Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2010-05-11 07:44:03 Tak jak w temacie jakie przełozenie ma most od poldka karetki ???? |
![]() enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2010-05-11 08:31:23 Przełożenie w karetce to 10/41. |
Barti125pGRT F&F Sympatyk FSO 125p Gliwice | 2010-05-11 09:01:41 ok dzieki
|
![]() Tailgunner FSO 125p tarnów | 2010-05-11 09:19:24 a w karetce nie było przypadkiem coś w stylu 4.78 ? |
![]() CarvMachine F&F Sympatyk FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2010-05-11 09:46:28 Niestety ale 4,78 to jakas bajaka, sprawdzalismy z marem kilka mostow z poloneza karetki i były 10/41 |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-05-11 10:19:21 A to ciekawe........., a może te karetki miały mosty wymienione???
Bo ja spotkałem się 9/41 - głównie. Ostatnie nowe przełożenie, które kupiłem w tamtym roku było także od Poldka karetki. |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-05-11 10:44:41 Ale 9/41 to 4,55.
A jak miało by być zrealizowane to 4,78 ? |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-05-11 11:16:11
Skończ te sabałowe bajania. Karetki miały 4.1, zdarzało się 4.3. |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2010-05-11 11:29:50
ej no panie - teoretycznie to jest do osiągnięcia w taki sposób 9/43 = 4,777778 |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-05-11 13:10:24 Wiem, umiem dzielić ![]() |
![]() Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2010-05-11 13:15:01 dlatego napisałem, że teoretycznie ![]() ![]() |
![]() kania_ F&F Sympatyk 125p Krakow/Trzebinia | 2010-05-11 14:08:29 będzie na pewno głośne jeśli się nie zatrze ![]() |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-05-11 14:27:56 JOSE, zanim będziesz pisał coś na temat Sabały, zasięgnij do literatury fachowej i grzeczniej, bo nie masz racji.
Dane techniczne POLONEZA CARO COMBI itp. """"Do wszystkich tych silników stosowane są sprzęgła jednotarczowe, sterowane mechanicznie, pochodzące z samochodu Polonez. Skrzynia biegów 5-biegowa , pochodząca z samochodu Polonez, w niektórych wersjach silnikowych różni się jedynie przełożeniem napędu prędkościomierza. Tylny most z przekładnią główną pochodzi z nowego Poloneza MR93, to znaczy jest on wydłużony stosownie do powiększonego 0 60 mm rozstawu kół. Przełożenie główne jest zmienne w zależności od zastosowanego silnika. Dla silnika podstawowego 1,6 dm3 gaźnikowego oraz jednostki wysokoprężnej przełożenie to wynosi 4,1, a przy silniku 1,6 z wtryskiem benzyny 4,55. Koła jezdne 5J x13 oraz ogumienie o rozmiarze 185/70 x13 również pochodzą z samochodu Polonez. """ I nie wiem skąd wziołeś 4:3, ale takie przełożenie występowało w krótkiej serii Fiata Combi, i tylko przy moście Jugosłowiańskim. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-05-11 14:32:21 ] |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-05-11 14:33:00 |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-05-11 14:40:05
jestem prawie pewny że w ogóle nie dadzą się złożyć. A gdyby nawet, to momentalnie je szlag trafi, nawet podmiana tego samego rodzaju z innej pary zazwyczaj kończy się zmieleniem po kilkudziesięciu/kilkuset kilometrach. Gregor 4,55 jest znane, ale dalej ani słowa o 4,78 ani o karetce. A 10/43 jest też jak najbardziej typowe każdy Poldorover ma takie. |
![]() gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2010-05-11 14:47:26 Krzemowy dał linka do strony. Tam są wszystkie dane techniczne, a karetka , była składana w tych samych zakładach co kombi.
I miała identyczne przełożenia. 4;78 nie istniało. 3;55 3;72 3;93 4;1 4;3 poldorover 4;55 Combi, Karetka 5.37 Truck Takie przełożenia wystepowały w polskich mostach. Sorki: Fakt 4;3 ma POLDOROVER. [ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2010-05-11 14:48:30 ] |
![]() jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2010-05-11 14:51:15
Ten tekst zawiera kupę błędów. W karetkach nigdy nie były silników diesla. Były natomiast w cargo. Kombi miało normalne przełożenia (3.9 dla 1.6), wersja Van miała 4.3. Jeśli mi nie wierzysz, polecam Trzeciaka albo Morawskiego (str. 13) i tabele z kombinacjami nadwozi, silników i mostów.
Pokaż mi choć jednego takiego trucka. I następnym razem przestań udawać szpeca, bo połowa danych które podałeś jest nieprawdziwa. [ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2010-05-11 15:06:31 ] |
![]() Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2010-05-11 14:52:46 fatal error [ wiadomość edytowana przez: Krzemowy dnia 2010-05-11 14:54:11 ] |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2010-05-11 15:14:30 W tejże tabeli ( morawski str. 13 ) występuje w jednym z typów trucka 5,125 (8/41) ani słowa natomiast o 5,37
|