[MKVII]1.6 16v - problem z obrotami max. 4tyś.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, wszystkich uczestników forum i proszę o pomoc z moim escortem. problem polega na tym że od kiedy zamieniłem skrzynie automatyczną na manualną to obroty sięgają maksymalnie 4000 obrotów. jak mogę to naprawić?
  
 
dodam że skrzynia padła mi miesiąc temu i kiedy już nie chciała jechać to obroty rosły do 6500 . bardzo proszę o pomoc
  
 
a na postoju, możesz pociągnąc więcej?
  
 
coś tam kiedyś czytałem, że przy zmianie automatu na manuala właśnie trzeba też kompa zmieniać bo nie będzie chciał się silnik kręcić do końca...
  
 
Tak jest

Jeśli masz MKVII 1.6, masz jeden z trzech poniższych typów komputerów:

95AB12A650RA XEF5ABRA "RIOT"
95AB12A650UB XEF5ABUB "LION"
95AB12A650UD XEF5ABUD "LADS"

Musisz go podmienić na jeden z tych:

95AB12A650XA XEF5ABXA "WIND"
95AB12A650NA XEF5ABNA "NUDE"
95AB12A650TA XEF5ABTA "TART"
95AB12A650TB XEF5ABTB "TUNA" <--- obstawiam tego, taki jest u mnie w '96
95AB12A650ZA XEF5ABZA "SILK"
95AB12A650ZB XEF5ABZB "STAG"

Powinien podejść każdy z powyższych. Który podpasi najlepiej i na 100% - to już trzeba zczytać VIN i sprawdzić w Microcacie.
Ktoś z kolegów będzie na pewno mógł.

Kod kompa zczytasz z kompa (w nogach pasażera, po prawej) lub z nalepki na prawym słupku A (pod drzwiami), jeśli jeszcze ją masz.

EDIT: Proszę bardzo TUNA STAG Inne Allegro
Ale na razie nie kupuj, sprawdzimy dokładnie.


[ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2010-03-23 14:25:07 ]
  
 
a zworę R2 i R24 masz w skrzynce bezpieczników? (są od manuala)
  
 
na " luzie" też jest max 4000. to z kompem by mi pasowało ale dlaczego kiedy nie działała skrzynia to kręcił się normalnie?
  
 
bezpieczniki sprawdzę wieczorem, bo już nie pamiętam ale coś grzebałem
  
 
95AG14A301CB Takie numery dojrzałem na obudowie bo nie umiałem wyciągnąć komputera .
  
 
czy jest tu jakiś fachowiec który może mi pomóc? i mam jeszcze takie pytanie: jeśli wymienie kompa to muszę zrobić remap i Immobilizer zestroić ?