Prezentacja Aut MK1 - MK7 - > 2010

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WZÓR - jak należy zgłaszać auta do konkursu - 2010

Proszę o stosowanie się do tego wzoru, a konkurs będzie czytelny i przejrzysty dla Nas wszystkich .
Prezentacja obejmuje escorty: MK1 - MK7

UWAGA - ZGŁOSZENIA NIEZGODNE ZE WZOREM I REGULAMINEM BĘDĄ USUWANE !
---------------------------------------------------------------------------
MK VI - rok 1993














STYLING:
(wszystkie modyfikacje wizualne - spojlery, lampy, felgi, itp.) np.

- aluski 15`,
- zdjęte boczne listwy,
- wymieniony tylny zderzak na RS-zender mk7 i polakierowany,
- wymienione lusterka na el. i polakierowane,
- polakierowane klamki i zamki.


TUNING:
(wszystkie modyfikacje mechaniczne - silnik, zawieszenie, rozpórki itp. ) np.

- kompletne zawieszenie Weitec -60/40,
- fordowska rozpórka przednich kielichów.


WNĘTRZE:
(wszystkie modyfikacje w części pasażerskiej - wiadomo o co chodzi ) np.

- białe zegary,
- kubełkowe fotele






[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2011-08-14 23:20:43 ]
  
 
Zaczynamy
  
 
MKVI - rok 1993













STYLING:
- alufelgi 14`RS,
- grill od Oriona.

WNĘTRZE:
- fotele uszatki,
- lampka od modelu ghia z przekaźnikiem
  
 
MK VI rok 1993
1.3 gaźnik








STYLING:

felgi Cossy 195/50/15
maska garbatka RS 2000
gril RS 2000 z czerwonym logo
lampy i postoje RS 2000
zderzak przedni RS 2000

TUNING:

usunięty tłumik środkowy
wydech sportowy 100mm

WNETRZE:

zegary RS 2000 naświetlane na czerwono
telefon stacjonarny PHILIPS



[ wiadomość edytowana przez: Praethorians dnia 2010-09-20 18:14:43 ]
  
 
MK7 kombi rok 1999
1.6 16VZetec







STYLING:

.....................


TUNNING:

......................


WNĘTRZE:

......................




[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2011-02-05 01:12:05 ]
 
 
MK4 - rok 1989
1,6 8V gaźnik








STYLING:

- Alufelgi Ford RS 13'',
- zdjęte boczne listwy,
- Czerwona pokrywa silnika z RST,
- Czerwone lusterka,
- Czerwony spoiler tylny z RST
- Usunięta radiowa antena zewnętrza
- Boczne kierunkowskazy z Mondeo MK1
- Znaczek Ford z czerwonym tłem na masce
- Usunięte wszystkie oznaczenia na tylnej klapie
- Zaciski i bębny hamulcowe w kolorze żółtym


TUNNING:

- Swap na 1,6 8V,
- Gaźnik z Forda Sierry,
- Hamulce przód i tył RST
- Zawieszenie z XR3i


WNĘTRZE:

- Fotele kubełkowe Recaro,
- podświetlenie schowka z RST
- Oryginalny centralny zamek + sterownik z pilotem typu scyzoryk
- Radio Kenwood + 2 x Blapunkt z przodu + 2 x Magnat z tyłu + subwoofer aktywny Blaupunkt
  
 
MK6 - rok 1994

1,6 16V

















STYLING:



- Progi w kolor nadwozia

- Korek LPG w kolor nadwozia

- Usunięte oznaczenia Ford z tyłu i z boku auta





TUNNING:



- Napisy FORD na progach

- Butla LPG w kole
- i jezdzi nie to co ersy




WNĘTRZE:



- Czysta seria

- Audio fabryczne


[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2010-09-27 22:52:00 ]
  
 
MK V - rok 1992
1.8 16V RQB



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


STYLING:
- alufelgi OZ 16" pomalowane na biało z odnowionymi nalepkami
- dokładka Renault Laguna
- końcówka wydechu fi 90mm
- usunięte oznaczenia z klapy poza symbolem "XR3I"
- czerwony znaczek Ford
- oryginalne ospoilerowanie RS/XR3I
- lepa zlotowa na szybie tylnej
- pomalowany na czerwono napis EFI na kolektorze dolotowym

TUNNING:
- gleba 60/40
- rozpórka między kielichami z przodu
- tłumik Ulter
- własnorecznie zmodzony dolot z wkładką Pipercross
- utwardzone poduszki silnika i skrzyni wg swojego pomysłu

WNĘTRZE:
- gałka biegów aluminiowa czarna Jacky + skrócony drążek
- kierownica MOMO Corse z nabą
- aluminiowe ryflowane dywaniki
- choinka zapachowa
- Radio z CD jakieś tam Sony + głośniki Pyle
  
 
MK VII - rok 1995
1.8 16V RQB (130KM)








STYLING:

