LADA VFTS E1

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie klubowe co prawda, niektórzy znają poniekąd temat, ale jako że klub Lady to postanowiłem wrzucić trochę fotek gotowego w 99% auta.



























  
 
piękna piękna piękna i pewnie szybka, super że w końcu się udało
podejrzewam że to najszybsza łada w Polsce bez turbo
da radę żebyś kiedyś przewiózł
a moze na zlot pojedziesz ?
  
 
a z ciekawosci, hamowałeś silnik?
masz zamiar?
  
 
Cóż za zmiana forum . Tak jak już mówiłem, ładna taka biała łada
  
 
piękna

fajne patenty z dachem, drzwiami i ogólnie pomysłem na odchudzenie auta.
śledziłem wątek na F&F do czasu jego tajemniczego zniknięcia,
intryguje mnie cena zawieszenie jakie masz w ladzie i czy sprawdziło by się takie coś w kjs


[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2010-05-20 15:12:54 ]
[ powód edycji: ależ proszę bardzo ]

[ wiadomość edytowana przez: sheriffnt dnia 2010-05-20 15:14:01 ]
  
 
takie małe fiku miku tam mnie nie chcieli to się im naprzykrzać nie będę a tu wcześniej nie było sensu fotek wrzucać, zresztą Andrew wie dobrze ocb
cena zawieszenia jest wysoka dużo wyższa od bilsteinów. na kjs by się sprawdziło jeśliby policzyć dobrze sprężyny, zastosować pożądnie wzmacniane punkty mocowań itp itd - gra nie warta świeczki moim zdaniem na kajtki.

co do motoru to pogoda pokrzyżowała troche plany jeśli chodzi o docieranie i strojenie, takze prawdopodobnie na przyszly tydzien zostawie wszystkie pomiary.

aha,Lada będzie na motolegendach w tarnowie


coby jeszcze pełniej było bo pewnie nie wszyscy trafili na moją stronę:

Podstawowe parametry:
Nadwozie:
kompleksowo odchudzone i obspawane w krytycznych miejscach, zaadaptowane do nowego typu zawieszenia. Lekkie drzwi, klapy z laminatu, pełny zestaw ospojlerowania, komplet szyb (bez przedniej) z poliwęglanu, pojedyncze światło stop w tylnej części nadwozia.

Wnętrze:
klatka bezpieczeństwa Siekierka Motorsport, akumulator w obudowie FIA, aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 2 galonów, fotel Bimarco Futura FIA, pasy 6pkt Sandtler FIA, zdejmowana kierownica, główny wyłącznik prądu z wyprowadzeniem na zewnątrz nadwozia, siatka na okno

Zawieszenie:
Przód: podwójne wahacze na tulejach ertalonowych, gwintowane zawieszenie AVO z regulacją tłumienia, 3 możliwości ustawienia stabilizatora
Tył: most sztywny na drążka reakcyjnych. Drążki długie na tulejach ertalonowych, drążki krótkie na tulejach poliuratanowych, regulowany drążek Panharda. Zawieszenie gwintowane AVO na uniballach, regulacja tłumienia.


Silnik - przygotowany w siedzibie firmy Havassy Motorsport w Budaörs

Blok: 4 cylindrowy, rzędowy, 79.0x80.0mm, układ korbowo tłokowy o zmniejszonej masie, wyważony, miska olejowa przystosowana do sportu, chłodnica oleju
Głowica: 8 zaworowa, spawana, zawory ssące 41mm, zawory wydechowe 37mm, prowadnice zaworowe z brązu, kanały obrabiane maszynowo, stalowa, 3 warstwowa uszczelka
Rozrząd: wałek rozrządu HMS 316/304, sprężyny zaworowe o zwiększonej twardości, wyczynowe dzwigienki zaworowe, regulowane koło rozrządu
Układ dolotowy: dwa podwójne gaźniki Weber 45 DCOE na kolektorze dolotowym HMS, zasilanie pompą paliwową FACET Red Top
Układ wylotowy: kolektor rurowy 4-1 przechodzący w 60mm układ z pojedynczym tłumikiem przelotowym
Układ zapłonowy: elektroniczny, programowalny


Układ napędowy:
Sprzęgło: sterowane hydraulicznie o tarczy sztywnej, czterospiekowej
Skrzynia biegów : 6-biegowa, kłowa, o drążku skośnym i usztywnaniym przegubie wału
Dyferencjał: szpera cierna, płytkowa


Układ hamulcowy:
hydrauliczny, bez serwa hamulcowego, przewody elastyczne w oplocie stalowym
Przód: tarczowe, niewentylowane. Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane, wyczynowe klocki hamulcowe
Tył: bębnowe z bębnami aluminiowymi
Ręczny: hydrauliczny, pionowy, pompa Wilwood

[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2010-05-18 21:09:43 ]
  
 
dach masz ładny

Pięknego bolida stworzyłeś gratulacje. Oby teraz jeździł tak jak wygląda graty
  
 
łaaaaa... ale wypas!
Rewelacja panie 3zeR !
  
 
proszę serdecznie moderatora o poprawienie mojego wpisu poprzedniego bo błędy ortograficznę wołają o pomstę do nieba ( wontek ? )

był bym cholernie wdzięczny

sorry za OT
  
 
Gratki 3z za ukonczenie projektu Masa kasy, pracy i przemyslen poswiecone na to..mam nadzieje ze sie zobaczymy na bergu pod koniec tego sezonu
  
 
no ja tez mam taką nadzieję a projekt jeszcze nie ukończony będzie jak będzie jeździć i będą wszystkie pomiary zrobione wtedy powiem, że ukończony
  
 
aaaaaaaaaaaaaaale urwał

wypaśna maszina dawaj jakieś filmidło jak to chodzi po asfalcie

  
 
wynik ważenia dzisiejszego: 800kg z lampami przednimi i na stalowych felgach +/- 10kg wiec mysle ze 800kg mozna przyjac za wage ostateczna w wersji przygotowanej do startu
  
 
P I Ę K N A

gratuluję, mam nadzieję zobaczyć kiedyś na żywo i posłuchać
  
 
Aż miło taką maszynę oglądać. Musi nieźle jeździć. Dobrze, że są ludzie z pasją, którzy są przywiązani do takich samochodów jak Łada i wkładają w nie serca, a nie idą na łatwiznę i kupują BMW, w którym zwykle trzeba o 3/4 mniej pracy nad samochodem.
Mam dopiero 17 lat, ale wiem jaki samochód chcę i nie słucham tego co mówią inni.
Kocham Łady!

[ wiadomość edytowana przez: duszek480 dnia 2010-05-29 21:31:07 ]
  
 
  
 
No 3zer ma też i BMW A co do Łady, to na prawdę ładne autko Ci wyszło, tylko pozazdrościć.

-----------------
Prawdziwy mężczyzna powinien mieć wał, a nie jakieś tam przeguby...
  
 
a dziękuje dziękuje mam nadzieje, że w końcu sobie pojeżdże nią pożądnie
  
 
no 3zer dałeś czadu Ładzianka na serio mi sie podoba
pozdrowienia z wałbrzycha
  
 
Cytat:
2010-05-28 16:25:28, 3zeR_MDS pisze:
wynik ważenia dzisiejszego: 800kg z lampami przednimi i na stalowych felgach +/- 10kg wiec mysle ze 800kg mozna przyjac za wage ostateczna w wersji przygotowanej do startu


nooo będzie latała będzie!!! gratulacje za wytrwałość przy budowie!!