MotoNews.pl
  

Ustawianie zapłonu w el

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sorki mam problem.Maluszek to el z 95r. i nie mam pojęcia jak ustawic zapłon,jest elektroniczny no i co sie z tym robi.Strzela z rury na i przerywa przy wszystkich obrotach.Moim zdaniem to zapłon tylko co znim zrobic,gażnik był robiony wiec odpada.Prosze pomożcie,dzieki wielkie...
  
 
Zobacz po lewej stronei na dole masz opcje szukaj taką czerwoną czcionką .
Odkąd tu siedze było chyba z 6 - 7 tematów o tym !!!!!!
Powodzenia.
A powiem ci ze sprawa jest prosta jak masz moduł po lewej stronie komory - jest on na dwóch srubkach przyczepiony.
luzujesz je i przestawiasz góra dół - i zmieniasz .
Najfajniej bawic sie w 2 osoby bo samemu ciezko.
  
 
W EL nie ustawiasz zapłonu i nie tykaj tego jak chcesz aby Ci to jeszcze jeździło. Pozdrawiam
  
 
Dzieki za rady ale sam juz nie wiem czy ruszac ten modół czy zostawic a moze sie myle ze to zapłon.Świece są wymienione,gaznik wyczyszczony,ustawiony z nowymi uszczelkami więc nie wiem co jest.Nie da sie tym cheblem, jezdzic,strzela z rury i caly czas przerywa.Doradzcie cos....
  
 
A sprawdź pompke....jeśli nie masz aparatu zapłonowego to nie tykać lepiej modułu i nie przestawiać!!! Pozdrawiam
  
 
Pompa ma nowe uszczelki i testowałem juz na innej i dalej to samo.Przerywa i strzela nie wiem juz co.
  
 
hehe 'nie tykaj jak chcesz zeby ci jeszcze jezdzilo' to ciekawe skad ja mam wyprzedzony 13 stopni w moim el'u i jezdzi i to jak jezdzi
  
 
a sprawdziłeś kable wysokiego napięcia??
  
 
Cytat:
2003-09-08 19:49:42, frytol pisze:
hehe 'nie tykaj jak chcesz zeby ci jeszcze jezdzilo' to ciekawe skad ja mam wyprzedzony 13 stopni w moim el'u i jezdzi i to jak jezdzi


No zobaczymy jak długo!!!!! Powiem CI tak kolega ścieburow przestawił też na 13 stopni w swoim bo niby super jeździ. Jak powiedział Chojnacki "do czasu". Kosztowało go 100zł powrót na idealne 10 stopni powtarzam idealne 10 a miał pakiet GTX po stajni Chojnasia. Więc raczej wątpie abyś ty ustawił 13 stopni bo pewnie się okaże że masz albo 6 albo koło 0 stopni. A jak ustawiałeś statycznie czy dynamicznie? Pozdrawiam....
  
 
ustawialem to z qmplem ktory mial najszybszego malca w Plocku (wykrecone ostro) i byl to el, ustawialismy tak samo, on ustawial swoj zaplon po konsultacjach ze swiatkiem bo wszystko graty w jego ,kapslu pochodzily od niego, i nie jest problemem ustawienie zaplonu na 13 stopni, zreszta ta sama wersje ktora uslyszalem od qmpla slyszalem w zvolenu od 'sasiada' z namiotu obok ktory mial malca rajdowego na szutry i tez byl to el i tez mail wyprzedzony zaplon

kwestia regulacji polozenia czujnika

jesli mozesz to napisz mi moze dokladniej co kosztowalo go to 100zl ?


[ wiadomość edytowana przez: frytol dnia 2003-09-08 22:11:15 ]
  
 
Jak się łańcuszek rozrządu rozpieprzy to jest to sam , strzela z rury i chodzi nie rowno, nie dotykaj zapłonu w el bo się nie wyplacisz i nigdzie nie pojedziesz , Nanoplex jest bezawaryjny, On przerzyje twoje auto)
  
 
Był to koszt powrotu na tym module na 10 stopni wyprzedzenia. Prawdziwe 10 stopni, a jeśli piszesz o 13 stopniach to dopiero teraz piszesz o Świątku i wszystko wiadomo. Osobiście nie polecam 13 stopni nasłuchałem się od Chojnackiego i Kałuży po Brymore i wiesz wystarczy mi. Wiem że jak fazują wałki to wtedy aby wyszło im to 10 stopni co mieli robią 12 ale tak mi nic nie wiadomo. Jak jeździ Ci dobrze kaszel to ciesz się i korzystaj. Pozdrawiam
  
 
ale przeciez przestawiajac w el'u nie dotykasz nawet nanoplexa

a sprawdzic mozna, stroboskop w dlon i sprawdzasz

w e'lu w celu przyspieszenia zaplonu przesuwa sie czujnik polozenia walu nizej (odpowiednio sie przesuwa), a opoznia sie ustawiajac czujnik wyzej wiec nie wiem co tam moze kosztowac 100zl bo ja moj ustawiam na 10 stopni w ciagu 2 minut, odkrecajac dwie srubki i przesuwajac czujnik w domyslne (10) polozenie
  
 
Dzieki za rady.Jutro poprzesuwam czujnik a jak to nic nie da to zrobie rozrzad.Myśle ze bedzie OK.Jeszcze raz dzięki...Pozdrawiam wszystkich.