Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pacior CC + Punto + Stilo Jaworzno | 2010-04-15 16:59:55 Witam!
Zamontowałem gaźnik z suzuki gsxr600, auto bezproblemu odpala i chodzi na wolnych, ale niechce się wkręcać na obroty. Po pożądnych zalepiniu taśmą filtra powietrza silnik zaczyna chodzic ale autko jakos wysmienicie nie jezdzi. Membrana na bank jest sprawna. Ten gazior ma troche inna budowe i powietrze pod membrane nie pobiera z boku gaznika tylko bezposrednio z dolotu (nr 4). Numer 1 odpowietrzenie komory plywakowej, 2 przelew, 3 paliwko. Bez filtra strzela i wali mgielka paliwa przed gaznik. Spotkal sie ktos z czyms takim? Jaki dolot wykombinowac do tego? ![]() ![]() ![]() Wczesniej testowalismy ikova z wyczynowej cz cross, auto szlo jak burza, tylko przepustnica byla juz wytarta i nie trzymal obrotow (te gazniki robia z gownolitu) ![]() |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2010-04-15 17:17:10 Wydaje mi się że najpierw trzeba zamontować ten gaźnik prawidłowo - bo teraz jest pod mocnym kątem. |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-04-16 06:28:03 Wiertełko i jedziecie z większymi dyszami paliwa - jak na 135 nie idzie to zacząłbym ze 160 i w górę |
![]() peo 125p katowice | 2010-04-16 20:49:06 doszlismy z rozwiercaniem do 180 i mozna juz bez zatkanego filtra jezdzic, ale jeszcze kiepsko ciagnie, trza sie zaopatrzec w wieksze wiertla i wiercimy dalej |
![]() QbaMotorsport Fiat 126p Kaczyce | 2010-04-17 10:21:55 Ja mam u siebie tez srednice 34 i jedzzie ładnie na dyszy 170 iglica ustawiona na srodek dobrze odpala zero zero klopotow.
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6af21797e95cd910.html |
![]() killerGrabage fiat 126p Poznań | 2010-04-17 19:18:47 miałem podobny problem z podobnym gaźnikiem. silnik chodził i odpalał elegancko. Niestety nie wkręcał się na wyższe obroty. Problem tkwił w drugiej przepustnicy, która otwiera się podciśnieniem, którego nie podłączyłem. Kiedy pomagałem tej przepustnicy ręcznie silnik wkręcał się jak szalony. |
![]() pacior CC + Punto + Stilo Jaworzno | 2010-04-18 11:58:27 jak to podciśnienie podpiales? i co zrobic z tym powrotem z gaźnika? jest jakas opcja zeby z niego pociekło paliwo? czy gdzies go tylko przymocowac bez wpisania w powrót do baku? [ wiadomość edytowana przez: pacior dnia 2010-04-18 12:01:59 ] |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-04-18 14:12:48 Miałem do czynienia z kilkoma gaźnikami i w żadnym nie podpinało się podciśnienia. Sprawdź czy w suwaku obok iglicy są dziury - tamtędy jest wysysane powietrze znad membrany. Inna kwestia że z drugiej strony membrany powinno być doprowadzone ciśnienie atmosferyczne - czasami jest tam stosowany jakiś tłumik (moje przypuszczenie)...
1 - to mi wygląda na odpowietrzenie komory pływakowej. Jak podepniesz podciśnienie to nie pojeździsz. |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2010-04-18 20:59:01 domel a Ty masz podcisnieniowego mikuni? |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-04-18 23:00:56 TAK |
![]() Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2010-04-19 00:01:27 moze o tym wiesz,ale gdyby nie to sprzedam ci historie motocyklowa: w suzuki dr 650 gaznik podcisnieniowy mikuni jest zakałą całego układu napedowego tej hulajnogi, lecz mozna to łatwo usprawnić, zakłada się gaźnik mechaniczny z pompką przyspieszającą, zwykle jest to keihin o podobnych srednicach krocców i dobrany z motoru o tejze pojemnosci. opowiesci kolesi którzy temat przerobili są wiarygodne i przypuszczam ze mogłbys sporo zyskac zakładając taką tchawke ![]() pozdro |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2010-04-19 00:22:29 Swego czasu kusiło mnie przejście na coś z pompką przyspieszającą jednak wymagało to budowy nowego kolektora i odpuściłem. Niemniej jednak dobrze wiedzieć, że warto i jak mnie jeszcze kiedyś nawiedzi coś zapodać ze ścigacza to poszukam Keihina ![]() |
![]() pacior CC + Punto + Stilo Jaworzno | 2010-04-19 20:07:36 po dzisiejszych kombinacjach na dyszy paliwa rozwierconej na 180 zaczał konkretnie juz ciągnąć silniczek, ale raność nie trwałą długo, bo potestach na wiekszej i mniejszej dyszy i powrocie spowrotem na 180 przestał juz jechac, pomimo identycznego ustawienia gaźnika jak wczesniej;] musze poczekac az wreszcie przyjdzie pozadny filter powietrza, bo na tym rzeźbionym to cieżko do ładu dosc czy on cos nie przytyka, czy jakies lewe powietrze nie ciagnie gdzies na dolocie.
