Realny koszt pary gaźników DCOE40

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki jest realny koszt kompletnej używanej pary gaźników DCOE40 webera/solex'a? Czym one się różnią pomiędzy sobą?
Chciałbym zrobić rozpoznanie przed zakupem żeby czasem nie wtopić niepotrzebnie kasy.
Każde info się przyda
  
 
Licz 600 PLN na zakup i kolejne kilkaset na regenerację.
  
 
kilkaset na regenerację? co w tych kilkuset się kryje? bo koszt kompletu uszczelek, zaworków itp to 150-200 pln za parę. jeśli gaźniki strasznie spadlone to przydałoby się wymienić może łożyska na ośkach, ewentualnie ośki bo mogą być krzywe, ale takich trupów bym nie brał nawet. kosztu dysz raczej nie ma co brać pod uwagę, bo to już potem w kosztach strojenia się zawrze.

Solexy C40 ADDHE kupisz taniej niż webery, ale jest gorszy dostęp do części i jest ich mniej dostępnych. Generalnie oba typy gaźników będą działać tak samo, z tym że tak jak piszę weber jest bardziej popularny.
  
 
weber ma dysze od góry a solex od dołu
  
 
Cytat:
2010-02-01 02:14:50, 3zeR_MDS pisze:
kilkaset na regenerację? co w tych kilkuset się kryje? bo koszt kompletu uszczelek, zaworków itp to 150-200 pln za parę. jeśli gaźniki strasznie spadlone to przydałoby się wymienić może łożyska na ośkach, ewentualnie ośki bo mogą być krzywe, ale takich trupów bym nie brał nawet. kosztu dysz raczej nie ma co brać pod uwagę, bo to już potem w kosztach strojenia się zawrze. Solexy C40 ADDHE kupisz taniej niż webery, ale jest gorszy dostęp do części i jest ich mniej dostępnych. Generalnie oba typy gaźników będą działać tak samo, z tym że tak jak piszę weber jest bardziej popularny.


dwieście to już kilka

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ano owszem, rozpiętość jest od ceny zestawu naprawczego aż do górnej granicy wyznacznej przez Szarych Szeregów . Jakby nie patrzeć, kilka setek.
  
 
Panowie a Dellorto z Alfy na tym samym poziomie cen są? Bo korci mnie coś przy ohv zrobić.
  
 
Zestaw naprawczy Solexow 100zl na ebay, 160 w eter-mot.
  
 
Cytat:
2010-02-01 12:44:06, kylo125 pisze:
Panowie a Dellorto z Alfy na tym samym poziomie cen są? Bo korci mnie coś przy ohv zrobić.


koniu miał odpowiedni kolektor tyle że serwo trzeba by chyba wywalić

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ale chodzi ci że nie wejdą z serwem czy że nie ma otworu na przewód?
  
 
nie wejda z serwem
  
 
Ale mówisz o tym konkretnym kolektorze?
  
 
tak, tym od konia,napisz do niego to Ci napisze dokladniej co i jak bo sie chlopaki dosc dlugo przymierzali do tematu tyle ze zapalu im zabraklo,ale wiedza zostala
  
 
A jak jest potem z kosztami utrzymania auta z zestawem gaźników. Tzn ewentualne regulacje, no i spalanie. Bo przy dojeździe np do Tych czy do Poznania 10 a 15 na sto robi różnicę.
  
 
Powiem ,tak, lepiej Solexy bo są bardziej wytrzymałe i odporne na odkształcenia. A tak z drugiej strony to na cholerę Ci dwa ?????
Wyreguluj jeden i będziesz miał lepszy efekt i bardziej go wykorzystasz i koszty mniejsze i pieprzenia się później z regulacjami i czasu zaoszczędzisz.
Same plusy jednego, a minusów dwóch gaźników od metra.
  
 
Ustawiasz gazole, odpowiednie dysze powietrza, paliwa... w zależności jakie moce silnik ma wyciągać i wszystko ma śmigać. Tylko jaki jest sens montowania podwójnych gaźników do auta które ma być ekonomiczne? Jest prosta zasada więcej wachy więcej mocy a podwójne gaźniki są właśnie po to stworzone. Uwierz mi że mając do dyspozycji pod maską odpowiedni zestaw zasilający w paliwo silnik nie da się jeździć ekonomicznie - przynajmniej ja tak nie potrafię
  
 
Mi na zlocie w Tychach 128 wzielo 7/100, jeszcze sie docieralo Tyle ze pompki przyspieszajace byly zatkane syfem. Jak bedzie dobry AFR to na trasie nie powinno byc roznicy (max 10%) ale jak depniesz to oczywiscie bedzie odpowiednio wiecej powietrza i wachy, stad przyrost mocy.
  
 
gregor z calym szacunkiem dla Twojej wiedzy, teraz to juz pierdolisz jak jakis koles co wsadzil gazniki i nie umie ustawic. Jeden gaznik lepszy niz dwa

Kylo. Ja mam doswiadczenie z gaznikami w garbie. Po zamontowaniu 2 drla/idf i PORZADNYM wyregulowaniu spalanie nie wzrasta (niektorzy uzytkownicy twierdza ze maleje) a moc mocno wzrasta - w garbie to akurat wina seryjnego kolektora dolotwego ktory b. tlumi, ale w kancie napweno moc rowniez wzrosnie. Oczywisce za spalanie odpowiada przełącznik zwany pedalem gazu - jak bedziesz wykorzystywal wieksza moc - bedzie wiecej palil. Przy takim samym stylu jazdy, nie bedzie. Zeby spelnic te zalozenia gazniki musza miec dobrze dobrane gardziele, dysze, zwerzki i wyregulowane a nie tak jak wiekszosc ludzi robi - wsadzaja gazniki nie wiadomo z czego a potem sieja bzdury na forum ze spalanie wzrasta do 20l a auto nie jedzie.
U mojego brata ( a raczej jego dziewczyny) gazniki po zamontowaniu i regulacji jezdza juz... 3 lata? W garbie te gazniki sie zaklada bo m.in nie wymagaja obslugi prawie. I nikt sie do nich nie dotyka. Wiec nie zastanawiaj sie i wsadzaj.
A jeszcze co do przewagi solexow na dellorto - chyba sobie jaja robisz. Bardziej wytrzymale? Odporne na odksztalcenia? To reszta swiata sie nie zna bo wiekszosc jednak uzywa dellorta/weberow. Ja osobiscie solexa bym nie kupil.

Kylo jesli masz mozliwosc - wsadzaj.


[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-02-11 12:16:45 ]
  
 
Na kupno lawety mnie jeszcze nie stać , poza tym za bardzo fiatem lubię jeździć. A mocy nigdy za mało dlatego się zastanawiam ile by to mogło łykać przy normalnej jeździe na trasie. A że pod butem wzrośnie to trudno.
  
 
spalanie w podwójnych gaźniorach wzrasta wpros proporcjonalnie do wzrostu jakby to powiedzieć generowanej za ich pomocą mocy...
- jedziesz spokojnie pali nieco więcej niż na pojedynce (sorki ale spalanie nie spadnie - to mit - jak może spaść spalanie przy zwiększeniu wydajnośći układu zasilania silnika) jak ktoś napisał max 10% ja myślę, że przy wieku gaźników i stopniu zmodyfikowania silników do 15%
- a jak przydepczesz w podłogę to mechaniczna pompka paliwa nie wyrabia napompować do komór pływakowych

dawaj te gaźniory - ja byłem za miękki na nie ale chętnie zobaczę



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2010-02-11 12:25:35 ]