- Felgi oryginalne RS7 17 cali z oponami 205/40
- Dokładka przedniego zderzaka od Renault Laguna
- Boczne kierunki wymienione z żółtych na białe dymione.
- Ściągnięte oznaczenia modelu
- Przypięte przypinki do dachu z słowami: "Chcę słońca bez końca"; "Dzisiaj mam z górki"; "Chodzą ploty że lubię psoty"
- Nalepka "escort driver" pod lusterkami
- Nalepki zlotowe na lewej tylnej szybie

TUNNING:

- Oryginalny silnik RQB 130 KM
- gleba -40/-40

WNĘTRZE:

- białe zegary
- czarna wentylowana skóra na siedzeniach
- oryginalne fotele XR3i "uszatki" z regulacją odcinka lędźwiowego
- podgrzewane fotele
- podgrzewana przednia szyba
- podgrzewana tylna szyba
- elektryczne lusterka
- 2x airbag
- regulowana kolumna kierownicy


[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2010-09-28 19:31:59 ]
  
 
MK VII - rok 1995
1.8 16V RDA (105KM)














STYLING:

- klamki lusterka i listwy polakierowane w kolor
- maska przedłużona, pokryta perforowana czarna skórą (mat)
z wyszytym logiem FEFK
- gładka maska (brak spryskiwaczy)
- reflektory przednie "Morette" polakierowane na czarny połysk
- żarówki OSRAM Night Breaker
- halogeny zmodyfikowane jako kierunkowskazy (polakierowane wkłady na czarno)
- brak grila
- przedni zderzak zmieniony na wersję z halogenami zmodyfikowany
- dokładka przedniego zderzaka (hokej)
- brak bocznych kierunków
- płaskie wycieraczki przedniej szyby "Valeo"
- progi "Zender"
- tylny zderzak "Zender" z modelu MKVI
- emblemat tylnej klapy "Escort" z modelu MKI `71
- usunięta ramka rejestracji wraz z zamkiem oraz emblemat "FORD" z tylnej klapy
- przysłonięta tablica rejestracyjna
- Na specjalne okazje tablice rejestracyjne z nickiem
- podświetlenie tablicy panelami typu "Flux" (kolor bialy)
- spoiler tylnej klapy "Zender" z dodatkowym światłem stop "Hella"
- kilka wlepek

Felgi:

1. Stalówki R14 6J (zimówki)
Opony LingLong 175/70

2. RSL Mohag R14 7J + 8J ET26
Opony Yokohama A539 185/50 + Toyo Proxes T1-S 195/45

3. Ronal Turbo R15 7J ET28 (wypolerowane)
Opony Continental ContiEcoContact EP 175/55

4. Borbet T R16 9J ET30
Opony ( planowany zakup)

5. RS7 R17 7,5J ET38 (polakierowane na czarny polysk)
Opony Wanli S1088 205/40


TUNNING:

- układ dolotowy seryjny zakończony filtrem stożkowym
- wycięty katalizator
- tłumik końcowy ze stali nierdzewnej typu mugen "KM Malon"
- zestaw "Flamer Kit"
- przednie zawieszenie na gwincie Weitec GT-K
- tylne zawieszenie na regulowanych amortyzatorach Alko-Sport ze sprężynami Weitec
- rozpórka przednich kielichów z polerowanego aluminium
- tylna belka ze stabilizatorem od Ford Escort RS
- przednie tarcze 260mm + zaciski z modelu RS
- tył tarczobębny 260mm + zaciski z modelu RS
- klocki hamulcowe „Ferodo”


WNĘTRZE:

- wersja Ghia
- 2x Airbag
- skórzana 3-ramienna kierownica z modelu RS
- skórzane mieszki lewarka zmiany biegów i hamulca ręcznego
- chromowane klamki
- "drewno" przy zegarach i lewarku zmiany biegów
- welurowa tapicerka
- fotele półkubełki z kołyską (uszatki)
- szelkowe trzypunktowe pasy SCHROTH (czerwone)
- białe zegary z nadrukiem własnego projektu
- wskazówki zegarów polakierowane na czerwono
- podświetlenie zegarów typu LED (niebieskie)
- 20 sekundowe opóźnienie wygaszania oświetlenia kabiny
- lampka z soczewkami
- regulowana kierownica
- dodatkowy obrotomierz Autogauge (indiglo) z Shift Light
- 4x elektryczne szyby
- elektryczne otwieranie tylnej klapy
- centralny zamek na pilota
- elektryczny szyber dach
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera (przy otwartych drzwiach)
- radio KENWOOD KDC-W 4034
- przedni zestaw dwudrożny odseparowany BLAUPUNKT GTc 652 MKII
- tylne głośniki dwudrożne PIONIER 6x9" TS-A6901 (w miejsce oryginalnych)
- subwoofer BLAUPUNKT GTb 1200
- wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 260
- CB Radio TTI TCB-880 (zamontowane w konsoli) + antena Lemm AT-1200
- Nawigacja Lark FreeBird 50.1 (odblokowana z możliwością odtwarzania filmów i muzyki)
  
 
MK V - rok 1992
1.8 16V RQB (130KM)










