Plywa na glebie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czesc pisze do was o porade bo kumpel obnizyl maluszka nie jakos masakrycznie lecz tak delikatniei on teraz zachowuje sie strasznie dziwnie bo przod mu ucieka tyl zarzuca - co do tylu to ok moze byc ale z przodem jest nieciekawie
cisnienie w oponach wg ksiazki
zbierznosc zrobiona

jak to zrobic? zeby jezdzil stabilnie???


na koniec dodam ze w 4 osoby to juz calkiem plywa tzn przod jedzie tam gdzie chce

pozdrawiam
Cichy
  
 
Ustaw kąty żeby koła się lekkko zapierały z przodu /--- nie bedzie uciekał ,( albo za mała gleba)
  
 
Ucieka?? Jeśli wszystko jest zrobione to nie ma prawa!! Tak jak poprzednik polecam dokładną regulecję kątów i zbierzności. No i nie zapominajmy o luzach w układzie!!
  
 
czyli regulacja wszystkiego co sie da i powinno sie poprwic??? wlasnie dziwi mnie to bo z innym kumplem jezdzilismy bez zadnych regulacji katow itp i nic takiego nie bylo

a katy w tym momencie sa na minusach
a i jeszcze od tej pory zaczol cholernie piszeczec
oponki to d-124
  
 
Piszczeć w zakrętach ma sie rozumieć?? Niestety tak jest, że oponki szybciej uciekają no i piszczą w zakrętach i podczas chamowania!! Ja mam przedni zawias mocny /--. Prowadzi sie super!! Zakręty przy 60 do 80 km/h stały sie standardem
  
 
ale one piszcza nawet na prostej
  
 
to bardzo ciekawe zagdninie.. piszzca przy jezdzie a nie hamowaniu?? to cyba masz krzywa zawieche
  
 
po mojemu, to zbieżność jest spieprzona... tył też ustawiał (tył z przodem)?? ja ustawiłem przed szczurową, było spoko (poza tym, że w mojej budzie się nie da minusów ustawić i mam +1.8 ), a po szczurowej wszystko się wytukło i rozregulowało gumy też mi piszczą, ale pojadę z reklamacją
  
 
jesli zbieznosc jest na 100% ok, to pewnie luzy. przy obnizonym (a przed wszystkim utwardzonym) duzo szybciej wszystko sie wybija. pamietam, ze ktos kiedys pisal jeszcze na starym forum, ze u niego zwrotnice wytrzymuja max 2-3 KJSy. jak zwykle cos za cos...
  
 
po pierwsze jak zglebowałeś auto i utwardziłeś to warto by było dać większe ciśnienie w koła, minimum to przód 2,0 tył 2,8 ja jexdzę 2,4 ;3,5, jedynie na slickach Michelina TA40 1,8atm
a druga sprawa to sprawdz w jakim stanie masz przednią belkę czy cie się nie rozcjhodzi na łączeniu albo czy Ci gniazdo amortyzatora nie wchodzi do środka, jezeli weszło to warto by było zbudować nową belkę
  
 
sPójrz na luzy na zwrotnicach i łożyskach może one są odpowiedzią
  
 
ok dzieki za wszystkie porady - napewno wszystko jeszcze raz zostanie posprawdzanie co do rozchodzenia sie belki budy itp to mu nie grozi to jest elegant ale bardzo dobrze utrzymany doslownie ma z 6 miejsc korozji a to nie duzo jak na eleganta

jako ciekawostke powiem ze jak mialem poloneza obnizonego o -4 zwoje i gumy w sprezyny - no sprezynki oczywiscie z trucka to po trzech miesiacach sie rozszedl pas przedni podluznice i dlugo by jeszcze wymieniac
a no i mialem gumki 195-45 R15 - mowie rozszedl sie ale gleba i prowadzenie w zakretach bylo cudonwe

pozdrawiam
Cichy
  
 
a zobacz w jakim stanie masz simerblocki, bo może tu tkwi problem