[S] Fiat 126p RALLY

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z wielkim żalem wystawiam na sprzedaż moją świeżo złożoną rajdówke Nie zdążyłem się nią nacieszyć ale sprawy osobiste zmuszają mnie do takiej decyzji.
Samochód zakupiłem ponad dwa lata temu od pana, który dostał go od taty także cała jego historia od początku (czyli 1990r) do końca jest mi znana. Autko jest 100% bezwypadkowe!

Co zostało zrobione:
Samochód został rozebrany do zera, wyczyszczony, obspawany, powzmacniany, zakonserwowany
- resor sklepany na 13 cm wraz z dołożonym piórem
- tył sprężyny obcięte o 1 zwój
- 4 amortyzatory krosno utwardzone
- szybkoskręt
- koła ustawione na delikatny negatyw dzięki czemu samochód
prowadzi się fenomenalnie
- skrzynia biegów w idealnym stanie, świeżo zalana olejem
- nowe półośki, przeguby, zabieraki (miesiąc temu wymienione)
- nowe kompletne sprzęgło wymienione 2 tyg temu
- układ hamulcowy został złożony na nowych częściach (pompa,
bębny, okładziny, cylinderki, rozpieraki), ręczny bez ząbków -
bardzo dobre hamulce

Wnętrze pod koniec 2009 roku zostało wyczyszczone i pomalowane na biało, do tego w środku zamszowa kierownica z 9 cm obsadzeniem (na gw.), 7 cm oryginalna naba, kubełki: od strony kierowcy Bimarco Dakar (najwyższy model), pasażer Bimarco C oba w bardzo dobrym stanie, pasy szelkowe Momo 4-punktowe od strony kierowcy, od strony pasażera 3-punktowe Schrott, ponadto zamontowany jest wyłącznik prądu, oraz siatka na kaski.

SILNIK
Złożony w sierpniu 2009 r. – ledwo dotarty, przejechał 2500km, WSZYSTKO oprócz tłoków i alternatora jest nowe.
Głowica -4,5mm + uszczelka miedziana, pełna polerka wraz z kolektorami, duże zawory, obsadzone niżej, powiększone kanały dolotowe i wylotowe
Wałek (kopia) 555 Kałuża Motosport
Gaźnik kompleksowo zmodyfikowany
Strumienica dolotu
Strumienica wydechu Breda
Odchudzone i wyważone koło zamachowe 4.3 kg
Auto zawsze jeździ na paliwie Shell Vpower Racing 99+
Wszystko to zestrojone z Nanoplexem 213 (niebieski)
Dwa miesiące temu został wymieniony olej na Castrol Edge Sport 10W60 – dorzucam 1l oleju gratis

Samochód jest potwornie głośny i aby mógł jeździć po ulicy zostało wykonane na zamówienie specjalne wycieczenie na przepustnicy sterowane linka ze środka kabiny. W praktyce wygląda to mniej więcej tak:

http://www.youtube.com/watch?v=XcQcZzXHZRc

Dzięki temu można spokojnie jeździć po mieście czy dojazdówkami pomiędzy odcinkami
Ciekawostką jest autoalarm i centralny zamek sterowany z pilota

Reasumując silnik jest bardzo mocny, złożony przez mechanika, który zna się na rzeczy, wszystko zrobione jest z głową i śmiało można stwierdzić ze taki silnik jest w stanie wytrzymać duże przeciążenia. Tak jak pisałem wyżej silnik jest ledwo dotarty gdyż przejechał zaledwie 2500km.

Jako potwierdzenie jego możliwości dodam, że samochód wystąpił w kilku imprezach i w większości wypadków był pierwszy w klasie i bardzo wysoko w generalce czego przykładem jest KJS Limanowa 25.04.2010 gdzie zająłem 1 mc w klasie i 7 w generalce

Poniżej przedstawiam najświeższą relacje video:
http://www.youtube.com/watch?v=0vv5P11oGmY

Więcej video http://www.youtube.com/user/meo87

Samochód jeździ na 13 calowych felgach od SC szerokość 5” na które 2 tygodnie temu założyłem nowe opony 135/70/13, zamiast śrub na przedniej i tylnej osi zamontowane są szpilki aby można było zastosować dystanse, które dorzucam w komplecie. Na tyle aluminiowe 24 mm a na przodzie stalowe 10mm.

