MotoNews.pl
5 Skaczące wycieraczki... (24837/0)

Skaczące wycieraczki...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wszystkich speców proszę o pomoc!! Mam następujący problem.

Prawa wycieraczka nie chce wycierać szyby. Wiem, że to głupio brzmi ale wycieraczka nie ślizga się po szybie tylko po niej skacze. Efekty tego są straszne - nic nie widać. Zauważyłem ale, że po uniesieniu wycieraczki jest wyraźnie rozklekotana. Ta śruba do której jest ramie wycieraczki przymocowane rusza się do przodu i tyłu i cosik jest tam chyba pęknięte. Wydaje mi się , że to jest powodem skakania wycieraczki (brak docisku do szyby) N. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie całego mechanizmu wymienić. Nie znam się na tym, dlatego proszę o radę czy można to jakoś tanio naprawić, żeby mi na warsztacie ciemnoty nie wcisnęli...

Z góry bardzo dziękuje za pomoc i wszystkich pozdrawiam

Na dole strony forum jest wyszukiwarka, tam wpisz słowo wycieraczki i znajdziesz 9 postów na ten temat.
Polecam przeczytaniu:
- Naprawiłem wycieraczki - full wypas :),
- Wycieraczki - raz jeszcze,
- Lotki na wycieraczki ............

[ wiadomość edytowana przez: Andrzej_Libera dnia 2003-09-08 11:07:42 ]

Dzięki za linki!!

Ale nie będę tego robił sam, bo naprawdę - laik to dla mnie komplement Jedyne co potrafię dobrze przy aucie zrobić to je umyć i koło zmienić dlatego bym prosił o podanie jakiejś takiej szacunkowej ceny(żeby mnie nie wyrolowali) za ile się to da zrobić co i jak.. No ewentualnie by mi to mógł teściu naprawić ale sam nie wiem, bo jak dla mnie to te wasze opisy mi zbyt wiele nie mówią Jeszcze raz dzięki za pomoc

Już pisałem cena ok 100 zł hurtownia ABC w Katowicach tel. 255 57 11 wymiana niby prosta jak bajka ale jak coś może się sp... to się tak stanie Chciałem zaoszczędzić na wymianie i zrobiłem to sam. Zajęło mi to dwa dni tzn. popołudnia. Już po złożeniu okazało się że silnik nie działa, na szczęście po rozebraniu i złożeniu odpalił bo chyba pogryzłbym wycieraczki z nerwów