[DOHC] wyczynowe częsci do niego i SOHC - poszukiwane!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Tak jak w temacie...

Jesli macie namiar na jakiekolwiek czesci pochodzace z wyczynowych silnków fiata ( czyt Rajdowych), namiary na całe silnik, elementy wyposarzenia itp...dajcie znac..

Wklejajkcie tez tutaj adresy firm i specjalistów którzy maja w asortymecie jakies HIGH_PERFORMANCE czesci do tych silników..kute tłoki, wałki, zawry itp..

bede wdzieczny za jaka kolwiek pomoc...

dokładne dane piszczei mi na priva;]

pozdrawiam i dziekuje;]



[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-04-07 16:07:55 ]
[ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ]
  
 
Niejaki pan Zygmunt handlujący częściami do fiata na giełdzie Żerań w Wawie miał do sprzedania komlet tłoków 84 mm z korbowodami do silnika DOHC. Oglądałem te tłoki bo miałem na nie ochotę ale niestety cena mnie odstraszyła 1000 zł za 4 szt tłok korbowód. Tłoki były mocno wygarbione jakieś 8,5 - 9 mm od denka, miały bardzo duże podfrezowania pod zawory, składały się praktycznie z samego denka i łożyskowań swożnia tłokowego, płaszcz był w stanie szczątkowym, korbowody były dużo lżejsze od standardowych dało się to odczuć trzymając je w ręku, nie miały żadnych kantów i nadlewek, po prosty gładkie jak pupcia niemowlaka. Pan Zygmynt zarzekał się że to z oryginalnej fiatowskiej sportowej jednostki napedowej, i ja mu wierzę bo nie widziałem jeszcze takich tłoków do DOHC. Co do kontaktu to mam go tylko przez giełdę, ale Janio też zna tego człowieka i może on będzie miał jakiś namiar na niego. Jeżeli nie to zapytam o te tłoki i korby jak będę na giełdzie.
Ze swojej strony mogę zaoferować dwa gaźniki poziome Solex C40 wraz z kolektorem ssącym do DOHC, jako punkt orientacyjny mogę podać że średnica gardzieli to 34 mm czyli prawdopodobnie z silnika z Fiata Ritmo 1,6 Abarth. Jakbyś był zainteresowany to proszę na priva. Gaźniki są po kompleksowej rozbiórce, czyszczeniu i wymianie oringów złożone i zawinięte w folię czekają na chętnego(oczywiście z kolektorem ssącym i podkładkami izolacyjnymi).
  
 
Swiatek Tuning z Bydgoszczy moze Ci wykonac 2 nowe walki zozrzadu wersja GT za jedyne 900 zl przyrost mocy okolo 10-15 %
poszukaj w internecie adresu firmy.
  
 
..jest głowica do silnika 1.6 TC wyczynowa z wałkami firmy BREDA za jakieś 5 stów..kompletna stan idealny..
  
 
Te tłoki są aktualne, pan Zygmunt nadal je dla mnie trzyma . Jezeli jest ktoś zainteresowany to proszę na priva. Cena wyjściowa bez zmian 1000 PLN, ale chyba można się będzie potargować.
  
 
..głowica już nieaktualna- podkupił ją niejaki Myszkier..
  
 
dzisiaj kupilem te kute tloki i korby za 900zl, wiec w sumie bardzo tnabio, sa w idealnym stanie, zloze na tym jakis mocny silnik . az dziwie sie ze nikt tego nie kupil bo faktycznie oplacalo sie.


-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)

[ wiadomość edytowana przez: Walezy dnia 2003-11-19 01:28:26 ]
  
 
No przeciez pisałem o tych korbach i tłokach juz dużo wcześniej, był namiar na Pana Zygmunta, wystarczyło zadzwonić, umówić się i ruszyć dupę do Wawy. Mówiłem że to zajebisty temat, dziwię się że dopiero teraz Walezy to łyknął. I dobrze bo zestaw trafił w dobre ręce . Może na przyszłosć będziecie mnie uważniej słuchać, bo jak coś mówię to tak jest.
A tak na marginesie mam jeszcze dwa gaźniki Solex C40 równiez w zajebistym stanie+ kolektor dolotowy i podkładki izolujące-pod DOHC. Gardziele 34 mm. Z jeżdzacego auta, rozebrane, odczyszczone, poskładane, zafoliowane leżą i czekają na chętnego. Jakby ktoś życzył to prosze na priva. Od tego samego gościa co tłoki i korby Walezego.
  
 
Gośc chciał to opędzic tylko w komplecie a mnie kute nominalne tłoki nie pasowały bo mam jeszcze zapas na szlif a tulejować zdrowego bloku mi szkoda. Dobrze, że kupił ktoś taki jak Walezy jemu się to przyda do ścigania.
Wiecie może coś o Volumexie do kupienia, Ireq coś pisał kiedyś.
Ewentualnie o turbo do Lancii Themy.
  
 
Cytat:
2003-11-25 16:45:11, arturw pisze:
A tak na marginesie mam jeszcze dwa gaźniki Solex C40 równiez w zajebistym stanie+ kolektor dolotowy i podkładki izolujące-pod DOHC. Gardziele 34 mm. Z jeżdzacego auta, rozebrane, odczyszczone, poskładane, zafoliowane leżą i czekają na chętnego. Jakby ktoś życzył to prosze na priva. Od tego samego gościa co tłoki i korby Walezego.



niestety popadłem w długi (a nawet i któtki i niewiem co gorsze ) ale pamietam o twoich gaźnikach bo odkąd zobaczyłem na zywo u (tutaj cezura bo obiecałem zachowac tajemnice) ich Weberowskich braci powiedziałem ze musze takie miec wiec poldek bedzie palił jak benzyne smok gumy jak ameykański muscle car a ja bede szceśliwy
  
 
posiadam gażnik do RITMO 125 TC, i pare innych rzeczy z tego samochodu, kolektor rurowy, chłodnica oleju, głowica z wałkami, blok z wałem i tłokami bez dokumentów
  
 
Cytat:
2003-11-30 13:52:04, bobiko pisze:
kolektor rurowy, chłodnica oleju,



ciekawe czy bedą pasować do poloneza z silnikiem DOHC
  
 
Na rajdy.hoga.pl znalazlem cos takiego:

NOWE RAJDOWE WAŁKI ROZRZĄDU DO SILNIKA 2000-132 FIRMY BREDA
WAŁKI MAJĄ OTWORY REGULUJĄCE
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZĄ KOŁA ROZRZĄDU POSIADAJĄCE OTWORY REGULUJĄCE-NONIJUSZ.



cena: 2000 ZŁ
telefon: 608-42-45-46
imię i nazwisko: LESZEK
adres: WARSZAWA
województwo: mazowieckie
e-mail: LESZEK.S1@WP.PL
  
 
Arturw a ile chcesz za te gaźniki z kolektorem bo może bym się skusił tylko jeszcze problem gazu nie wiem jak tam rozwiązać ale to szczeguł
Pozatym jeszcze interesuje mnie kolektor rurowy może rzućcie jakieś ceny to będe myślał