MotoNews.pl
  

Corolla E11-tylna wycieraczka pracująca non stop.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Jestem właścicielem Corolli E11 z 2001r.Kilka dni temu pojawił się u mnie problem z tylną wycieraczką.Mianowicie,standardowo uruchomiłem wycieraczkę,z tym,że próby wyłączenia jej nic nie dawały-wycieraczka ciągle pracowała. Pomogło dopiero zgaszenie samochodu i odczekanie chwilę. Jednak i to było chwilowe. Po kilku minutach wycieraczka znowu zaczęła sama pracować. Kombinowanie z włącznikiem wycieraczek.Kilkukrotnie przekręcałem nim,ale to też nic nie dało.Co dziwniejsze,dziś na początku wycieraczka przez dłuższy czas samowolnie nie pracowała,po czym znowu zaczęła i znów przestała.
Umówiłem się już z auto elektrykiem,ale chciałbym jeszcze sam pokombinować.Czy ktoś z was miał do czynienia z podobnym problemem?
  
 
Cytat:
2010-02-26 15:02:33, peterz274 pisze:
Witam! Jestem właścicielem Corolli E11 z 2001r.Kilka dni temu pojawił się u mnie problem z tylną wycieraczką.Mianowicie,standardowo uruchomiłem wycieraczkę,z tym,że próby wyłączenia jej nic nie dawały-wycieraczka ciągle pracowała. Pomogło dopiero zgaszenie samochodu i odczekanie chwilę. Jednak i to było chwilowe. Po kilku minutach wycieraczka znowu zaczęła sama pracować. Kombinowanie z włącznikiem wycieraczek.Kilkukrotnie przekręcałem nim,ale to też nic nie dało.Co dziwniejsze,dziś na początku wycieraczka przez dłuższy czas samowolnie nie pracowała,po czym znowu zaczęła i znów przestała. Umówiłem się już z auto elektrykiem,ale chciałbym jeszcze sam pokombinować.Czy ktoś z was miał do czynienia z podobnym problemem?



Mam to samo tylko w ave I ale ja sobie odpuściłem poprostu nie używam i jakoś sama dała sobie spokój ale podobno to wina silniczka tak coś mi się zdaje że gdzieś czytałem na forum
  
 
Typowe we wszystkich modelach... silniczek do naprawy.Woda naplywa do silniczka i koroduje plytka sterownika i blacha na kole pozycjonera.Trzeba to wszystko wymyc szczoteczka do zebow wylutowac plytke poprawic luty usunac sniedz i bedzie dzialac.
Jezeli po zauwazeniu pierwszych objawow pojedziesz na naprawe to zawsze sie udaje.Najgorzej jak ktos pojezdzi pare tygodni zanim sie zdecyduje,to czesto niema juz czego naprawiac,tak skoroduje ze mozna to tylko wyrzucic.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Kiedys rozebrałem ów silniczek ale nie mogłem zdemontować tej zielonej płytki bo miałem wrażenie że ona jest jakoś wgrzana do obudowy i bałem sie aby jej nie pourywać, i połamać, moze spróbowac jeszcze raz ...
  
 
Cytat:
2010-02-27 08:54:12, Cromm pisze:
Kiedys rozebrałem ów silniczek ale nie mogłem zdemontować tej zielonej płytki bo miałem wrażenie że ona jest jakoś wgrzana do obudowy i bałem sie aby jej nie pourywać, i połamać, moze spróbowac jeszcze raz ...


Trzeba odessac luty z 3 polaczen plytki z pozycjonerem i wtedy mozna ja wyjac.Najczesciej jest zielono pomiedzy pinami wtyczki a obudowa ,ale trzeba zmyc cala plytke i przelutowac co trzeba.
Trzeba uwazac aby nie pozrywac przelotek podczas demontazu plytki.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
którys z kolegów na forum mi kiedys podesłał zdjecie i info jak odlutowac oddessac luty , kurcze nie mam juz tego