MotoNews.pl
  

Volvo s60 stag300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam.

Mam na imie Zuza mieszkam w UK. Kupilam volvo s60 2.4T. Mam w nim instalacje stag 300. Wyjezdzilam 1 bak .42l. Spalanie 16l . Jeszcze 2 baki i bedzie robiona regulacja. O co chcialam zapytac?? W sumie bardzo o nic, chcialam sie tylko przywitac i w razie problemow pisac na forum Te 16l to mam nadzieje ze to tylko kwestia regulacji.


Moze ktos podzieli sie opiniami na temat stag 300 i volvo s60??


Pozdrawiam
  
 
.....albo ciężkiej nogi..........
  
 
raczej spokojnie jezdze, troche przymulone to auto teraz wiec nie ma co szalec. Robie ok 500km w tygodniu, niedlugo jade do PL wiec musi porzednie wyregulowac

Czy w Niemczech jest taka sama koncowka jak w UK czy w PL?? Bo mam koncowke dodatkowa na PL, wystarczy?? Czy musze jeszcze inna kupic na Niemcy??
  
 
widze ze temat sie rozwija jak burza a ile odpowiedzi

no nic...


przejechany kolejny bak, tym razem 17l / 100

zaraz jade do mechanika, bo w miescie jezdzi bez zarzutow, ale juz na autostradzie troche gorzej. Przy dodaniu gazu troche sie dusi i zapala mi sie kontrolka silnika i gdy dodaje gazy mruga

200koni a mocy nie czuc :/


mam nadzieje ze on nie bedzie tyle zawsze palil, i ze poustawia mi to dobrze, bo narazie to w cenie nie mam roznicy czy leje gaz czy benzyne.


swiece tez bede wymieniala, bo mechanik mowi ze trzeba, przy montazu gazu, a moze ktos mi powie, dlaczego??

[ wiadomość edytowana przez: zuzek34 dnia 2010-05-18 14:04:13 ]
  
 
Cytat:
zuzek34 pisze:
swiece tez bede wymieniala, bo mechanik mowi ze trzeba, przy montazu gazu, a moze ktos mi powie, dlaczego??


Stara śpiewka gazowników. Jak coś się dzieje z autem to od razu każą wymieniać cały układ zapłonowy, a nóż widelec pomoże, zamiast sprawdzić poprawność kalibracji. No chyba, że rzeczywiście od dawna tam nikt nie zaglądał, to wtedy wymienić trzeba.
Spalanie lpg trochę duże, wydaje mi się, że powinno być mniejsze, no chyba, że Panienka ma nogę ciężką.

Cytat:
zuzek34 pisze: Przy dodaniu gazu troche sie dusi i zapala mi sie kontrolka silnika i gdy dodaje gazy mruga

Takie rzeczy nie mają prawa się dziać. Szarpania być nie powinno. Widać już że montaż coś skopany. Najlepiej wrzucić jakieś foty silnika jak to wygląda pod maską. Coś mi się wydaje, że to monter nie gazownik zakładał ten gaz.
  
 
dziekuje za odpowiedz. Teraz jezdzi znacznie lepiej. Zrobil mape i poustawial ejszcze co trzeba. Jak zjezdze zbiornik to napisze ile spalil, no i juz nie szarpie.


Bardzo sie balam montowac ten gaz, ale on glownie tym sie zajmuje no i cenowo tez konkurencyjny do angielskich zakladow.


Mam to auto juz prawie rok i swiec nie wymienialam
  
 
Cytat:
zuzek34 pisze:
Mam to auto juz prawie rok i swiec nie wymienialam


świece wymienia się nie od wieku, tylko przebiegu. A jak często to zależy zazwyczaj od producenta. generalnie umowna zasada głosi, że na lpg co 15 tys. ale ja wymieniam co drugi przegląd czyli co 20 tys.
  
 
Cytat:
2010-05-19 06:59:36, _papa_ pisze:
świece wymienia się nie od wieku, tylko przebiegu. A jak często to zależy zazwyczaj od producenta. generalnie umowna zasada głosi, że na lpg co 15 tys. ale ja wymieniam co drugi przegląd czyli co 20 tys.



no to juz czas wymienic, bo zrobilam juz nim 30tys na gazie moze 2tys.


auto jezdzi lepiej, ale jeszcze mam problem.
na autostradzie gdy chce przyspieszyc, wyprzedzic kogos jest troche mulowate, nie szarpie juz jak ostatnim razem, ale ma slaba moc. I przy naciskaniu na gaz swici sie kontrolka silnika, i zaczyna migac. Jak juz osiagne predkosc ktora chcialam wylacza sie.

