[MKV]1,8 16v.system napowietrzania spalin

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

usuwał ktoś rurki napowietrzające z kolektora wylotowego?
wyciąć to i zaspawac czy wkrecic jakies sruby w dziury po tych
rurkach?
1.8 16v zetec


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2010-03-12 16:24:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2010-03-31 17:26:36 ]
  
 
Szkoda Twojej pracy ...
  
 
Ja tak w 1,6 16 V zrobiłem bo mnie to lekko irytowało, wyrzuciłem wszystkie rurki, w kolektor wkręciłem śruby (dwie opcje albo znajdziesz nowe mają inny skok nie pamiętam już jaki albo wykorzystasz z tych rurek, czyli najprościej w świecie je zaspawać). Potem zaślepienie w kolektorze ssącym, po rurce do podciśnieniowego sterowania zaworem otwierającym. Sam elektro zawór sterujący tym zostawiamy żeby nam komp błędu nie wyrzucał albo zastępujemy go rezystorem o takiej samej rezystancji co ten zawór. Ot cała filozofia. Pozdrawiam
  
 
nie chce byc zle zrozumiany-nie szukam 2koni mechanicznych w 18letnim aucie tylko chce miec lepsze dojscie np do rozrusznika....
wszystko akurat zdjete to jest okazja sie tego pozbyc..

czyli jest to połaczone podcisnieniem z kolektorem dolotowym...?
rozpinam to i zaslepiam wyjscie z kolektora zeby lewego powietrza nie ssało?
  
 
U siebie to całkowicie wywaliłem rurki, puszke.
W miejsce rurek idealnie pasuja sruby 10 lub 12mm, nie pamietam, ja kupiłem 4 3 z nich obciałem i wkreciłem na pste do wydechow, jednej nie obetniesz bo sie nie da jej dokrecic do konca bo przeszkadza łapa altka. Po tym w prawdzie roznic nie było, lekko moze przycichł.
Ostatnio w Vectrze tez wywaliłem cały system napowietrzania, tyle ze tu jeszcze była pompa, ktora uruchamiała sie rano i wyła jak odkurzacz

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2010-03-12 22:21:27 ]
  
 
ok
rurki juz wykrecone,teraz tylko musze dobrac sruby ,ewentualnie zaspawac te co były..
od razu wygodniej pod maską.
od razu wyczysciłem i uszczelniłem separator par oleju,strasszny syf sie tam zrobił jak padła uszczelka pod głowicą.

dzieki..

byłbym jeszcze wdzieczny za podanie z ksiazki napraw kolejnosci i siły dokrecania głowicy bo moja ksiazka zagineła w akcji..


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2010-03-13 09:50:01 ]
  
 
Cytat:
2010-03-13 09:24:55, Lachu8v pisze:
ok rurki juz wykrecone,teraz tylko musze dobrac sruby ,ewentualnie zaspawac te co były.. od razu wygodniej pod maską. od razu wyczysciłem i uszczelniłem separator par oleju,strasszny syf sie tam zrobił jak padła uszczelka pod głowicą. dzieki.. byłbym jeszcze wdzieczny za podanie z ksiazki napraw kolejnosci i siły dokrecania głowicy bo moja ksiazka zagineła w akcji.. [ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2010-03-13 09:50:01 ]



Prosilbym o wyjasnienie co to jest ten separator par oleju, i ewent jakas fotke