Szeroki most i przeróbki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dobrze byłoby kiedyś zrobić poszerzanie... Najlepszym rozwiązaniem i najbezpieczniejszym jest chyba założenia szerszego mostu. I teraz mam pytanie. Czy szeroki most ma zawsze z tyłu bębny? I jeśli tak to czy bez większych problemów zmienię na tarczowe?
  
 
ja mam szetoki most i bebny,tez sie zastanawialem nad tarczami ale to chyba nie najlepszy pomysl,te na bebnach (hamulce)sa wydajniejsze,w koncu to od volvo (oznaczenia na szczekach lukasa)
  
 
Ale tarcze wydają mi się ciekawsze w obsłudze... no zobaczymy jak będzie...
  
 
Według mnie są szerokie mosty z tarczami bo: Szeroki montowany został w wersji MR 93 a bębny czyli Lucas został montowany od 95 r. Także musiałbyś szukać mostu 93-94 r Ale po szukam w książkach
  
 
W moim trucku 94 są bębny
  
 
a układ hamulcowy masz Lucas ? Bo kiedyś bodaj do roku 95 za układ hamulcowy Lucas trzeba było dopłacać a to było w opcji którą sobie właścicieli zamawiali podobnie jak tapicerke klime itd
  
 
niestety tylko heble
  
 
Cytat:
2003-09-01 10:30:32, michasmaniak pisze:
W moim trucku 94 są bębny



Ja mam fure z 94r.i mam szerokie zawieszenie i hamulce Lucas'a. A tak szczerze to bębny Lucasowskie są dużo lepszym rozwiązaniem niż tarcze! Bardziej wydajne, mocniejsze!!! Jeśli zakładać to tyłu tarcze to spox ale tylko z jakiejś zachodniej furki nie te stare z Poloneza!!
  
 
pożyjemy, zobaczymy no lucasy zdecydowanie spoko!!! jeździłem plusem i jedyne co zapamiętałem to: 75km/h na drugim biegu i szybkie zatrzymanie
  
 
Acha, tak wracając do tematu... jak zabrać się za remonik hamulców w trucku - chodzi mi o bębny: czyli jaką mniej więcej grubość powinny mieć te klocki? Bo nie wiem tego bo nigdy przy tym nic nie robiłem, a tu widać że trzeba robić I gdzie tam jest odpowietrznik? Bo się dobrze nie przyglądałem Wogóle nie podobają mi się te bębny Tarcze wyglądają przynajmniej groźnie
  
 
Michas bebny sa wydajniejsze i latwiejsze w obsludze,nigdy nie wkrecales tloczkow przy tarczach z tylu?nie wiesz czym to pachnie?
  
 
Na tłoczki mam taką metodę, że za każdym razem pozwalałem tłoczkowi wylecieć, potem go czyściłem i dawał wkręcić się ręką. Tylko że trzeba było odpowietrzać rzeczywiście bębny są chyba ciekawsze...
  
 
a odpowietrzniki sa za obudowa,od wewnatrz
  
 
jak sobie pomalujesz hemoridem (farba Hammerite) np. na czerwono to bebny i tak bajer wyglądają ja chciałbym mieć bębny
  
 
poza tym na waskim zawieszeniu mozna zalozyc szersze fele i nie trzeba kombinowac z przerabianiem zawieszenia
  
 
No ale a jak na szerszym zawieszeniu zalozysz szersze fele to bajera Tobie wystaja wtedy ribisz dokładki z żywićy żeby psy dowodu nie zabrały i wtedy wygląda zajebka
  
 
tylko ze ze zanim usztywnilem swoje zawieszenie uszkodzilem dwa komplety opon,i o malo nie wyrwalem blotnika z przodu
  
 
A czemyuż to napisz jak to było bo sam chciałbym usztywnić wiec może dzięki Tobie oszczędze
  
 
taa powiedz jakeś to zrobil by praca innym lzejszą byla -a przynajmniej zeby nie musieli długo szukac jak to zrobić!
  
 
proste poszlem do sklepu kupilem sprezyny do traka,zamiast standardowych odboji pod wachacz wsadzilem tzw bycze jaja i jest ok.wolalbym waskie zawieszenie przynajmniej z przodu