Moze ktos cos poradzi?? Moze to znowu kwestia ustawienia, ale mape mechanik juz robil i niby wsyztsko ok. Za tydzien wyjezdzam do PL i chcialabym zeby mi to autko dobrze jechalo

Mam jeszcze pytanie, czy np. bedac w PL moge podjechac o jakiegos warsztatu na sprawdzenie tej instalacji ewentualne ustawienie, czy raczej nikt po kims nie ebdzie chcial grzebac??

  
 
kolejne tankowanie....14l...no taki wynik jest juz bardziej zadawalajacy
  
 
Napisz w jakiej okolicy będziesz to ktoś z forum na pewno kogoś poleci.

Widocznie przy dużym zapotrzebowaniu na moc instalacja nie wyrabia i za mało gazu silnik dostaje, silnik spala za ubogą mieszankę i dlatego kontrolka świeci, dobrze byłoby wiedzieć jaki błąd wywala.

Napisz jaki masz reduktor gazu i jakie wtryskiwacze.
  
 
bede na opolszczyznie...


a o to wszytsko co pytasz dowiem sie w czwartek, bo jeszcze rpzed wyjazdem ma mi ustawiac, wiec napisze w czwartek.

Dzieki za odpowiedzi.
  
 
jestem rozczarowana i wkurzona

wlasnie jestem w PL, auto spalilo 15,5 litra przy 140km /h to na beznzynie spalal mi 10l. To troche za duzo, poza tym przy przyspieszaniu dalej kontrolka z silnika mi sie zapla. Mruga.

Nie ma tego objawu przy bezynie. Mechanik powidzial ze to swiece, swiece wymienione i auto dalej nie pali na 2 gary ale tylko na gazie.

Co robic??


Szukam jakiegos dobrego warsztatu na opolszczyznie ewentualnie slasku, bo jak tego nie suatwie to wole wracac na benzynie do domu
  
 
tyle to pali mój dodge charger 5,7 hemi przy tej prędkości
zajedź może do Opolski Serwis Gazowy na ul. Oleskiej
masz instalację stag, i jeśli zamontowane wtryski słabej jakości, to może ich wina, ale to tylko domysły
  
 
Bylam juz na Pruszkowskiej, podlaczyli do kompa ewidentnie nie pali na 1 zawor, moge odstawic do nich auto na 1 dzien, jesli nic groznego 150-200pln jesli cos do wymiany no to cena wieksza. Gazownik z UK pokryje mi tego koszty. No ale jeszcze zajade tam gdzie mowisz. Dizkei
  
 
Bylam na Oleskiej, powiedzieli ze sa za cienkie rurki i trzeba wymienic na nowe, koszt wymiany 400pln. Na tym moze sie jednak nie skonczyc.

Czy Waszym zdaniem ma to znaczenie ze nie pali na ten jeden gar??
  
 
jeżeli chodziło im o miedź od zbiornika do reduktora, to nie ma to wpływu na jeden niedziałający wtryskiwacz
  
 
Cytat:
2010-06-09 23:54:00, bdb pisze:
jeżeli chodziło im o miedź od zbiornika do reduktora, to nie ma to wpływu na jeden niedziałający wtryskiwacz



tak o to wlasnie chodzilo, wogole to bardzo niechetni byli do rozmowy, potem wogole powiedzieli ze oni tego nie robili i nie chce im sie grzebac to nie wiem po co kazali mi przyjezdzac,

Oddalam do chlopkow na Pruszkowskiej, jutro dowiem sie cos wiecej to napisze.
  
 
14l czy 17 jak na volvo to dla mnie za dużo.. sam jeżdżę volvo 2,4 z tym że instalacja landirenzo, w stga w życiu bym się nie pchał... to spalanie na poziomie 9l trasa do 11 max od dzwonu 12 przy ciężkiej nodze i klimie w miasto,,, jak ma ci palić do 17 litrów to po co w ogóle jeździć na gazie :p

Druga sprawa mówiła coś o przymuleniu itp.. sprawdź sobie sondy lambda, jak są do wymiany to volvuś często jest a) przymulony b) może palić jak smok! ale z reguły zapala się wtedy ikonka check engine ... komunikat błędu to często "zbyt bogata/uboga mieszanka la la la"
  
 

Fuli5, oczywiscie ze nie ma sensu taka jazda, jesli ma mi dalej tyle palic to auto sprzedam po powrocie do UK. Bedzie mi szkoda, bo duzo rzeczy mam przy nim porobionych i dbam o to autko jak o zadne inne

polecam wszytskim chlopakow z Pruszkowskiej z Opola.

Autko teraz jezdzi super, nie ma roznicy czy beznzyna czy gaz, nic nie szarpie i nie przymula. Powodem tych wczesniejszych objawow bylo zasysanie powietrza do silnika, jakas nieszczelnosc. Teraz komputer nic nie pokazuje.

Zostaje jeszcze kwestia spalania, napisze jak wyjezdze caly bak.