Do tego dorzucam 6 złotych felg 12” z oponami 135/80 idealne na treningi, 4 felgi 12” z oponami zimowymi Dębica, 8 bardzo ładnych opon zimowych 13” + kilka innych opon 12 i 13 cali + różne graty typu chromowany zderzak itp.

Piękny czarny lakier wraz z białym wnętrzem, w połączeniu z rykiem silnika sprawia, że samochód prezentuje się niesamowicie i zawsze przykuwa wzrok przechodniów…

Samochód został robiony bez żadnych oszczędności (chyba, że chodzi o masę pojazdu) ponieważ chciałem nim dłużej pojeździć, ale sytuacja zmusza mnie do zakupienia auta ekonomicznego, którym mogę pojechać wygodnie w dłuższą podróż.
Jeśli chodzi o Rajdówke to wszystko ustawione i zestrojone, nic tylko wsiadać i jechać…!!!

Odrazu uprzedzam, że nie sprzedaje części osobno. Sprzedaje rajdówke wraz z całym zapleczem!

Ciężko określić ile to wszystko jest warte. Sam silnik kosztował mnie ponad 2000zl, nie wspominając o całej reszcie, która kilkukrotnie przekroczyła tą wartość.

Więcej informacji pod nr 668 207 851

Cena jaka mnie interesuje to 4299 zł.




  
 
up
  
 
up
  
 
Szczerze!! za taką kwotę będzie ciężko. Mi to ze rozumiem że kosztował Cię ten wóz o wiele wiecej, wiem bo budowałem sam nie tak dawno. MIMO TO REALNA CENA TO 3000ZŁ. Jak Ci nie pasuje to lepiej go zostaw.
  
 
Kolego zgodzilbym sie z Toba gdyby nie fakt ze za 3000 zl chodza rajdowki ale wytyrane po kilku sezonach - a nie świezo zlozone auto ktore przejechalo raptem kilka KJSow To jest roznica, ktora dzieli moje auto od innych. 2500km przejchane na nowym silniku to smiechu warte - ledwo dotarte.
  
 
Cytat:
2010-05-13 18:58:43, meo87 pisze:
2500km przejchane na nowym silniku to smiechu warte - ledwo dotarte.



NIe wkradlo sie jedno 0 za duzo? Albo dwa?
  
 
No właśnie kolego, z tymi zerami to racja, jak ten motor tak zgrzebany ma 2500 tys. to nadaje sie do generalnego prawie ze remontu.Ale pomijajac wszystko,chcieć można ,ale czy ktoś da?
  
 
Cytat:
2010-05-13 21:13:11, RALLYKOT pisze:
No właśnie kolego, z tymi zerami to racja, jak ten motor tak zgrzebany ma 2500 tys. to nadaje sie do generalnego prawie ze remontu.Ale pomijajac wszystko,chcieć można ,ale czy ktoś da?



Rallykot, przy tak mało dłubniętym motorze i dobrym oleju 2500km to pryszcz. Sorry za OT
  
 
Tak tak RALLYKOT juz robie remont hahaha
Przeczytaj najpierw dokladny opis silnika nim cos napiszesz - wtedy bys wiedzial ze tak dlubniety motor przy tym przebiegu i oleju jest w świetnej kondycji - tym bardziej ze w tych 2500 km bylo kilka oesowych - reszta dojazdowki.

PS. Pozatym jak nie jestes zainteresowany zakupem to sie nie wypowiadaj bo ja nie oczekuje w tym poscie komentarzy na temat auta i jego wyceny.

