[MKVII] Turnier Kombi - jakie amortyzatory sportowe na tył?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam chciałbym sie zorientować i prosić o informacje kolegów czy sa tylnie amortyzatory sportowe do Essacza rok grudzień 1995 MK7 w kombi .... ? możne znacie sklepy internetowe lub jakieś aukcje lepszych amortyzatorów twardszych .... jak Bilstein ...? Pozdrawiam i Dziękuje za Każdego Posta.


[ wiadomość edytowana przez: NoNameRiders dnia 2010-02-28 22:53:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-02-28 23:34:36 ]
[ powód edycji: numer MK piszemy cyframi rzymskimi a MK dużymi literami!!! ]
  
 
Napisz co chcesz uzyskać, to ci pomogę.
  
 
powiem tak przede mna dosc skomplikowana sytuacja to znaczy mam lacze 16 szerokie fela 9' na to opona założona 215/35 sprawa ma sie tak ze chciałbym utwardzić zawieszenie i obniżyć ale i mieć na względzie to ze przewożę duże obciążenie na pace i ludzi ... wiec jeżdżę zapakowany na maxa wiec sprężyny muszą byc raczej wzmacniane ..... co o tym myslisz i co mozesz mi doradzic ?
  
 
druga sprawa czy ktos zna Firme niemiecka AL-KO produkujaca gazowe amortyzatory ? czy macie jakies uwagi oceny tych amorkow tej formy ?
  
 
a trzecie zapytanie czy sa amortyzatory do kombi essacza Bilstein ? na tył ? . ?
  
 
Pytałm co chcesz uzyskać, bo sprawa przedstawia się następująco:

- jeśli chcesz obniżyć do 40/40 - wystarczy dac gazowe amortyzatory, nieskrócone ale utwardzone. Do tego sprężyny. Producentów jest cała masa, łącznie z najwyższą półką.
Koszt: sprężyny od 250zł za komplet wzwyż, amory od 700zł za komplet wzwyż. Możesz równiż zastosować gwintowane zawieszenie, np. Weitec. (około 3000zł nie pamiętam dokładnie)

- jeśli chcesz obniżyć bardziej - należy zastosować inne rozwiązanie - producent nie przewidział obniżenia Essa kombi bardziej na tył niż 40mm. Dlatego też zastosowanie zawieszenia np 60/60 jest bardziej kosztowne. Pełnego gwintu nie dostaniesz, więc trzeba poza sprężynami 60/60 (których do Essa również nie ma)zakupić skrócone amortyzatory gazowe. Tu pojawia się nie lada kłopot. Znalazłem jednak rozwiązanie.

Napisz który wariant chcesz zastoować.

  
 
jesli mozesz i masz czas mozesz rozpisac oba warianty chcetnie zobacze przeczytam i przemysle zeby mialo rece i nogi wszystko .... mam jeszcze do Ciebie taka sprawe chcialem kupic amory Bilstein i dzownilem ale sa tylko amory tej firmy do 95 . 7 miesiac produkcji a moj to 12 miesiac i zaszla zmiana w amorach a Bilstein juz nie produkuje od tej zmiany ...

czy moze np. rozwiaznie takie ze kupie amory orginalne forda motofcrafta i wsadze sprezyny progresywne ? ebiach np. ? co o tym myslisz i ogolnie WIELKIE DZIEKI !! za juz zapodane posty bo widac tylko Ty masz tutaj taka wiedze Dziekuje !
  
 
Wariant 1:

- kupujesz sprężyny obniżające, np 40/40 i amorki o których pisałem. Temat plug & play. Koszt powiedzmy od 1000zł.

Wariant 2:

- Kupujesz spręzyny do essa na przód -60mm - koszt od 190zł
- kupujesz skrócone gazowe amorki na przód do Essa (np MTS-Technik) - koszt od 350zł
- Kupujesz amorki na tył Bilstein B6 do mk7 kombi - koszt 1200zł - nikt inny nie produkuje amorów skróconych do essa kombi. Dostępne są również amorki B8 ale cena jst już znacznie, znacznie wyższa.

Możesz takie zamówić w firmie tuningowej: "Pomorskie centrum tuningowe Venom" w Wejherowie. www.venom24.pl

Pozostaje sprawa sprężyn na tył, których nie dostaniesz do Essa bardziej obniżających niz 40mm. Podpowiedz otrzymasz na priv.
  
 
priv Poszedl )) i jeszcze raz tu dziekuje za Twoj Czas i Pomoc i wiedze i Checi )) takich jak Ty powinno Byc o wiele wiecej tutaj )) a Dynastja Escortow By nabrala innego wymiaru )))