[MKVI] Problemy ogólne z silnikiem ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Mam problemy z swoim essim.

1.Rano gdy go odpalam wygląda to mniej więcej tak. Załączam ssanie odpalam od razu gaśnie, drugi raz to samo nieraz więcej nieraz mniej razy tak się zdarza, gdy silnik już pracuje muszę go utrzymać żeby nie zgasł cały czas "machając" pedałem gazu. Auto musi sobie pochodzić bo jeśli ruszę zbyt szybko po prostu gaśnie lub praktycznie muszę się zatrzymać i podtrzymać żeby nie zgasło.

2. Jest to silnik 1.3 ale maxymalna prędkość którą osiągam to ok 110 km/h czy je set to trochę za wolno jak na ten silnik ?

3. Auto rozpędza się o wiele lepiej na biegu 4 niż na 5 gdy wrzucę 5 dosć długo zajmuje rozbujanie" go z ok 80 za 100km/h

4. Nieraz jadąc np na 4 gdy wcisnę pedał gazu do końca auto zaczyna przerywać.

Czego mogą być to przyczyny ? Pozdrawiam.
  
 
Witam
Jak wygląda u ciebie spalanie - pali w normie czy może za dużo? spróbuj zrobic reset kompa a potem po jakims czasie sprawdź blędy. Kiedy wymieniłeś filtr paliwa? - może byc za niskie ciśnienie paliwa, może filtr powietrza tez jest do wymiany.
Czekamy na info.
Pozdrawiam
  
 
mam MK6 1.3 u mnie podczas jazdy gdy sobie pozwoliłem licznik pokazał 160 w 4 osoby, troche to zajeło ale doszło. 5 nie jest do przyspieszania chociaż coś tam czuć to nie Calibra
Co do przerywania, sprawdź krokowca, sprawdź filtr paliwa. Miałem podobnie z butowaniem i problem był w krokowym. Skoro masz taki problem i przy odpalaniu też to być może paliwa nie dostaje tyle ile powinien.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
1, jak załączasz ssanie w silniku z automatycznym ssaniem?!? U mnie po 10 s odpaleniu obroty same spadają (do około 1200-1500 nie mam tam obrotka)

2. 150 na autostradzie w 3 osoby, więcej nie chciałem po kiepskie amorki wtedy miałem

3. moje 1.3 po wymienieniu filtrów, oleju, świec i kabli WN robił 60-90 w 23 sec, wcześniej 34 na V biegu pod góre (akurat tak mi było najłatwiej to sprawdzić), jakbyś był zaiteresowany to w przyszłym tygodniu będę miał okazje zmierzyć na prostej

4. pewnie mu paliwko nie dochodzi albo kable WN już masz sparciałe, zobacz przy ilu sytuacja się powtórzy na II biegu, sprawny do 80 spokojnie dokręci, jesli nie podejżewam kable

[ wiadomość edytowana przez: grzesiek127 dnia 2010-02-08 15:32:06 ]
  
 
Nie wiem dokładnie jak jest ze spalaniem choć wydaje mi się ze trochę dużo niestety pali... Aktualnie nie mogę pozwolić sobie na zalanie baku do pełna Żeby to sprawdzić.

Nie wiem kiedy był wymieniany filtr paliwa . Jedynie wymieniany był filtr oleju przy wymianie oleju. Autko mam od niedawna.

Ssanie załączam takim przyciskiem po lewej stronie od kierownicy na dole. Pociągam go i wtedy zapala się pomarańczowa kontrolka.

  
 
Czy ktorys z szanownych odpowiadajacych zastanowił sie co to za silnik? Wielopunkt czyu mzoe jednopunkt czy mzoe gznik?

Co z ta samoadaptacja, gdzie nie spojzec to zrob samoadaptacje, to nie lekarstwo, ani naprawa, samodadaptacji nie robi kiertowca, co najwyzej reset kompa, chociaz i tak to w niczym nie pomoze.

To ze silnik rano gasnie swiadczyc moze o zbyt ubogiej mieszance. Lub silnik gdzies zasysa lewe powietrze.

Co do przerywania, jesli jest to typowe przerywanie, to najprawdopodobniej układ zapłonowy, swiece/przewody, brak styku na kompułce/cewce itp. To trzeba posprawdzac, nie ma tu złotego srodka.
  
 
Ręczne ssanie ma tylko gaźnik
  
 
Cytat:
2010-02-08 16:58:41, Magik123 pisze:
Czy ktorys z szanownych odpowiadajacych zastanowił sie co to za silnik? Wielopunkt czyu mzoe jednopunkt czy mzoe gznik?

To ze silnik rano gasnie swiadczyc moze o zbyt ubogiej mieszance. Lub silnik gdzies zasysa lewe powietrze.

Co do przerywania, jesli jest to typowe przerywanie, to najprawdopodobniej układ zapłonowy, swiece/przewody, brak styku na kompułce/cewce itp. To trzeba posprawdzac, nie ma tu złotego srodka.



1, 1,3 ma jednopunktowy wtrysk, choć ten przycisk ssania to coś dziwnego

2,raczej mieszanka ciężko zassać lewe powietrze w tym silniku, chyba ze filtr jest dziurawy

3,jak wspomniałem



[ wiadomość edytowana przez: grzesiek127 dnia 2010-02-08 17:57:20 ]
  
 
Nie możesz mieć ssania na wtrysku!
  
 
Zastanówcie się panowie co piszecie.
Była wersja silnika 1.3 HCS z dwuprzelotowym gaźnikiem Weber typu TLDM. Oznaczenie tego silnika to JBB. Tylko te miały ssanie ręczne. Aparat rozruchowy przy gaźniku załączany linką ssania. Nie posiada krokowca. Regulacja zapłonu przy pomocy dwóch czujników temperatury - powietrza dolotowego i cieczy chłodzącej.
Moim zdaniem to czyszczenie gaźnika, wymiana uszczelek jeśli będą nieszczelności i ponowna jego regulacja (nie jest to łatwe). Wcześniej można sprawdzić czujniki czy maja odpowiednie parametry.
  
 
no i póły chłopakom poopadały Tomek wszystko wyjaśnił