| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
RUFF 126p i.e Poznań | 2010-01-31 14:19:50 Z racii tego że wszystke watki są zablokowane. Mam pytanko chce załączyc mape pelnego obciążenia która to jak doczytalem (bo schematów już niema) harakteryzuje sie mniejszym wyprzedzeiem przez co mozna regulowac wyprzedzenie statyczne. I teraz pytanie połączenie z czujnikiem podciśnienia ma być zwarte czy nie bo widze rożne wypowiedzi. Moj czujnik zwiera przy podcisnieniu które jak wiadomo jest przy małym obciążeniu silnika, czyli łopatologicznie wystarczy odłaćzyc czujnik i juz jest obciążeniowa charakterystyka wyprzedzenia zaplonu. Czy sie myle?? |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-01-31 14:21:19 Wątki nie są zablokowane,można pisać w każdym bez problemów,przynajmniej ja w każdym mogę się udzielać pomimo napisu"wątek zablokowany" |
cichy_b0b F&F MEMBER Fiat 126p/ Clio RS 1 ... Poznań | 2010-01-31 15:00:27 Sugerujesz ze w kanale dolotowym przy duzym obciazeniu jest nadcisnienie?? |
RUFF 126p i.e Poznań | 2010-01-31 21:22:25 Nie, przy duzym obciążeniu jest ciśnienie atmosferyczne no moze lekkie podcisnienie żedu kilku kpa (przepustnica max otwarta) natomiast male obciązenie (przepustnica zamknieta) duze podcisnienie ktore zwiera mi styki w czujniku.
Niewiedzialem ze w zablokowanym wątku można pisać sory. |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-01-31 22:19:28 Dobrze piszesz - odłączasz czujnik i masz mapę dla dużego obciążenia. |
deskjet3 126p elx Katowice | 2010-01-31 23:47:56
Takie coś kiedyś znalazłem, jak sie zastanawiałem co to za wężyk miałem ugnity. |