Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2010-02-08 15:18:08 Witam
Jak wygląda u ciebie spalanie - pali w normie czy może za dużo? spróbuj zrobic reset kompa a potem po jakims czasie sprawdź blędy. Kiedy wymieniłeś filtr paliwa? - może byc za niskie ciśnienie paliwa, może filtr powietrza tez jest do wymiany. Czekamy na info. Pozdrawiam |
![]() Praethorians Sympatyk FEFK ![]() Ford Fiesta MK7 Hong Kong | 2010-02-08 15:18:30 mam MK6 1.3 u mnie podczas jazdy gdy sobie pozwoliłem licznik pokazał 160 w 4 osoby, troche to zajeło ale doszło. 5 nie jest do przyspieszania chociaż coś tam czuć ![]() ![]() Co do przerywania, sprawdź krokowca, sprawdź filtr paliwa. Miałem podobnie z butowaniem i problem był w krokowym. Skoro masz taki problem i przy odpalaniu też to być może paliwa nie dostaje tyle ile powinien. ----------------- EscortDriver #893 Preto on Tour www.youtube.pl/pretoontour |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2010-02-08 17:52:55 Ręczne ssanie ma tylko gaźnik ![]() |
buzzer11 Escort MK VII Dąbrowa Górnicza | 2010-02-08 18:39:52 Nie możesz mieć ssania na wtrysku! |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2010-02-08 20:12:42 Zastanówcie się panowie co piszecie.
Była wersja silnika 1.3 HCS z dwuprzelotowym gaźnikiem Weber typu TLDM. Oznaczenie tego silnika to JBB. Tylko te miały ssanie ręczne. Aparat rozruchowy przy gaźniku załączany linką ssania. Nie posiada krokowca. Regulacja zapłonu przy pomocy dwóch czujników temperatury - powietrza dolotowego i cieczy chłodzącej. Moim zdaniem to czyszczenie gaźnika, wymiana uszczelek jeśli będą nieszczelności i ponowna jego regulacja (nie jest to łatwe). Wcześniej można sprawdzić czujniki czy maja odpowiednie parametry. |
![]() kolo21dg Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Dąbrowa Górnicza | 2010-02-08 21:06:18 no i póły chłopakom poopadały ![]() ![]() |