Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PG F&F Sympatyk Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2010-03-28 22:52:01
co bys nie zrobil to i tak zaraz ruda go wpie@###li.... ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2010-03-28 22:54:01 spytaj Bladego Mara i Stanisława - oni sie ostatnio specjalizują w poradach ![]() |
![]() mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2010-03-29 11:19:06
nooo wyrabiasz sie , widzisz , wystarczyło Cię dobrze ukierunkować ![]() Co do kanta , to to jakis "rartytas"? (jak tak to może lepiej na nim sie nie uczyć) Po treści wnosze że będzie to Twó debiut więc moja pierwsza rada to 10 razy coś przemyśl , potem 10 razy przymierz a dopiero potem spawaj. zacznij od rozebrania kanta bo pod spodem pewnie też coś trzeba będzie wymienić ![]() |
![]() Pat_kdb F&F MEMBER Fiaty 126p i Fiat 126 Bytom | 2010-03-29 16:55:08 a jak zawsze do madrzejszych trzeba miec szacunek ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-29 20:26:45 Podłużnice,podłoga a następnie blachy czyli progi wewnętrzne,zewnętrzne,błotniki i pas przedni/tylny taka kolejność jest właściwa.Błotniki złap w kilku miejscach lekko,przyłóż pas i też lekko złap,pozakładaj drzwi i sprawdź czy nie będą haczyć gdzieś,jak nie będzie problemów z przycieraniem to demontujesz drzwi,spawasz dokładnie błotniki i pas i problem masz z głowy.Nie zapomnij wywiercić sobie otworów na rantach w błotnikach bo inaczej tego nie pospawasz dobrze ![]() Ja zawsze stosuję taką kolejność i przynajmniej nie mam problemów po lakierowaniu,że gdzieś coś obciera czy się nie domyka. Klapy i drzwi musisz założyć kontrolnie przed przyspawaniem wszystkiego do kupy. |
![]() czeczun F&F Sympatyk FSO 125p '87 Toruń | 2010-03-30 01:20:05 nie chciałbym Ciebie wkurwiać, ale Fiat po blacharce i tak gnije. nawet bardzo szybko.
podstawa to dobrze zabezpieczyć to co wspawujesz. inaczej zgnije szybciej niz szynka w lodówce. |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-03-30 07:28:55
Podepnę się pod temat... "łapać, spawać" ![]() |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-03-30 09:29:11
Zakładka to metoda leniwych pseudoblacharzy, blachy łączy się doczołowo. Jeśli jest tak że jeden element nachodzi na drugi to w tym na wierzchu wierci się otwory i zalewa spawem. W przypadku łączeń progów z podprożami, czy podłogą u góry, błotników do fartuchów itp., otwory co mniej więcej 2 cm. Po spawaniu spawy i najbliższe okolice oczyścić i niezwłocznie zabezpieczyć, bo ruda wdziera się momentalnie. |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-03-30 12:25:36
Gdzie ja to widziałem takie zakładki ![]() ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-30 19:44:41 Wrzuce tutaj później parę fotek o co chodzi z tym rozwiercaniem blach i ich spawaniem to odrazu kogoś to naprowadzi na dobrą drogę i uniknie druciarstwa przy pierwszej swojej naprawie ![]() |
![]() Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2010-03-30 21:16:52
O widzisz, trza Ci polać ![]() |
![]() HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2010-03-30 21:38:09 Przy spawaniu najlepiej użyć żabek samozaciskowych lub ściskaczy stolarskich,samemu bez tych narzędzi lepiej nie brać się za spawanie bo podczas spawania nie ma możliwości dobrego spasowania.Na powierzchniach gdzie będzie spaw trzeba dokładnie usunąć resztki farby,łączenia blach dobrze jest posmarować gumą na pędzel lub pistolet.Mając migomat,ściski,wiertarkę,wiertła i szlifierkę z tarczami można nawet samemu wymieniać elementy,jest to czasochłonne i nerwochłonne ale robiąc to samemu wykonamy to nie jedno krotnie lepiej niż pseudo blacharz.
Parę fotek ze spawaniem błotnika i spasowaniem nowego elementu i starego oryginalnego: ![]() ![]() ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-03-30 22:50:36
Zamiast blachowkrętów polecam spinki blacharskie: http://www.eastwood.com/panel-holding-system.html Tylko niestety z dostępnością w Polsce lipa. |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2012-03-11 22:28:43 |
![]() kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2012-03-11 22:45:52 Wyciąć co trzeba, wspawać łaty i po temacie. |
faownik81 F&F Wolny Słuchacz :) FIAT CC / 900 Pionki | 2012-03-11 22:50:39 Obdzwoniłem ponad 40 sklepów, godziny przeglądania stron i nie ma albo nie chcą sprzedać.
Wyciąć to ja wiem ale wspawać chyba jedna wygiętą w L blachę na całej długości dospawaną do podłogi? |