Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2010-02-19 21:12:19 A może poprostu sprawdź czy iskra jest?? świeczki i przewody, cewkę itp |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2010-02-19 21:15:35 Wymieniłem na próbę: przewody , świece, cewkę i profilaktycznie reset kompa i nic |
waldimator escort tuszyma | 2010-02-19 21:50:13 mialem to samo.wymienilem swiece,kable.to samo.wymienilem filtr paliwa.podkrecilem obroty na 6000 na kilkanascie sekund i jak reka odjął |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-19 22:02:59 Diody na 12V nie istnieją. Są w sprzedaży diody połączone szeregowo do zasilania z 12V, albo dioda już z rezystorem.
Wydajność wyjść sterowania wtryskiwaczami dochodzi do 2A, więc komputera żarówką nie spalisz. Co do bezwładności termicznej; nieliniowa charakterystyka prądowo-napięciowa żarówki powoduje, że nawet przy krótkich impulsach napięcia moc wydzielana przez żarnik będzie dość spora. Momentu wtrysku nie zauważysz ze względu na bezwładność termiczną, ale dzięki tej bezwładności będziesz w stanie stwierdzić czy wtrysk dostaje jakiekolwiek impulsy napięcia z komputera. Na wolnych obrotach żarówka będzie świeciła, a po przygazowaniu będzie świeciła jasno. [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-02-19 22:04:11 ] |
![]() zigg mk7 Piotrków Trybunalski | 2010-02-19 22:12:02 |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-20 13:50:00 Jasne, diody białe mają to do siebie że mogą pracować z wysokimi napięciami. Ale nie myślałem że aż 12V. A nawet jeśli mogą pracować z napięciem 12V, to diody LED powinny być zasilane prądowo ze względu na bardzo nieliniową charakterystykę napięciowo prądową. Przy 10V będą brały pojedyncze miliampery, a przy 14,5V mogą brać prąd znacznie przekraczający znamionowy. Z tego powodu powinny być zasilane z zasilacza stabilizującego prąd, albo przez rezystor. Niemniej jednak można taką diodę zasilać z instalacji samochodowej, jednak nie bez obawy o jej uszkodzenie.
Zresztą chodzi tylko o sprawdzenie czy komputer podaje napięcie na wtyczkę wtrysku... P.S. po co ten LOL na końcu zdania? Wątpię, że to co napisałem rzeczywiście było takie śmieszne ![]() [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-02-20 13:50:32 ] |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2010-02-20 17:25:51 Przed chwilą wróciłem z pracy. Rano po zapaleniu essa zostawiłem go dłużej na wolnych obrotach ( ok 5 min. ) a potem mocno przegazowałem 2 razy (nie chciało mi się iść na autobus) i nie uwierzycie - zaczął klepać na 4 garki. Powrót też był normalny.Teraz jest już ciemno więc jutro popróbuję z diodą, - właśnie o to chodziło jak sprawdzić wtrysk. Dzięki chłopaki za podpowiedź, - wydaje mi się, że dopóki usterka się nie powtórzy nie będzie szans jej namierzyć. Na marginesie takie pytanie, - czy wtrysk może się zacinać od czasu do czasu, czy jak już padnie to na amen?.
Jeszcze jedno- diodę podłączać pod obciążeniem wtrysku, czy odłączyć wtyk od wtrysku i podłączyć samą diodę?.Pozdrawiam. [ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-20 17:30:50 ] |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-20 19:29:35 Może być też takie coś, że gdzieś pod wtyk kabla WN weszła kropelka wody i powodowała przejście iskry. Może teraz już odparowała i jest dobrze ![]() Odłączyć wtyk od wtrysku i podłączyć diodę do wtyku. Tylko upewnij się że dioda wytrzyma 12V. |
![]() zigg mk7 Piotrków Trybunalski | 2010-02-20 20:44:11 Qwet,srutu trutu,kawał drutu,zbłazniłeś się,jakimis głodnymi kawałkami chcesz kogoś zbyć i d**a.
Taki z ciebie fachowiec ja k "z koziej dupy traba". |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2010-02-20 22:51:51 Kolego, zacina Ci sie zawór niestety. Czesta przypadłość tych silniczków. Ogolnie moze byc tak ze zatnie sie i tak juz zostanie, albo bedzie juz pracował i sie wiecej nie bedzie zacinal! ![]() ![]() |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2010-02-21 00:05:43
A ty ledwo co tu wpadłes i pier... jakies smuty, wogole nie znajac tego o czym mowa, bo watpie zebys wiedział jak wyglada wtryskiwacz. Wiec nie SPAMUJ!!!!! Farow mowisz o zaworze w głowicy? Bo bardzo mozliwe ze to sam wtrysk szwankuje, jego iglica sie zacina/zacięła. Ja bym proponował wlac STP jesli cos z wtryskiem to powinno pomoc, no chyba ze to połaczenie od kompa gdzies jest zrywane. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-02-21 00:06:07 ] [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-02-21 00:08:09 ] |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-02-21 00:10:19 -> zigg
Wcale tak nie uważam. W tym co napisałem nie widzę nic złego - tylko przypuszczenia. Chcesz mi dosrać - nie uda ci się. Niedawno też ktoś się na mnie uwziął i ubliżał mi za każdy post jaki napisałem. Już teraz wiem że to nie zależy od treści moich postów, więc się nie przejmuję. I tak poza wyzwiskami nie możesz mi nic zrobić, tylko ściągniesz na siebie uwagę moderatorów. Ja w tej chwili nie łamię regulaminu przez podsuwanie szkodliwych rad, więc raczej nie mam się czego obawiać. P.S. nigdy nie uważałem siebie za fachowca. Przepraszam za offtopic. [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-02-21 00:13:16 ] |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2010-02-21 08:49:40 No niestety zapalałem go dzisiaj kilkanaście razy i nic (chodzi jak F16), po przejechaniu też nic. Będę musiał poczekać, aż się powtórzy ![]() ![]() ![]() OK- STP, to dodatek do paliwa, - o ja ciemny ![]() [ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-21 08:53:25 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2010-02-21 09:44:03 Dodatek do paliwa, ja tez sporadycznie tego uzywam, wiec mozesz lac. |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2010-02-21 11:28:07 Kolego jak bedziesz zmienial popychacze to sprawdz zaraz zawory, dobrze radze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2010-02-21 12:08:39 Farow, czyżbym się mylił: 10w40 to nie półsyntetyk?.Właśnie dlatego go wlałem, aby wyeliminować branie oleju i niestety ok. 0,5 l/100km.
Z rury nie ma żadnego ciemnego dymu, kompresja na wszystkich garkach- 13. Uszczelnienia popychaczy będę wymieniał bez ściągania głowicy, więc chyba za dużo nie zobaczę. Czy może być coś takiego, że zaciera się popychacz? i wtedy zawór jest zawieszony?. Czytałem na forum, że uszczelniacze po latach stają się twarde (u mnie to 12 lat !!!) i może wtedy blokują popychacz, czy coś takiego (nigdy nie widziałem tego w środku- więc to tylko teoria ![]() |