Centralny zamek, alarm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, borykam się z problemem otóż mam w polonezie atu plus założony alarm oraz centralny zamek, jednak jest on rozłączony, takiego już kupiłem.Posiadam pilota, który nie reaguje, alarm nigdy się nie włączył z czego stwierdzam że jest rozłączony, centralny zamek również jest jednak nie działa, jak to sprawdzić, gdzie szukać rozwiązania tego problemu jest on jakoś rozłączony ? jak sprawdzić ten alarm można go jakoś uruchomić ręcznie ? i co z centralnym zamkiem.

Pozdrawiam
  
 
Hmm pogrzebałem, pogrzebałem i coś chyba zepsułem, znalazłem alarm, okazało się że był odłączony podłączyłem kostki lampka zaczęła migać, alarm zaczyna wyć dopiero po przekręceniu kluczyka w stacyjce ( a czy nie powinien czasem zacząć wyć przy pociągnięciu za klamkę ? ) hmm, ale teraz bardziej martwi mnie inny problem który się pojawił po przekręceniu stacyjki alarm się włączył pilot najwyraźniej jest chyba zepsuty bo nie działa ( nową baterie włożyłem ) alarm wyłączyłem poprzez odłączenie kostek, jednak teraz nie odpala mi na benzynie :/ coś mi mówi że nastąpiło odcięcie benzyny tak ? jak to naprawić ? odłączyłem już ten alarm i ciągle nie chce odpalać na benzynie, po przekręceniu nie słychać nawet jak pompka zasysa paliwo, cisza...
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
  
 
Centralny zamek teoretycznie powinien działać bez alarmu jeśli w przednich drzwiach są siłowniki typu "master" czyli z 5 przewodami.
Alarm powinien się uaktywniać po otwarciu drzwi albo maski, czyli po tym jak zadziała wyłącznik drzwiowy (ten od lampki) lub podobny zamontowany pod maską.

Odcięcie benzyny na ogół wykonane jest poprzez odcięcie dopływu prądu do pompy. Czyli musisz poszukać albo grubych przewodów wychodzących gdzieś z samego alarmu i idących do przeciętego zasilania pompy, albo podobnych idących do dodatkowego przekaźnika umieszczonego analogicznie.
W zależności od rozwiązania albo odcinane jest zasilanie fabrycznego przekaźnika pompy, albo napięcia, które z niego wychodzi.