[OGÓLNE] Stukanie w zawieszeniu - prawy tył.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

mam problem odnośnie dziwnego głuchego stukania z prawej strony z tyłu przy zawieszeniu. Jest to Escort 94r. 1.8 benzyna, sedan. Kiedy jadę na nierownościach i po dziurach (częsty temat polskich dróg) da się usłyszeć takie dziwne głuche stukanie. Dodam, że mam nowe sprężyny i amortyzatory i z lewej strony jest cichutko. Martwi mnie ta prawa strona. Po wymianie amorków i sprężyn wszystko było ok, po ok 2 tygodniach zaczęło coś stukać. Na szarpakach wyszło niby wszystko ok. Pomocy

[ wiadomość edytowana przez: misdroj dnia 2010-03-01 15:24:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-03-01 15:28:43 ]
  
 
Sprawdź czy amor dobrze dokręcony jest czy te 3 śruby w bagażniku skręcone dobrze. A tuleje w belce zmieniałeś?
  
 
Tak, tuleje na belce są ponoć zmienione. To stukanie wyszło właśnie jakoś dwa, połtora tygodnia po wymianie amorków.
  
 
Dodam jeszcze, że gdy na postoju pobujam sobie tym prawym tyłem z góry na dól to nic nie jest słyszalne, jest cicho, pracuje sam amortyzator.
  
 
Byłem dzisiaj u znajomego mechanika i powiedział mi, że z prawej strony lata tuleja na belce. Być może to jest rozwiązanie. W przyszłym tygodniu będę to wymieniał. Opisze efekty.
  
 
nie kupuj jakiegoś badziewia za 20 zł.,kup sobie silentblocki Lemfordera,dasz ok. 120 zł.2 szt., ale spokój na dłuższy czas.
  
 
Spytam sie przy okazji... Mam już zakupione te tulejki do belki i chce sie zapytać czy trzeba belkę odkręcać od amorów żeby je wymienić czy można tylko odkręcić ją od mocowania do karoserii?
  
 
Odkręcasz dolną srube mocującą amor,nakrętka lubi się zapiec,psiknij jakimś WD-40,jak już ją odkręcisz to belka trzyma się tylko na tulejach,odkręcasz sruby na tulejach i sciągasz całość,wyjmujesz stare,wkładasz nowe i skl=ładasz wszystko do kupy w odwrotnej kolejności.

tylko najpierw podnies cały tył i oprzyj na jakiś kobyłkach no i odkręć koła

[ wiadomość edytowana przez: zigg dnia 2010-03-06 14:45:21 ]
  
 
Cytat:
2010-03-06 14:40:08, zigg pisze:
Odkręcasz dolną srube mocującą amor,nakrętka lubi się zapiec,psiknij jakimś WD-40,jak już ją odkręcisz to belka trzyma się tylko na tulejach,odkręcasz sruby na tulejach i sciągasz całość,wyjmujesz stare,wkładasz nowe i skl=ładasz wszystko do kupy w odwrotnej kolejności. tylko najpierw podnies cały tył i oprzyj na jakiś kobyłkach no i odkręć koła [ wiadomość edytowana przez: zigg dnia 2010-03-06 14:45:21 ]




Tak planuje to zrobić ale pomyślałem że można pójść na łatwizne i odkręcić tylko przy mocowaniu z jednej i z drugiej a śrób łączących amory nie ruszać