MotoNews.pl

Jaka instalacja LPG do VW T4 2.5i

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam w planach zakup VW T4 z silnikiem 2.5i. W związku z jego spalaniem założył bym mu instalację LPG. Chciałbym się spytac mądrych głów jaką instalację wybrać? Chciał bym żeby była sekwencyjna, tylko jaka i za ile(silnik 5cylindrowy)? jestem laikiem w tego typu zasilaniu silników samochodowych.
O ile taki silnik więcej będzie spalał przy sekw. LPG a ile przy zwykłym nie sekw. LPG.
Czy dostanę taką instalacje LPG za 3000zł?
POZDRAWIAM

PS. jakie polecacie firmy w woj. kujawsko pomorskim, bądź okolice Łodzi, prosił bym o namiary?

Jeśli dobrze dobrany jest mixer gazowy oraz elementy inst. (Polecam Landi-Renzo ) to bedzie śmigać na II generacji. Natomiast wiadomo ,że sekwencja jest lepsza ale musisz sie liczyć z kosztami montażu jak silnika 6 cylindrowego plus dodatkowy koszt za prace przy demontażu kolektora ssącego . dodatkowo 1 dzień a to kosztuje.

Więc tak, znajomy podał mi namiary na firme co zakłada instalki. Więc tak, walnęli mi cenę 1900zł za sekwens, instalka nowa ale zbiornik używka. Cena z założeniem. Co do marki osprzętu to nie powiedział mi bo akurat był w trasie i nie miał kartki z opisanymi komponentami.
Znajomy mówił że u niego za 1500zł można dostać instalkę sekw dla 4cyl silnika i ponoc dobrą.
A taki zbiornik ok 110L nowy ile może kosztować?
Co myślicie o tym??

Cytat:
2010-01-28 16:55:24, kat825 pisze:
Więc tak, znajomy podał mi namiary na firme co zakłada instalki. Więc tak, walnęli mi cenę 1900zł za sekwens, instalka nowa ale zbiornik używka. Cena z założeniem. Co do marki osprzętu to nie powiedział mi bo akurat był w trasie i nie miał kartki z opisanymi komponentami. Znajomy mówił że u niego za 1500zł można dostać instalkę sekw dla 4cyl silnika i ponoc dobrą. A taki zbiornik ok 110L nowy ile może kosztować? Co myślicie o tym??