4 tłoczkowe hamulce do kanta !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ostatnio były modne tematy o poprawie hamowania Fiata 125.
Nic bardziej prostszego , po co kombinowac z hamulcami dwutłoczkowymi od łady jak mozna mieć 4 tłoczkowe, oryginalne.
o cene nie pytajcie
oto fotka

pozdrawiam
  
 
co t za cudo?, bo na focie to nie widac za wiele?
  
 
What the hell is this???
  
 
to są hamulce z kita abartha do 125. 4 zaciski 4 tłoczkowe wentylowane tarcze, klocki
Jak naciskasz na hamulec to lecisz przed przednią szybę.
  
 
dyski i pompki wilwood - dyski starej generacji
http://www.wilwood.com/
klocki normalne rajdowe waskie
  
 
Cytat:
Jak naciskasz na hamulec to lecisz przed przednią szybę.


to byla wersja bez pasow

wersja z pasami
jak naciskasz na hamulec to karoseria jedzie dalej a ty zostajesz ...
hehhee
  
 
Bajer niezły,jak macie problemy z hamowaniem swoimi 125p to może zamiast 4 tłoczkowych hamulców kupcie nową pompę paliwową do tego nowe servo i podremontujcie wasze kanty żeby lepiej hamowały. Ja w swoim wymieniłe te rzeczy do tego nowe klocki i nowe tarcze na tył (Magneto Marelli proponuje - polski wyrób to shit) odpowietrzyłem i jak zbliżam sie do skrzyżowania to kumple z tył zapierają się rękoma o siedzenia żeby łbami nie przywalić w zagłówki
P.S. Tak na marginesie:ile kosztuje kit car z tymi hamulcami 4-tłoczkowymi do 125p ?
  
 
podalem adres producenta - sa tam tez ceny )
nie chce was wlasnorecznie szokowac
  
 
a czemu ich nie dobić ?
1300 euro na początek....
  
 
Cytat:
2003-09-01 18:37:41, zeckon pisze:
Bajer niezły,jak macie problemy z hamowaniem swoimi 125p to może zamiast 4 tłoczkowych hamulców kupcie nową pompę paliwową do tego nowe servo i podremontujcie wasze kanty żeby lepiej hamowały. Ja w swoim wymieniłe te rzeczy do tego nowe klocki i nowe tarcze na tył (Magneto Marelli proponuje - polski wyrób to shit) odpowietrzyłem i jak zbliżam sie do skrzyżowania to kumple z tył zapierają się rękoma o siedzenia żeby łbami nie przywalić w zagłówki
P.S. Tak na marginesie:ile kosztuje kit car z tymi hamulcami 4-tłoczkowymi do 125p ?



Fakt, nowa pompa paliwowa jest niezbedna Bo zeby sie zatrzymac, trzeba najpier ruszyc
  
 
Cytat:
2003-09-01 19:58:30, kosa131 pisze:
Fakt, nowa pompa paliwowa jest niezbedna Bo zeby sie zatrzymac, trzeba najpier ruszyc


Chyba że jesteśmy w Alpach , wtedy auto rusza bez silnika ale servo najlepiej nie dziala
To ja chyba zapodam po dwa zaciski z Łady na każde koło - tylko wtedy bede musiał hamować ze sprzęgłem bo jak wał korbowy się nagle zatrzyma to tłoki z rozpędu sworznie pourywają

BTW - ja kcem takie tarcze jak ta czarna:

Nie wygląda na zbyt wytrzymałą ale jej wygląd robi wrażenie
A co to jest tam nad nią? Dwa pedały hamulca (razem wszystkich będzie 4 )? Czy połączenie hamulców ze sprzęgłem czyli w sam raz do mojego Kanta starego


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2003-09-01 20:59:25 ]
  
 
ja za bardzo problemow z hamowaniem nie mam. na klockach lucasa fajnie sie jezdzi ale mysle ze fajnie byloby miec takie za 1300€