Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-04-13 00:28:40 normalne zjawisko |
![]() morhot ESCORT MK7 Myślenice | 2010-04-13 07:17:22 przejdzie samo... przeczekać ![]() |
![]() roburb Escort Cabrio MkVII ... Warszawa | 2010-04-13 12:41:44
Dokładnie tak bym to opisał "jak spod pedału". Co do siły hamowania to jest trochę gorzej, ale zmieniłem tarcze, klocki oraz szczęki + jeden cylinderek więc chwilę musi potrwać zanim się to ułoży i dotrze... Jednocześnie przed wymianą tych wszystkich elementów byłem na badaniu technicznym i przeszedł śpiewająco... więc chyba hamuje
Mam kilka pytań: (1) Ile z tym można jeździć? (2) Czy będzie tak jak jest czy będzie się powoli psuło? (3) Wymienia się samo serwo czy całość z pompą? Rob. |
![]() Kalor Escort Driver X-Trail | 2010-04-13 12:46:57 roburb, wyedytuj proszę temat na zgodny z regulaminem kategorii ![]() |
![]() roburb Escort Cabrio MkVII ... Warszawa | 2010-04-13 12:59:00
czy teraz jest OK? |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-04-13 13:45:38 Ja też mam takie syczenie przy wciskaniu hamulca. Miałem tak też w mondeo Mk1.
Korzystając z tematu zadam swoje pytanie... Też ostatnio wymieniałem wszystkie klocki, szczęki i tłoczki z tyłu bo okazało się że jedno tylne koło w ogóle nie hamowało ![]() [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-04-13 13:46:11 ] |
![]() Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2010-04-13 13:50:52
z początku jak najbardziej tak, zanim klocki i okładziny sie ułożą i dotrą, zanim regulator z tyłu w bębnach ustawi sie na wlaściwą pozycje to ma prawo brać troche głębiej niż przed wymianą. Ale jeżeli ten stan utrzymuje sie dłużej a przy okazji otwierałeś po drodze uklad (choćby wymiana cylinderka) cąłkiem możliwe że jest jeszcze trochę zapowietrzony. Jak pociekło sporo płynu podczas wymiany cylinderka, jedno szybkie odpowietrzanie może nie wystarczyć bo zapowietrzony może być prawie przy samym początku. Miałem tak ostatnio. |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-04-13 13:56:28 Odpowietrzałem tak samo jak w polonezie - przepompowałem płynem cały przewód hamulcowy, ciągle dolewając płynu do zbiorniczka do maksimum. Wkręciłem cylinderek na przewód dopiero gdy z przewodu przestały wydobywać się bąbelki.
Rzeczywiście ostatnio hamulec zapada się mniej niż bezpośrednio po wymianie ![]() |
Snejku MKVI Gdańsk | 2010-04-13 14:17:35
1. Ja jeżdżę już prawie rok i ciągle jeżdżę ![]() 2. U mnie się nie pogarsza, ani siła hamowania ani głośność syczenia, ale czytałem kiedyś że stan potrafi się pogarszać z czasem co czuć na pedale. 3. Serwo nie jest integralne z pompą, czytałem nawet że ktoś próbował to regenerować ![]() Sam mam w planach na ten rok to wymienić, tylko dlatego że mnie denerwuje ten świst, no i wali lewym powietrzem przy hamowaniu. |
![]() roburb Escort Cabrio MkVII ... Warszawa | 2010-04-13 15:06:12
Ale zamierzasz wkładać nowe czy używane? Dzwoniłem do ASO 1600 PLN, dzwoniłem do Inter Cars 1000 PLN. Jakby trochę drogo w obu przypadkach... |
Snejku MKVI Gdańsk | 2010-04-13 16:24:29
No ba, kupie na szrocie za 50zł i będę liczył na szczęście. |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-04-13 18:41:30 1600zł za zlikwidowanie świstu? Gdybym miał taką gotówkę to wolałbym kupić nowszego escorta ![]() |
![]() techno100 Ford Escort Włocławek | 2010-04-13 21:18:55 Witam, podłacze sie pod temat hamulcoow, nie bede zakładał nowego...
Wymieniałem ostatnio klocki hamulcowe z przodu i czy to normalne ze np na LEWYM KOLE klocek wewnetrzny jest mniej wytarty prawie ze do zera a na wewnetrznym klocku z drugiej strony tarczy jest mniej wytarty, zostało jakies 3 mmm jeszcze... Czy to normalne zjawisko?? |
Snejku MKVI Gdańsk | 2010-04-14 08:06:13
Ja pisałem poważnie o tym szrocie ! Za 50zł znajdziesz używkę, tylko problem w tym że w fordach to standard więc trzeba mieć trochę szczęścia żeby trafić nieuwalony ![]() |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2010-04-14 11:54:40 Koledzy mają escorty Mk7 z rocznika 1995 i 1997, u nich też słychać tak samo głośny świst przy wciskaniu hamulców. Myślisz że w starym escorcie ze szrotu będzie nie świszczące serwo? Dochodzi jeszcze kwestia czy świszczące oznacza uwalone, bo według mnie nie...
-> techno100 Trudno żeby oba klocki były tak samo wytarte. Zawsze jeden będzie bardziej a drugi mniej starty. [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2010-04-14 11:56:33 ] |
![]() CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2010-04-14 21:57:52
tez tak mysle. |
![]() zigg mk7 Piotrków Trybunalski | 2010-04-14 22:44:16
za chiny nie można cie zrozumieć,weż no napisz po polsku ![]() ja niedawno wymieniałem i na lewym kole miałem wewn.(od strony tłoczka mniej wytarty) zewn.(ruchoma część zacisku) zerżnięty prawie na zero ![]() [ wiadomość edytowana przez: zigg dnia 2010-04-14 22:47:34 ] |
Snejku MKVI Gdańsk | 2010-04-15 15:19:42
A są jakieś szanse na uchylenie rąbka tajemnicy co innego może powodować to świszczenie skoro nie uszkodzone serwo ? Zakładając że świst wydobywa się podczas wciskania pedału hamulca oraz powoduje falowanie obrotów silnika ? |