ps: jak mi sie tak samo dymi z kolektora jak tu na filmiku to mam rozumieć ze mi uszczelniacze puszczaja i mi sie olej na zaworach podgrzewa i dymi?? http://www.youtube.com/watch?v=a83FaLPKrDc [ wiadomość edytowana przez: pacior dnia 2010-04-19 20:08:14 ] |
![]() Porthos Fiat 126p Spec n ;-) Głosków | 2010-04-19 22:24:00 takie parowanie benzyny jest normalne, czy to na mikuni, czy zwykłym maluchowskim gaźniku.
jak idą uszczelniacze zaworowe/prowadnice to wali ci dymem z wydechu po odjęciu gazu. |
Karcio86 fiat 126p Poznań | 2010-04-25 15:46:14 polecam gaznik mikuni bst 36 . tutaj linki do stron dzieki ktorym wystroilem gazior. dzieki tez dla dommel i mateusza za podanie srednic w trojniku, zasilaniie fi6 ,powrot fi4 . to info dogaznikow bez powrotu i na elektrycznej pompie. www.africatwin.com.pl/showthread.php?t=2993 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184&highlight=bible |
fighter31 Srebrna Góra | 2011-01-31 22:07:01 panowie mały wykop,
dotyczy oczywiście mikuni,model: BDST 40mm gardziel, mam taki problem, wierciłem dyszę od 150 w górę, najlepiej motor chodził na 230, wtedy miałem kolektor zrobiony z grubej gumowej rury i wszystko hulało w miarę dobrze, miał wolne ciągnął powyżej 8tys, postanowiłem zrobić stalowy kolektor i zaczęły się jaja tzn. na tych samych ustawieniach silnik ciągnie do 5,5tys łapie wtedy zajawkę (przerywa) i następnie zaczyna ciągnąć od 6,2 do powyżej 8 tys bez problemu. doszedłem do wniosku że go lekko zalewa na tym zakresie, zatem zszedłem z dyszą dół do 220, później 210, efekt taki że zajafkę ma od 5,5 ale później już się nie wkręca jak wcześniej, po prostu cały czas przerywa, Czy może to byś spowodowane tym że na wlocie do gaziora mam tylko i wyłącznie stożek, bez jakiekolwiek nadmuchu z wlotu powietrza?, bo to ostatnia rzecz jakiej nie przetestowałem. Kombinowałem z poziomami paliwa, różnej średnicy trójnikami itp, skracałem nawet sprężynę od membrany, aby lżej się otwierała i więcej powietrza wpadało, ale o nic nie pomogło |
![]() gumisrally fiat 126p Nowy Wiśnicz | 2011-02-27 12:41:48 Witam!Jak widzę wszyscy mają problemy z Mikuni i u mnie również wystąpiły dlatego zapytam szpeców ![]() ![]() zdjęcia gaźnika i całego silnika: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us filmik falujących obrotów(jak by ktoś siedział w bobie i gazu dodawał :/) http://www.youtube.com/watch?v=84lsnq67-Go [ wiadomość edytowana przez: gumisrally dnia 2011-02-27 12:42:40 ] |
![]() dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2011-02-27 12:46:12 A gdzie masz powrót paliwa? Przelewa Ci komorę pływakową i nie dojdziesz z tym do ładu zanim nie rozwiążesz właściwie zasilania paliwem. Na odpływie daj zwężkę 3mm. |