Mam problemik

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam mały problem, tylko zeby nie okazał się duży.
Jestem szczęśliwym posiadaczem CarinyE 96r z instalacją gazową.
Wczoraj spotkała mnie przykra niespodzianka - rankiem jadąc do pracy niespodziewanie mi przed światełkami zgasła była powiedzmy prawie już rozgrzana. Jechałem na gazie.
a co ciekawe musiałem kręcić ją z pięć razy chyba ale zaskoczyła w końcu
Po odpaleniu wszystko było normalnie, przełączyła się na gaz i cały dzień jeździłem bez problemu. Również wieczorem po długim postoju normalnie odpaliła i nie gasła na żadnych światłach.
Pomyślałem że coś jej raz odbiło, ale dziś z rana znów to samo :>
Dosłownie na tych samych światłach zgasła i nic nie dało jej podciąganie gazem żeby nie zgasła. i znów problem z odpaleniem ale zskoczyła i znów dalsza droga bez problemu.
Martwię się co to może być, czy to wina gazu (silnik krokowy itp - nie znam się na tym) ??
Nie wiem gdzie się udać serwis normalny czy gazowy?
Może ktoś wie co to może być? Będę wdzięczny za informację.

Pojedz na benzynie i zobacz czy bedzie taki sam objaw.

no i rozumiemy ze filtry , swiece OK....?

Po kolei wg. punktów. Jak jeden nie pomoże bierz się za następny. A najlepiej zrób za jednym zamachem.

1) oczyść filtry (jak pisze Many).
2) Sprawdź świece i przewody
3) zresetuj pamięć wtrysku. Musisz wyjąć bezpiecznik (nie pamiętam nazwy ale to jest 20-ka i siedzi w dużej puszce na lewo od akumulatora)
4) jedź do gazownika i sprawdź kompa gazowego - może trzeba będzie ustawić kroki silniczka.

Jazda na benzynie nie specjalnie zmieniała coś - przynajmniej u mnie. Prawdopodobnie chodzi o autozaadaptowanie na benzynie głównie. Podobno też o "przeczyszczenie" układu benzynką - ale coś w to nie wierzę. Naprawdę wystarczy wyjąć bezpiecznik.