  
 
SILNIK
Złożony w sierpniu 2009 r. – ledwo dotarty, przejechał 2500km, WSZYSTKO oprócz tłoków i alternatora jest nowe.
Głowica -4,5mm + uszczelka miedziana, pełna polerka wraz z kolektorami, duże zawory, obsadzone niżej, powiększone kanały dolotowe i wylotowe
Wałek (kopia) 555 Kałuża Motosport
Gaźnik kompleksowo zmodyfikowany
Strumienica dolotu
Strumienica wydechu Breda
Odchudzone i wyważone koło zamachowe 4.3 kg
Auto zawsze jeździ na paliwie Shell Vpower Racing 99+
Wszystko to zestrojone z Nanoplexem 213 (niebieski)
Dwa miesiące temu został wymieniony olej na Castrol Edge Sport 10W60 – dorzucam 1l oleju gratis




Jak to jest mało dłubniety motor to ja zaraz ku...wa nie wytrzymam.To Wy sie zastanówcie co piszecie. Jezdze prawie dokładnie na takich modyfikacjach i wiem co jest zgrane,tylko róznica w głowicy bo ja mam 6mm.Ale ok. nie znam sie,życze miłego handlu!!!
  
 
Rallykot, sory, ale nie masz racji

Gaźniki Mrally są chujowe, silnik Meo niewiadomo jak wysilony, widzę że masz jakieś problemy w tej materii...
Jeżdzę na takim samym silniku na codzień, w tym tygodniu silnik ten zrobił 600km...podczas majówki zrobił 300km, jadę nim na zlot do Zvolenia (zrobi jakieś 1400km), do tego czasu też nabije pewnie z 1000km i nie widzę problemu, ani tymbardziej nie widzę zbliżającego się remontu . Wysilone silniki które zadupcają to Mają Dommel czy Cichy Bob, a tutaj jest standardowo dłubnięty silnik do KJS w którym wymieniasz co jakiś czas olej, regulujesz, zaliczasz kolejne KJS-y.
  
 
RALLYKOT wez sie zastanow co piszesz - jak masz 6 mm glowiece to wpizdu wiecej niz ja wiec nie ma co porownywac mojego silnika do twojego. Sam widzisz jak pisal Porthos - robi kilometry na takiej samej konfiguracji motora i nic mu nie dolega...
Zreszta napewno lepiej wiem co mam i w jakim jest stanie niz ty na odleglosc z tego co jest napisane.

Koniec OT!
  
 
Porthos problemy z materią to ty może masz, bo ja wiem co pisze. Owszem zgodze sie że to mały przebieg, ale jest chyba różnica ; Jazda 2500km do Kościoła na takim motorze,a 2500km zadupcania na kreciołach i kjs-ach,więc nie róbcie ze mnie cymbała bo troszke juz jeżdżę. Próbujecie być cwanymi liskami ,ale ja jestem łowcą takich cwanych lisków jak Wy!!!!!
  
 
Rallykot, jestem rudy, więc lis to jestem od urodzenia
Ja jeżdzę maluchami raptem 10lat, ale się nie znam...

U mnie silnik jeździ na codzień i startuję w KJS-ach - zapraszam jutro do Skierniewic, za dwa tygodnie do Legionowa, w międzyczasie treningi i sprinty ...ale widzę że nie da ci sie przetłumaczyć
  
 
Heh Porthos nie przegada mu Pozatym juz pisalem - ze ostrej jazdy tzn kilka KJSow bylo niewiele - czyli auto z pelnym wykorzystaniem mocy przejechalo kilkanascie kilometrow - reszta to dojazdowki i czasem jakas wycieczka wiec nie wmawiaj mi ze to duzo Pozdrawiam
  
 
up
  
 
tak tak meo87 up srup!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
tak tak up srup zmiana dup - ale i tak rallykot wszyscy cie lubimy ze piszesz takie madre rzeczy - jestes gosc
  
 
Dobra skończcie już.
RALLYKOT cena Ci nie pasuje ale nie masz chyba zamiaru kupić auta więc nie ma sensu żebyś się wypowiadał.
Meo87 może nawet miliard zawołać i UPować sobie do woli. Nie ma sensu robić zbędnego off topu analizując przebieg-ile km zrobił cisnąć 100000obrotów a ile jeżdżąc do kościoła na 3cim biegu...

Dajcie spokój..
  
 
Cytat:
2010-05-24 00:07:47, Milten pisze:
Dajcie spokój..



Mówisz masz:

Rallykot robi standardowo to co umie najlepiej, tzn. wiochę Ciekawe czy i tym razem będzie mi spamował na pw