MotoNews.pl
  

[s]sprzedam słynny silnik fiat 1.8 DOHC + skrzynia biegów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
silnik od fiata 132(125p acropolis)prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą - nierówno pracuje, skrzynia w bardzo dobrym stanie

PODAJ CENE BO BĘDZIE BLOK.

[ wiadomość edytowana przez: mar125 dnia 2010-03-29 21:07:09 ]

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2010-03-30 12:17:09 ]
  
 
przepraszam zapomniałem podać cenę - razem 1350 zł
tel.667468683

e-mail bialy_t@o2.pl
  
 
sprzedam komplet za 1100 zł
  
 
bylbym moze zainteresowany zakupem

Idzie priv.
  
 
oznaczenie silnika 132 B1. 000
  
 
A w jakich filmach występował ten SŁYNNY silnik?
  
 
napisałem słynny dlatego, że identyczny silnik był montowany w 125p acropolis, silnik jest dobrze oceniany, lżejszy i dynamiczny w całym zakresie obrotów w przeciwieństwie do 2.0 z poloneza,
myślę, że to wyczerpująca odpowiedź
  
 
slynny?

dohc 2000 wygral 10 tytulow mistrza swiata WRC 6 w delcie jeden w 037 i trzy w 131, ile podobnych sukcesow ma na koncie 1800? jedno wicemistrzostwo w 124 rally chyba w 73?
and who is the boss?




[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2010-03-31 10:38:55 ]
  
 
ale ten silnik był przygotowany do sportu ja porównałem seryjne jednostki
  
 
bo wszystkim się wydaje, że jak już tłok ma skok kilka milimetrów mniejszy to już jest taki super silnior i wogóle...

1800 sie wyżej kręci - to fakt
1800 dysponuje mocą i momentem zbliżonym do 2000

I TO TYLE

Z uwagi na obecnie stosowany podział na klasy w wyścigach i takich tam upalankach nic nie uzasadnia jego zastosowania bo albo wiertarka 1600 albo 2000...
chyba, że nie ma innej alternatywy albo ktoś się zakochał w akropolisie, albo chce miec po prostu ten silnik - no to wtedy z takimi okolicznościami się nie wygra...

Nota bene: jeżeli silnik jest w dobrym stanie i idzie tylko o uszczelkę pod czapką i wewntualnie zrobienie głowicy to myślę, że cena niewygórowana i do przyjęcia
  
 
Cytat:
2010-03-31 10:50:49, Furiosus pisze:
bo wszystkim się wydaje, że jak już tłok ma skok kilka milimetrów mniejszy to już jest taki super silnior i wogóle... 1800 sie wyżej kręci - to fakt 1800 dysponuje mocą i momentem zbliżonym do 2000 I TO TYLE Z uwagi na obecnie stosowany podział na klasy w wyścigach i takich tam upalankach nic nie uzasadnia jego zastosowania bo albo wiertarka 1600 albo 2000... chyba, że nie ma innej alternatywy albo ktoś się zakochał w akropolisie, albo chce miec po prostu ten silnik - no to wtedy z takimi okolicznościami się nie wygra... Nota bene: jeżeli silnik jest w dobrym stanie i idzie tylko o uszczelkę pod czapką i wewntualnie zrobienie głowicy to myślę, że cena niewygórowana i do przyjęcia



A widziałeś gdzieś "starego" dohc'a w dobrym stanie i nie do remontu?
  
 
Cytat:
2010-03-31 14:43:06, CarvMachine pisze:
A widziałeś gdzieś "starego" dohc'a w dobrym stanie i nie do remontu?



widziałem - właśnie 1756 ccm kolegi banana...
  
 
A moje 1800 to co ? Do remontu ?
  
 
silnik sprzedany