smarowania głodzi cylindrowej, to nie wiem czy jest sens to robić, może lepiej byłoby zastosować 2 zamiast 3 pierścieni uszczelniających?
  
 
jak kupowal walek to mial napisane jakie ma czasy otwarcia,a kat miedzy krzywkami to 110st
  
 
To moze napisz jakei ma czasy i wznios a pavlus to porowna do 304 ??
  
 
czasy to ssacy 42-82 a wydechowy 82-42 wzniosu nie pamietam
  
 
ale nie bardzo rozumiem o co cała ta dyskusja, masz wałek to zakładaj.

Nanoplexy bez odcięcia są dostępne, ale to inny temat.
  
 
temat mozna zamknac dzieki