STYLING:
- maska z modelu RS 2000
- dokładka zderzaka przedniego z laguny
- zespolona dokładka tylnego zderzaka i pomalowana w kolor
- progi RS 2000 w kolorze nadwozia
- pomalowane ramki kloszy przednich lamp
- klamki i lustreka w kolorze nadwozia
- usunięte boczne kierunkowskazy
- usunięte boczne listwy
- usunięty zamek od strony pasażera
- usunięte listwy ze zderzaków
- usunięte wszystkie oznaczenia
- usunięty zamek tylnej klapy
- usunięta tylna wycieraczka i spryskiwacz
- lampy tylne Red White
- przyciemnione tylne szyby
- sportowy wydech WM Sport
- centralny zamek sterowany pilotem
- polerowane felgi
- siłowniki przedniej maski

TUNNING:
- wszystko co w zakładce STYLING
- power rura


WNĘTRZE:
- seria xr-a – fotele Recaro
- el. szyby
- el.podgrzewane lusterka

Car Audio:
- radioodtwarzacz SONY CDX-GT620U
- głośniki drzwi przód PIONEER TS-G1302
- głośniki tylna półka BOSCHMANN
- tuba basowa blow adrenaline




  
 
MK VII 97rok
















STYLING:

- Felgi 17'
- Lampy angels + spryski + xenon
- dokładka przód
- grill zendner
- progi zender
- ciemne halogeny + szyby
- lampy do jazdy dziennej
- kierunki clear dymione
- lotka zeder
- lakier perła
- gładka klapa
- brak zamków
- podwójny wydech + zderzak przerobiony
- reszte można dojrzeć na fotkach

Tuning:

- swap na N7A wraz z całym wypasem/osprzętem
- rozpórka przód
- serwisowany na bieżąco


i takie tam inne bajerki których nie widać a podobno działają

Wnętrze:
-2 x zapach waniliowy
- czerwona kostka na lusterku

  
 
Ford Escort MK7 1995r.
2.0 16V NGA 140KM












A od tego się zaczęło:


STYLING:
- Nowy lakier z Palety Porsche na 2010
- Nowy dach sonnenland
- Chromowane Felgi Keskin KT3 9J 16"
- Dystans kół tylnych 20mm
- Opony Yokohama Parada Spec 2 205/40
- Lampy przednie custom product
- Lampy tylne biało-czerwone
- Zderzak przód BEZ dokładki
- Kratki z otworami zamiast halogenów
- Zderzak tył ZENDER MK7
- Lakierowany Grill ZENDER
- Dokładki progów ZENDER
- Niebieskie kierunkowskazy boczne
- Poszerzane nadkola przednie i tylne
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Spoiler ZENDER
- Chromowane siłowniki maski
- Chromowana listwa na pokrywie zaworów
- Lakierowana podpora chłodnicy
- Lakierowana obudowa chłodnicy
- Elektrycznie wysuwana antena
- Ramka nad tylną tablicą w kolorze nadwozia
- Maska lakierowana z dwóch stron
- Brak wygłuszenia maski
- Złote Zaciski hamulcowe
- Listwy boczne w kolorze nadwozia
- Lusterka w kolorze nadwozia

TUNNING:

- Gwintowane zawieszenie FK/Weitec
- Rozpórka przednich kielichów Ford
- Swap silnika na 2.0 Zetec z Mondeo
- Komputer silnika Mondeo 2.0
- Dodatkowy komputer silnika Ecumaster DET 2
- Hamulce przód 280mm Mondeo 2.5 V6
- Aluminiowa rura dolotowa zakończona filtrem stożkowym
- Filtr stożkowy odgrodzony kawałkiem czarnej blachy
- Nawiew na stożek z kratki w zderzaku
- Wycięty EGR
- Kolektor wydechowy 4-2-1 Escort RS 2000
- Kolektor wydechowy owinięty taśmą termoizolacyjną
- Wycięty katalizator
- Przelotowy tłumik końcowy zakończony dwoma końcówkami
- Spolerowane kanały w głowicy


WNĘTRZE:

- Czarne zegary
- Czarny zegarek analogowy
- Chromowane ramki na zegarach
- Chromowane klamki drzwi
- Dwie poduszki powietrzne
- Elektryczne szyby x 4
- Kubełkowe fotele RECARO RS 2000
- Centralny zamek z pilotem
- Podgrzewana szyba przednia
- Podgrzewana szyba tylna
- Lampka z soczewkami
- Regulowana kierownica
- Opóźnienie oświetlenia w kabinie
- 6-cio stopniowa regulacja pracy wycieraczek
- Radio Sony
- Wzmacniacz Blaupunkt
- Głośniki Helix DB
- Subwoofer Sony
- Skórzana kierownica trójramienna
- Aluminiowa gałka zmiany biegów Jacky
- Skrócony drążek zmiany biegów
- Welurowa tapicerka
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Skórzany pokrowiec na złożony dach
- Nowa podsufitka
  
 
Brak uczestnictwa w jakimkolwiek zlocie ogólnopolskim FEFK, brak fotki ze zlotu, uczestnik wycofany

[ wiadomość edytowana przez: -Rocky- dnia 2010-10-01 00:12:07 ]