[K] Drążek układu kierowniczego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli ktoś dysponuje takowym z rozbiórki (jeśli to ważne to do Espero 2.0 z poduszką i wspomaganiem) to jestem chętny bo podobno z nowymi już trudno.
  
 
nie strasz

od lanosa tez pasuje
  
 
W intercarsie i w focie mają takie z różnych firm.
Lewe i prawe

Pasują m.in. od nexii, espero, lanosa, ascony C i kadetta E





Wal do autobusa
  
 
Cytat:
2010-04-28 19:32:35, krzychu_ch pisze:

Wal do autobusa


będą takowe pasować ??




  
 
Cytat:
2010-04-28 19:32:35, krzychu_ch pisze:
W intercarsie i w focie mają takie z różnych firm. Lewe i prawe Pasują m.in. od nexii, espero, lanosa, ascony C i kadetta E Wal do autobusa


Jakie prawe i lewe? Mi się rozchodzi o drążek kolumny kierowniczej - chyba pojechałem z tytułem wątku...

Autobus już zawezwany
  
 
No właśnie prawy i lewy mam ale tego o jaki Ci chodzi to nie mam

Mam numery katalogowe ale u mnie nie dostępne :
SASIC
SA9006260
SA9006259
Ale to nie to, bo to lewy i prawy
Te mam dostępne tylko z Kagera...

[ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2010-04-29 15:52:18 ]
  
 
Nie do końca pojmuję ale uznaję że nie masz tego o który mi chodzi
  
 
rozumiecie co do siebie piszecie czy nie bardzo?
  
 
Chyba nie za bardzo
  
 
Mam dwie sztuki z Saaba 900tki NG bedą pasowały.! Za przysłowiowe piwo odsprzedam... tylko napiszcie o który chodzi


[ wiadomość edytowana przez: Czarek_Rej dnia 2010-04-29 21:24:29 ]
  
 
Cytat:
2010-04-29 15:12:28, YeLonkoskY pisze:
Jakie prawe i lewe? Mi się rozchodzi o drążek kolumny kierowniczej - chyba pojechałem z tytułem wątku... Autobus już zawezwany



Może kolumna?
  
 
Cytat:
2010-04-29 21:23:59, pyrekcb pisze:
Może kolumna?



Kolumnie czyli calą maglownice tez mam do opylenia za 250zł po kompleskowej regeneracji oczywiscie z Saaba ale bedzie pasowała do espero... bo to tosamo
  
 
Cytat:
2010-04-29 21:23:59, pyrekcb pisze:
Może kolumna?


Nie kolumna tylko sam drążek w kolumnie (jeśli dobrze zrozumiałem mechanika) który wziął i się zgiął.
Na razie mi to gość "zdrutował" tak że kierownica chodzi ciężej ale nic nie obciera ale powiedział że to czasowe rozwiązanie i potrzebna jest wymiana.
Jeśli od Saaba pasuje to ja jestem chętny tylko żebym znów nie kupił czegoś co mi nie będzie ostatecznie potrzebne bo w ten sposób mam już 2 głowice silnika do sprzedania
  
 
przecie "kolumna kierownicza" to coś w pionie (a raczej w pionowym skosie ) ...uogólniając takie zespół od koła kierownicy do przekładni

"Maglownica" to już konkretnie przekładnia kierownicza - zdecydowanie "poziom" i to pod maską

Może jednak warto by uściślić u mechaniora co dokładnie potrzeba ??
  
 
Cytat:
2010-04-30 20:27:35, bogdan1 pisze:
przecie "kolumna kierownicza" to coś w pionie (a raczej w pionowym skosie ) ...uogólniając takie zespół od koła kierownicy do przekładni "Maglownica" to już konkretnie przekładnia kierownicza - zdecydowanie "poziom" i to pod maską Może jednak warto by uściślić u mechaniora co dokładnie potrzeba ??


Zdecydowanie chodzi o ten pionowo-skośny drążek a nie o maglownicę.
  
 
To może ktoś ma cała kolumnę kierowniczą do 2.0 z poduszką?