Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-01 17:31:58 witam, takie wydmuchy to norma, ale ja bym CI proponował przeczyscic kratke odpowietrzenia na pokrywie zaworow... ot tak profilaktycznie...
a co do nieszczelnego korka to albo kup nowy korek wlewu oleju albo przygnij lekko te blaszki co zahaczaja sie o pokrywe przy zakrecaniu korka |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-09-01 17:33:00 Sprawdz odpowietrznie.
Kiedy tak dmucha??? JAk go odpalasz??? |
janocz Nowa Sarzyna | 2003-09-01 17:38:38 Odpowietrenia nie sprawdzałem. Dmuchanie sprawdzałem tylko na wolnych obrotach, silnik był gorący. |
Waga - | 2003-09-01 17:59:54 No to mały remoncik się szykuje kolego ![]() |
janocz Nowa Sarzyna | 2003-09-01 18:14:25 Co to znaczy "mały remoncik" ? |
![]() SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-01 20:48:26 zrób kolego to co proponuje, zaden remont wg mnie jest niepotrzebny, chyba ze korka wlewu oleju ![]() |
janocz Nowa Sarzyna | 2003-09-01 21:44:23 Serdeczne dzięki za wszystkie rady!!!
Pozdrawiam! Janusz |
Waga - | 2003-09-01 22:31:42 No cóż, Spajk przedstwaił najlepszy scenariusz... natomiast ja najgorszy. Niestety jeżeli silnik ma już przedmuchy ... może to oznaczać najgorsze. |
![]() Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-09-01 23:08:37 Waga ale nie ma silników bez przedmuchów, jeśli zacznie walic dymem z korka , to jest dopiero problem |
![]() danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-09-02 13:00:59
To ja mam chyba problem.... |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-10-18 11:47:51 niebieski dymek jak i zróznicowane ciśnienie na cylindrach raczej świadczą o pierscionkach
ja miałem też podobny problem w swoim 1.8 dzie miałem silne przedmuchy z odmy iraz nisikie cisnienie ja jednym cylindze i okazało sie ze pierścienie były do kitu prawie 2mm luzu na zamku polecam wiec ponowne wykonanie pomiaru ciśnienia wraz z próbą olejową |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-10-19 11:09:42 oj miejsc wycieku może byc wiele
znają zycie to bedą uczczelniacze zaworowe ew zapaćkanie odpowietzrenia skrzyni korbowej |
korzonM Częstochowa | 2003-10-19 12:37:09 bodziot - jak bys mi mógł jeszcze powiedzieć coś o tej próbie olejowej to bedzie spoxik. Jutro bym się za to zabrał i sprawdził. Będę kombinował. Narazie dzieki. |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-10-19 15:32:14
bardzo prosto najpierw mierzysz ciśnienie na wszystkich cylindrach a nastepnie wlewasz do każdego cylindra najlepiej przy pomocy szczykawki ok 5 ml oleju i robisz ponownie próbe jeżeli ciśniene znacząco wzrośnie to znaczy pierscienie jeżeli nie to oznacza ze pierścienie sa ok a przyczyną mogą być np popalone zawory |