[125p]FSO 1500 1991

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jestem nowy na forum i chciałbym pochwalić się swoim fiatem...Nabyłem go w zeszłym roku od kolegi klubowego Wóz jest z ostatniego roku produkcji.Obecnie wstawiłem go na małe poprawki blacharskie, a już niebawem nastąpi wymiana zespołu napędowego.... (wkrótce wrzucę więcej fotek jak tylko będzie gotowy)

[ wiadomość edytowana przez: cezary88 dnia 2010-03-14 18:28:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: cezary88 dnia 2010-03-14 18:36:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2010-03-27 09:09:23 ]
[ powód edycji: tytuł :) ]
  
 
Fajne autko :]
napisz cos wiecej o nim :]
I miejscowka niezla, twoj garaz ?? ;>

[ wiadomość edytowana przez: aSmoQ dnia 2010-03-14 18:57:27 ]
  
 
Spoko się prezenci i nawet te koła jakoś pasują.
  
 
Zdjęcie zrobiłem pod starymi magazynami na warszawskim żoliborzu jakoś przypadkiem,uznałem że się dobrze wkomponują z kredensem ale więcej o samochodzie....
Tak jak kolega Gregor pisał w innym poście miał mu posłużyć chyba jako baza do rajdówki ale trafił w moje ręce...nie zastanawiałem się długo stan nadwozia był jak na ten rok produkcji zaskakujący poza nieszczęśliwie wgniecionym błotnikiem.
Fiat nie posiadał silnika i skrzyni więc na krótki okres potrzebny był dawca ( fiat z 88 roku) aktualnie mam skrzynie i silnik właśnie od niego ale już niebawem pozbywam się go bo jazda jest mało zadowalająca.
Most od poloneza trucka i większe koła kiepsko współpracują z OHVką i 4 biegami.
  
 
zajebisty kolorek
P.S
nie most z trucka tylko przełożenie A silnik jaki Fiatowskie DoHC czy K16 a może jeszcze weselszy pomysł??
  
 
Wiedziałem, że trafi w dobre ręce
Most z trucka ma 3.93, ale do 2.0 DOHC bedzie idealny.
U mnie miało być treningówką, a nie rajdówką.
Ale potem przemyslałem i stwierdziłem, że go szkoda.
Było włożone 2.0 dohc i to bardzo prędkie.

Przerejestrowałeś Fiatona, bo widzę jeszcze moje blachy ???



[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-03-14 20:16:08 ]
  
 
Został na "mokotowskich" nie musiałem go przerejestrowywać bo jestem z Warszawy treningówka???
  
 
Cytat:
2010-03-14 20:13:17, gregor125 pisze:
Most z trucka ma 3.93, ale do 2.0 DOHC bedzie idealny.


a nie przypadkiem 4.55
  
 
Od Caro diesla nie od trucka.... namotali mi w głowie...
treningówką- czyli szybkim dupowozem...
Dlatego zainstalowałem tam dohc-a, przełożenie dłuższe, Bilsteina i InterGrocliny.
A potem zrobiło mi się go szkoda, dlatego sprzedałem.
Ta buda jest wyjątkowa...ocynk czy co??
Fakt, że jak go nabyłem to się z niej wylewało zabezpieczenie antykorozyjne.
Cała kostka w plamach była...
  
 
diesel ma 3,73.

  
 
mhm coraz więcej się dowiaduję i w końcu wiem o co chodzi z tym mostem.. a tak na marginesie to pamiętam że te ostatnie fiaty to gniły bardzo szybko...dlatego jestem dumny że się tak trzyma
  
 
Fajne felgi ,i wogule ładnie wygląda
  
 
Sam widziałeś GARAŻOWANY
3.93 albo 3.72
ten ma 3.93
Dlatego w sumie fajnie grało z 2.0 dohc
Zawsze mozna wrzucić serię
  
 
Żeby być dokładnym to 3,91 było w 1,6 a 3,73 w dieslach.
  
 
Korzystając z wolnego poniedziałku postanowiłem odwiedzić swój wóz u blacharza jest już pomalowany i gotowy do polerki zostało tylko założenie listew bocznych i niebawem wyjazd .... foty przed i po zabiegu liftingujacym
Tak wyglądał błotnik który był brzydko uszkodzony:


i teraz:
  
 
Extra
Zadowolony z roboty Sławka?
Teraz to musi stać znowu w garażu.
  
 
Jest garaż...Pan Sławek urwał kontakt ze mną ale znalazłem konkretnego blacharza który kiedyś ogarniał te wozy a obecnie robi to dla przyjemności
  
 
Kanciak ładny tylko czy po lakierowanku nie poszly dwa ścieki pod kierunkiem bocznym? Zresztą w przypadku akrylu/autorenolaku to spolerować się da
  
 
Jutro będzie polerka
  
 
Poprostu Lakiernik nie żałowal lakieru

Każdy zaciek da sie spolerowac tylko sposobem.

Bedzie git